Seat Ibiza přišel o nejlepší motor. Teď nabízí jen 1.0 TSI a 1.6 TDI

24 komentářů

Atlasz
17. srpna • 12:56

Pohon na naftu by som u osobnych aut (hlavne sportovejsie naladene SUV) zakazal uplne (alebo max.povolena akceleracia rovnaka ako u autobusu). Mohli by jazdit len tie, ktore maju minimalne rovnako vykonny elektromotor, ktory sa postara o akceleraciu. Emisie by sli krasne dole.

MINI
12. srpna • 22:28

samé kecy o ekologii a znečištěném vzduchu ve městech a pak přijde toto, městské mini auto s dieselem, asi se vracíme do starých kolejí.. ale snad už to lidi v dieselu kupovat nebudou :-/

Michal_Ostrava
10. srpna • 21:04

Ještě dodám 1.6 diesel nebrat pokud vám není 60 a nejezdíte v klobouku a neserete ostatní řidiče
Nevím jak se jím to povedlo ale ten motor prostě nejede,můžete na to šlapat a nic.

mpolan
11. srpna • 11:28

Zkusil jsi zařadit i dvojku?

Michal_Ostrava
10. srpna • 21:02

Měl jsem možnost projet 1.5 TSI a ano je to velmi dobrý motor,tichy uhlazený,pěkná spotřeba ale nudný.
Nějakou dobou jsem jezdil silnější verzí 1.4 TSI a ta byla mnohem zábavnější,dravější.
Šla pěkně za plynem,rychlé reakce.
Obávám se že kvůli emisím o toto 1.5 přišla.

Karel.
10. srpna • 23:02

1.4 TSI 110 kW má jadrnější zvuk, má větší tubodíru dole, je o něco pomalejší (porovnával jsem 1.4 TSI a 1.5 TSI v Golfu a na 130 ujede 1.5 tak o 3 délky auta oproti 1.4 a pak nad 130 ujede už o dost) a o něco víc žere. Takže z mého hlediska je ve všech parametrech 1.5 o kousek lepší motor.

Jarda K.
11. srpna • 2:08

Souhlas, rozdíl není dramatický, ale 1,5 je lepší motor než 1,4, hlavně se mi líbí, že dole prakticky vyhladili turbo díru a v běžných otáčkách řekněme do 3500-4000 jedině otáčkoměr napoví, že motor nezhasl. Podle mě stokrát fajnovější motor než ty tříválcové hrkotálky. Snad existuje slabá naděje až pomine šílenství kolem nových homologací k 1.9, že by jej do nabídky vrátili, pokud ne, tak jsou to idioti.

j
10. srpna • 17:30

Predrazenej kram.

Vodička
10. srpna • 15:16

1.5 TSI je škoda, to je krásně hlaďoučký motor a s malým autem hýbe jako ďas. Ty tříválce si mohou strčit za klobouk a diesel taky.

mpolan
11. srpna • 11:29

Kolik kupců si asi koupilo patnáctistovku v tak malém autě? Jestli jich je kolem pěti procent celkového počtu, není divu, že z nabídky zmizela. Homologace pro novou normu se jim ani nevyplatí.

Vodička
11. srpna • 12:45

No možná by jich prodali víc než dieselů, v tak malém autě diesel dnes kupuje minimum lidí.

Verny
10. srpna • 16:34

O Ibize jsem lehce uvažoval právě s motorem 1,5 TSi. Vidím že to padlo, tak se budu muset poohlídnout jinde. V 1,0 TSi jsem jel. Není to sice tragédie ale ten tříhrnkový zvukový projev mě prostě irituje. Tudy u mě cesta nevede.

Petr
10. srpna • 15:06

A to je někdo schopen napsat že by se Seat rád stal novodobou Alfou. Páni..

bzzz
10. srpna • 15:18

CUPRA

Spinakr
11. srpna • 8:28

Jooo vlastne Cupra - ta parodie, ja zapomel.

mpolan
10. srpna • 19:26

S jedním modelem, k nerozeznání od jiného sockoidního seatu? Ha ha…

R
10. srpna • 15:00

A pak ze je diesel mrtvý :-D v malém autě je to fakt výhra, nechápu vw politiku:-/

E15
13. srpna • 11:26

podle mě nestíhají výrobu 1.5TSI, zatímco nechtěné maloobjemové diesely jim teď poněkud přebývají, tak se je snaží takto vyprodat...

rosolovita rosa
10. srpna • 14:03

Zda se, ze dnes je pan Micka skutecne poslem trivalcovych zprav. :-P

Kobalt
10. srpna • 14:33

...aneb prival koncernovych clanku graduje.

mtb_
10. srpna • 14:37

už sa neopakujte všetci dookola.

mtb_
10. srpna • 14:28

prečo Ibiza má 1,6TDi a Fábia nie?

E15
13. srpna • 11:24

TDI je do malého auta ještě větší nesmysl než do velkého, takže asi proto, že ve Škodovce mají více rozumu než jejich španělští soudruzi.

Anti-automat
14. srpna • 1:37

Je to uzkoprofilova skupina zakaznikov. Je jasne ze taky i10 sukromne najazdi rocne menej ako oktavka 1.6 TDi vo fleete. Lenze aj tu je cast trhu, ktora by sa mohla o dane auto zaujimat. Napriklad maly diesel v malom aute pre niekoho, kto casto sukromne pendluje 35okm+ tam a naspat ako napriklad ja. Na tieto ucely momentalne jazdim O1 z poslednej serie, 1.6 BFQ, nastastie to ma tempomat. Je to za 7l/1ookm rovnych, idem 13o-14okmh. Zvysok auta je casto prazdny.

Doporučujeme

Články odjinud