Pohon na naftu by som u osobnych aut (hlavne sportovejsie naladene SUV) zakazal uplne (alebo max.povolena akceleracia rovnaka ako u autobusu). Mohli by jazdit len tie, ktore maju minimalne rovnako vykonny elektromotor, ktory sa postara o akceleraciu. Emisie by sli krasne dole.
samé kecy o ekologii a znečištěném vzduchu ve městech a pak přijde toto, městské mini auto s dieselem, asi se vracíme do starých kolejí.. ale snad už to lidi v dieselu kupovat nebudou :-/
Ještě dodám 1.6 diesel nebrat pokud vám není 60 a nejezdíte v klobouku a neserete ostatní řidičeNevím jak se jím to povedlo ale ten motor prostě nejede,můžete na to šlapat a nic.
Zkusil jsi zařadit i dvojku?
Měl jsem možnost projet 1.5 TSI a ano je to velmi dobrý motor,tichy uhlazený,pěkná spotřeba ale nudný.Nějakou dobou jsem jezdil silnější verzí 1.4 TSI a ta byla mnohem zábavnější,dravější.Šla pěkně za plynem,rychlé reakce.Obávám se že kvůli emisím o toto 1.5 přišla.
1.4 TSI 110 kW má jadrnější zvuk, má větší tubodíru dole, je o něco pomalejší (porovnával jsem 1.4 TSI a 1.5 TSI v Golfu a na 130 ujede 1.5 tak o 3 délky auta oproti 1.4 a pak nad 130 ujede už o dost) a o něco víc žere. Takže z mého hlediska je ve všech parametrech 1.5 o kousek lepší motor.
Souhlas, rozdíl není dramatický, ale 1,5 je lepší motor než 1,4, hlavně se mi líbí, že dole prakticky vyhladili turbo díru a v běžných otáčkách řekněme do 3500-4000 jedině otáčkoměr napoví, že motor nezhasl. Podle mě stokrát fajnovější motor než ty tříválcové hrkotálky. Snad existuje slabá naděje až pomine šílenství kolem nových homologací k 1.9, že by jej do nabídky vrátili, pokud ne, tak jsou to idioti.
Predrazenej kram.
1.5 TSI je škoda, to je krásně hlaďoučký motor a s malým autem hýbe jako ďas. Ty tříválce si mohou strčit za klobouk a diesel taky.
Kolik kupců si asi koupilo patnáctistovku v tak malém autě? Jestli jich je kolem pěti procent celkového počtu, není divu, že z nabídky zmizela. Homologace pro novou normu se jim ani nevyplatí.
No možná by jich prodali víc než dieselů, v tak malém autě diesel dnes kupuje minimum lidí.
O Ibize jsem lehce uvažoval právě s motorem 1,5 TSi. Vidím že to padlo, tak se budu muset poohlídnout jinde. V 1,0 TSi jsem jel. Není to sice tragédie ale ten tříhrnkový zvukový projev mě prostě irituje. Tudy u mě cesta nevede.
A to je někdo schopen napsat že by se Seat rád stal novodobou Alfou. Páni..
CUPRA
Jooo vlastne Cupra - ta parodie, ja zapomel.
S jedním modelem, k nerozeznání od jiného sockoidního seatu? Ha ha…
A pak ze je diesel mrtvý :-D v malém autě je to fakt výhra, nechápu vw politiku:-/
podle mě nestíhají výrobu 1.5TSI, zatímco nechtěné maloobjemové diesely jim teď poněkud přebývají, tak se je snaží takto vyprodat...
Zda se, ze dnes je pan Micka skutecne poslem trivalcovych zprav. :-P
...aneb prival koncernovych clanku graduje.
už sa neopakujte všetci dookola.
prečo Ibiza má 1,6TDi a Fábia nie?
TDI je do malého auta ještě větší nesmysl než do velkého, takže asi proto, že ve Škodovce mají více rozumu než jejich španělští soudruzi.
Je to uzkoprofilova skupina zakaznikov. Je jasne ze taky i10 sukromne najazdi rocne menej ako oktavka 1.6 TDi vo fleete. Lenze aj tu je cast trhu, ktora by sa mohla o dane auto zaujimat. Napriklad maly diesel v malom aute pre niekoho, kto casto sukromne pendluje 35okm+ tam a naspat ako napriklad ja. Na tieto ucely momentalne jazdim O1 z poslednej serie, 1.6 BFQ, nastastie to ma tempomat. Je to za 7l/1ookm rovnych, idem 13o-14okmh. Zvysok auta je casto prazdny.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.