Seat Ibiza přišel o nejlepší motor. Teď nabízí jen 1.0 TSI a 1.6 TDI

rosolovita rosa  |  10. 08. 2018 14:03

Zda se, ze dnes je pan Micka skutecne poslem trivalcovych zprav.

Odpovědět  |   | 
mtb_  |  10. 08. 2018 14:28

prečo Ibiza má 1,6TDi a Fábia nie?

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 08. 2018 11:24

TDI je do malého auta ještě větší nesmysl než do velkého, takže asi proto, že ve Škodovce mají více rozumu než jejich španělští soudruzi.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  14. 08. 2018 01:37

Je to uzkoprofilova skupina zakaznikov. Je jasne ze taky i10 sukromne najazdi rocne menej ako oktavka 1.6 TDi vo fleete. Lenze aj tu je cast trhu, ktora by sa mohla o dane auto zaujimat. Napriklad maly diesel v malom aute pre niekoho, kto casto sukromne pendluje 35okm+ tam a naspat ako napriklad ja.

Na tieto ucely momentalne jazdim O1 z poslednej serie, 1.6 BFQ, nastastie to ma tempomat. Je to za 7l/1ookm rovnych, idem 13o-14okmh. Zvysok auta je casto prazdny.

Odpovědět  |   | 
Kobalt  |  10. 08. 2018 14:33

...aneb prival koncernovych clanku graduje.

Odpovědět  |   | 
mtb_  |  10. 08. 2018 14:37

už sa neopakujte všetci dookola.

Odpovědět  |   | 
R  |  10. 08. 2018 15:00

A pak ze je diesel mrtvý v malém autě je to fakt výhra, nechápu vw politiku

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 08. 2018 11:26

podle mě nestíhají výrobu 1.5TSI, zatímco nechtěné maloobjemové diesely jim teď poněkud přebývají, tak se je snaží takto vyprodat...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 08. 2018 15:06

A to je někdo schopen napsat že by se Seat rád stal novodobou Alfou. Páni..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 08. 2018 15:18

CUPRA

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 08. 2018 19:26

S jedním modelem, k nerozeznání od jiného sockoidního seatu? Ha ha…

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  11. 08. 2018 08:28

Jooo vlastne Cupra - ta parodie, ja zapomel.

Odpovědět  |   | 
Vodička  |  10. 08. 2018 15:16

1.5 TSI je škoda, to je krásně hlaďoučký motor a s malým autem hýbe jako ďas. Ty tříválce si mohou strčit za klobouk a diesel taky.

Odpovědět  |   | 
Verny  |  10. 08. 2018 16:34

O Ibize jsem lehce uvažoval právě s motorem 1,5 TSi. Vidím že to padlo, tak se budu muset poohlídnout jinde. V 1,0 TSi jsem jel. Není to sice tragédie ale ten tříhrnkový zvukový projev mě prostě irituje. Tudy u mě cesta nevede.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 08. 2018 11:29

Kolik kupců si asi koupilo patnáctistovku v tak malém autě? Jestli jich je kolem pěti procent celkového počtu, není divu, že z nabídky zmizela. Homologace pro novou normu se jim ani nevyplatí.

Odpovědět  |   | 
Vodička  |  11. 08. 2018 12:45

No možná by jich prodali víc než dieselů, v tak malém autě diesel dnes kupuje minimum lidí.

Odpovědět  |   | 
j  |  10. 08. 2018 17:30

Predrazenej kram.

Odpovědět  |   | 
Michal_Ostrava  |  10. 08. 2018 21:02

Měl jsem možnost projet 1.5 TSI a ano je to velmi dobrý motor,tichy uhlazený,pěkná spotřeba ale nudný.
Nějakou dobou jsem jezdil silnější verzí 1.4 TSI a ta byla mnohem zábavnější,dravější.
Šla pěkně za plynem,rychlé reakce.
Obávám se že kvůli emisím o toto 1.5 přišla.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  10. 08. 2018 23:02

1.4 TSI 110 kW má jadrnější zvuk, má větší tubodíru dole, je o něco pomalejší (porovnával jsem 1.4 TSI a 1.5 TSI v Golfu a na 130 ujede 1.5 tak o 3 délky auta oproti 1.4 a pak nad 130 ujede už o dost) a o něco víc žere. Takže z mého hlediska je ve všech parametrech 1.5 o kousek lepší motor.

Odpovědět  |   | 
Jarda K.  |  11. 08. 2018 02:08

Souhlas, rozdíl není dramatický, ale 1,5 je lepší motor než 1,4, hlavně se mi líbí, že dole prakticky vyhladili turbo díru a v běžných otáčkách řekněme do 3500-4000 jedině otáčkoměr napoví, že motor nezhasl. Podle mě stokrát fajnovější motor než ty tříválcové hrkotálky. Snad existuje slabá naděje až pomine šílenství kolem nových homologací k 1.9, že by jej do nabídky vrátili, pokud ne, tak jsou to idioti.

Odpovědět  |   | 
Michal_Ostrava  |  10. 08. 2018 21:04

Ještě dodám 1.6 diesel nebrat pokud vám není 60 a nejezdíte v klobouku a neserete ostatní řidiče
Nevím jak se jím to povedlo ale ten motor prostě nejede,můžete na to šlapat a nic.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 08. 2018 11:28

Zkusil jsi zařadit i dvojku?

Odpovědět  |   | 
MINI  |  12. 08. 2018 22:28

samé kecy o ekologii a znečištěném vzduchu ve městech a pak přijde toto, městské mini auto s dieselem, asi se vracíme do starých kolejí.. ale snad už to lidi v dieselu kupovat nebudou

Odpovědět  |   | 
Atlasz  |  17. 08. 2018 12:56

Pohon na naftu by som u osobnych aut (hlavne sportovejsie naladene SUV) zakazal uplne (alebo max.povolena akceleracia rovnaka ako u autobusu). Mohli by jazdit len tie, ktore maju minimalne rovnako vykonny elektromotor, ktory sa postara o akceleraciu. Emisie by sli krasne dole.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

10.  12.  2018 | | 405 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 51 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 74 N/A