Seat Ibiza přišel o nejlepší motor. Teď nabízí jen 1.0 TSI a 1.6 TDI

rosolovita rosa  |  10. 08. 2018 14:03

Zda se, ze dnes je pan Micka skutecne poslem trivalcovych zprav.

Odpovědět  |   | 
mtb_  |  10. 08. 2018 14:28

prečo Ibiza má 1,6TDi a Fábia nie?

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 08. 2018 11:24

TDI je do malého auta ještě větší nesmysl než do velkého, takže asi proto, že ve Škodovce mají více rozumu než jejich španělští soudruzi.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  14. 08. 2018 01:37

Je to uzkoprofilova skupina zakaznikov. Je jasne ze taky i10 sukromne najazdi rocne menej ako oktavka 1.6 TDi vo fleete. Lenze aj tu je cast trhu, ktora by sa mohla o dane auto zaujimat. Napriklad maly diesel v malom aute pre niekoho, kto casto sukromne pendluje 35okm+ tam a naspat ako napriklad ja.

Na tieto ucely momentalne jazdim O1 z poslednej serie, 1.6 BFQ, nastastie to ma tempomat. Je to za 7l/1ookm rovnych, idem 13o-14okmh. Zvysok auta je casto prazdny.

Odpovědět  |   | 
Kobalt  |  10. 08. 2018 14:33

...aneb prival koncernovych clanku graduje.

Odpovědět  |   | 
mtb_  |  10. 08. 2018 14:37

už sa neopakujte všetci dookola.

Odpovědět  |   | 
R  |  10. 08. 2018 15:00

A pak ze je diesel mrtvý v malém autě je to fakt výhra, nechápu vw politiku

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 08. 2018 11:26

podle mě nestíhají výrobu 1.5TSI, zatímco nechtěné maloobjemové diesely jim teď poněkud přebývají, tak se je snaží takto vyprodat...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 08. 2018 15:06

A to je někdo schopen napsat že by se Seat rád stal novodobou Alfou. Páni..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 08. 2018 15:18

CUPRA

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 08. 2018 19:26

S jedním modelem, k nerozeznání od jiného sockoidního seatu? Ha ha…

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  11. 08. 2018 08:28

Jooo vlastne Cupra - ta parodie, ja zapomel.

Odpovědět  |   | 
Vodička  |  10. 08. 2018 15:16

1.5 TSI je škoda, to je krásně hlaďoučký motor a s malým autem hýbe jako ďas. Ty tříválce si mohou strčit za klobouk a diesel taky.

Odpovědět  |   | 
Verny  |  10. 08. 2018 16:34

O Ibize jsem lehce uvažoval právě s motorem 1,5 TSi. Vidím že to padlo, tak se budu muset poohlídnout jinde. V 1,0 TSi jsem jel. Není to sice tragédie ale ten tříhrnkový zvukový projev mě prostě irituje. Tudy u mě cesta nevede.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 08. 2018 11:29

Kolik kupců si asi koupilo patnáctistovku v tak malém autě? Jestli jich je kolem pěti procent celkového počtu, není divu, že z nabídky zmizela. Homologace pro novou normu se jim ani nevyplatí.

Odpovědět  |   | 
Vodička  |  11. 08. 2018 12:45

No možná by jich prodali víc než dieselů, v tak malém autě diesel dnes kupuje minimum lidí.

Odpovědět  |   | 
j  |  10. 08. 2018 17:30

Predrazenej kram.

Odpovědět  |   | 
Michal_Ostrava  |  10. 08. 2018 21:02

Měl jsem možnost projet 1.5 TSI a ano je to velmi dobrý motor,tichy uhlazený,pěkná spotřeba ale nudný.
Nějakou dobou jsem jezdil silnější verzí 1.4 TSI a ta byla mnohem zábavnější,dravější.
Šla pěkně za plynem,rychlé reakce.
Obávám se že kvůli emisím o toto 1.5 přišla.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  10. 08. 2018 23:02

1.4 TSI 110 kW má jadrnější zvuk, má větší tubodíru dole, je o něco pomalejší (porovnával jsem 1.4 TSI a 1.5 TSI v Golfu a na 130 ujede 1.5 tak o 3 délky auta oproti 1.4 a pak nad 130 ujede už o dost) a o něco víc žere. Takže z mého hlediska je ve všech parametrech 1.5 o kousek lepší motor.

Odpovědět  |   | 
Jarda K.  |  11. 08. 2018 02:08

Souhlas, rozdíl není dramatický, ale 1,5 je lepší motor než 1,4, hlavně se mi líbí, že dole prakticky vyhladili turbo díru a v běžných otáčkách řekněme do 3500-4000 jedině otáčkoměr napoví, že motor nezhasl. Podle mě stokrát fajnovější motor než ty tříválcové hrkotálky. Snad existuje slabá naděje až pomine šílenství kolem nových homologací k 1.9, že by jej do nabídky vrátili, pokud ne, tak jsou to idioti.

Odpovědět  |   | 
Michal_Ostrava  |  10. 08. 2018 21:04

Ještě dodám 1.6 diesel nebrat pokud vám není 60 a nejezdíte v klobouku a neserete ostatní řidiče
Nevím jak se jím to povedlo ale ten motor prostě nejede,můžete na to šlapat a nic.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 08. 2018 11:28

Zkusil jsi zařadit i dvojku?

Odpovědět  |   | 
MINI  |  12. 08. 2018 22:28

samé kecy o ekologii a znečištěném vzduchu ve městech a pak přijde toto, městské mini auto s dieselem, asi se vracíme do starých kolejí.. ale snad už to lidi v dieselu kupovat nebudou

Odpovědět  |   | 
Atlasz  |  17. 08. 2018 12:56

Pohon na naftu by som u osobnych aut (hlavne sportovejsie naladene SUV) zakazal uplne (alebo max.povolena akceleracia rovnaka ako u autobusu). Mohli by jazdit len tie, ktore maju minimalne rovnako vykonny elektromotor, ktory sa postara o akceleraciu. Emisie by sli krasne dole.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A