Seat Ibiza přišel o nejlepší motor. Teď nabízí jen 1.0 TSI a 1.6 TDI

rosolovita rosa  |  10. 08. 2018 14:03

Zda se, ze dnes je pan Micka skutecne poslem trivalcovych zprav.

Odpovědět  |   | 
mtb_  |  10. 08. 2018 14:28

prečo Ibiza má 1,6TDi a Fábia nie?

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 08. 2018 11:24

TDI je do malého auta ještě větší nesmysl než do velkého, takže asi proto, že ve Škodovce mají více rozumu než jejich španělští soudruzi.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  14. 08. 2018 01:37

Je to uzkoprofilova skupina zakaznikov. Je jasne ze taky i10 sukromne najazdi rocne menej ako oktavka 1.6 TDi vo fleete. Lenze aj tu je cast trhu, ktora by sa mohla o dane auto zaujimat. Napriklad maly diesel v malom aute pre niekoho, kto casto sukromne pendluje 35okm+ tam a naspat ako napriklad ja.

Na tieto ucely momentalne jazdim O1 z poslednej serie, 1.6 BFQ, nastastie to ma tempomat. Je to za 7l/1ookm rovnych, idem 13o-14okmh. Zvysok auta je casto prazdny.

Odpovědět  |   | 
Kobalt  |  10. 08. 2018 14:33

...aneb prival koncernovych clanku graduje.

Odpovědět  |   | 
mtb_  |  10. 08. 2018 14:37

už sa neopakujte všetci dookola.

Odpovědět  |   | 
R  |  10. 08. 2018 15:00

A pak ze je diesel mrtvý v malém autě je to fakt výhra, nechápu vw politiku

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 08. 2018 11:26

podle mě nestíhají výrobu 1.5TSI, zatímco nechtěné maloobjemové diesely jim teď poněkud přebývají, tak se je snaží takto vyprodat...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 08. 2018 15:06

A to je někdo schopen napsat že by se Seat rád stal novodobou Alfou. Páni..

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 08. 2018 15:18

CUPRA

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 08. 2018 19:26

S jedním modelem, k nerozeznání od jiného sockoidního seatu? Ha ha…

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  11. 08. 2018 08:28

Jooo vlastne Cupra - ta parodie, ja zapomel.

Odpovědět  |   | 
Vodička  |  10. 08. 2018 15:16

1.5 TSI je škoda, to je krásně hlaďoučký motor a s malým autem hýbe jako ďas. Ty tříválce si mohou strčit za klobouk a diesel taky.

Odpovědět  |   | 
Verny  |  10. 08. 2018 16:34

O Ibize jsem lehce uvažoval právě s motorem 1,5 TSi. Vidím že to padlo, tak se budu muset poohlídnout jinde. V 1,0 TSi jsem jel. Není to sice tragédie ale ten tříhrnkový zvukový projev mě prostě irituje. Tudy u mě cesta nevede.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 08. 2018 11:29

Kolik kupců si asi koupilo patnáctistovku v tak malém autě? Jestli jich je kolem pěti procent celkového počtu, není divu, že z nabídky zmizela. Homologace pro novou normu se jim ani nevyplatí.

Odpovědět  |   | 
Vodička  |  11. 08. 2018 12:45

No možná by jich prodali víc než dieselů, v tak malém autě diesel dnes kupuje minimum lidí.

Odpovědět  |   | 
j  |  10. 08. 2018 17:30

Predrazenej kram.

Odpovědět  |   | 
Michal_Ostrava  |  10. 08. 2018 21:02

Měl jsem možnost projet 1.5 TSI a ano je to velmi dobrý motor,tichy uhlazený,pěkná spotřeba ale nudný.
Nějakou dobou jsem jezdil silnější verzí 1.4 TSI a ta byla mnohem zábavnější,dravější.
Šla pěkně za plynem,rychlé reakce.
Obávám se že kvůli emisím o toto 1.5 přišla.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  10. 08. 2018 23:02

1.4 TSI 110 kW má jadrnější zvuk, má větší tubodíru dole, je o něco pomalejší (porovnával jsem 1.4 TSI a 1.5 TSI v Golfu a na 130 ujede 1.5 tak o 3 délky auta oproti 1.4 a pak nad 130 ujede už o dost) a o něco víc žere. Takže z mého hlediska je ve všech parametrech 1.5 o kousek lepší motor.

Odpovědět  |   | 
Jarda K.  |  11. 08. 2018 02:08

Souhlas, rozdíl není dramatický, ale 1,5 je lepší motor než 1,4, hlavně se mi líbí, že dole prakticky vyhladili turbo díru a v běžných otáčkách řekněme do 3500-4000 jedině otáčkoměr napoví, že motor nezhasl. Podle mě stokrát fajnovější motor než ty tříválcové hrkotálky. Snad existuje slabá naděje až pomine šílenství kolem nových homologací k 1.9, že by jej do nabídky vrátili, pokud ne, tak jsou to idioti.

Odpovědět  |   | 
Michal_Ostrava  |  10. 08. 2018 21:04

Ještě dodám 1.6 diesel nebrat pokud vám není 60 a nejezdíte v klobouku a neserete ostatní řidiče
Nevím jak se jím to povedlo ale ten motor prostě nejede,můžete na to šlapat a nic.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 08. 2018 11:28

Zkusil jsi zařadit i dvojku?

Odpovědět  |   | 
MINI  |  12. 08. 2018 22:28

samé kecy o ekologii a znečištěném vzduchu ve městech a pak přijde toto, městské mini auto s dieselem, asi se vracíme do starých kolejí.. ale snad už to lidi v dieselu kupovat nebudou

Odpovědět  |   | 
Atlasz  |  17. 08. 2018 12:56

Pohon na naftu by som u osobnych aut (hlavne sportovejsie naladene SUV) zakazal uplne (alebo max.povolena akceleracia rovnaka ako u autobusu). Mohli by jazdit len tie, ktore maju minimalne rovnako vykonny elektromotor, ktory sa postara o akceleraciu. Emisie by sli krasne dole.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků

Nejčtenější články

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V nouzi vás může zachránit

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V n…

U některých aut je záslepka pro odjištění pojistky převodovky vidět na první pohled. Často ji vnímáme jen jako nutný technický prvek, ovšem pod sebou skrývá funkci, která může být v krajních momentech zásadní.

14.  8.  2018 | | 32 N/A
Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. Jeho výbava ohromí i dnes

Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. …

Pod jménem Mégane si představíte vcelku normální hatchback od Renaultu. Francouzská značka však tohle jméno uvedla ještě dříve u futuristického konceptu, který ve své době nadchl neskutečnou výbavou a technologiemi.

3.  8.  2018 | | 31 N/A
Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily i GAZ, Češi však měli smůlu

Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily…

Chloubou Škody je dnes Kodiaq a Karoq, univerzální stroje schopné plnit různé úkoly však měl mladoboleslavský výrobce už před půlstoletím. Akorát jsme si na ně museli nechat zajít chuť.

8.  8.  2018 | | 31 N/A
Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hybrid s technikou Golfu

Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hy…

Na zcela novou generaci Octavie si sice ještě nějaký ten čas počkáme, už nyní se však objevují zajímavé podrobnosti o její technice. Mild-hybridní pohon je tak v českém bestselleru docela pravděpodobný.

3.  8.  2018 | | 74 N/A
Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate Luxury je v reálu absurdní!

Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate L…

Postavte vedle ultraluxusního konceptu od Maybachu člověka na běžné ulici, a najednou začnete vnímat, o jak opuletní kus se jedná.

2.  8.  2018 | | 32 N/A