Seat Ibiza nyní i s motorem 1,6 TDI CR 77 kW

Pětidveřové vozy Seat Ibiza a třídveřové Ibiza SC jsou u nás již k dispozici s novým motorem VW 1,6 TDI CR o výkonu 77 kW (105 k). Je to další krok automobilky Seat při rozšiřování nabídky turbodieselů s přímým vstřikováním common rail v modelové řadě Ibiza. Nový motor v nabídce doplní nedávno uvedenou verzi 1,6 TDI CR o výkonu 66 kW (90 k) a současně v nabídce nahradí zastaralou jednotku 1,9 TDI PD o výkonu 77 kW (105 k). Nový motor se vyrábí výhradně v kombinaci s pětistupňovou mechanickou převodovkou a filtrem pevných částic DPF.

Ibiza s tímto motorem je jedním z nejúspornějších modelů ve svém segmentu, průměrná spotřeba palivačiní jen 4,3 l/100 km v kombinovaném provozu, přičemž výkon 77 kW by měl zajistit i dostatečně svižné svezení.

Zákazníci na českém trhu mohou objednávat Ibizu s tímto motorem ve stupních výbavy Style a Sport, jejichž rozsah je srovnatelný s ostatními motory. U modelu Ibiza SC Style začíná cena na 419 900 Kč a u pětidvéřové verze na 434 900 Kč. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Ibiza

Seat

Seat byl založen v roce 1950 poté, co se španělská vláda a banky dohodly na spolupráci s Fiatem. První vůz Seat vznikl v roce 1953.

Spolupráce s Fiatem skončila v roce 1982, za čtyři roky do automobilky vlastnicky vstoupil Volkswagen.

Seat Ibiza • Seat Leon •​ Seat Alhambra •​ Seat Ateca •​ Seat Tarraco •​ Seat Arona

TEST Dacia Duster 1.3 TCe 130 4x4 N1: Řešení emisní otázky, ovšem s následky

Dacia Duster TCe 130 N1

Dacia od začátku letošního roku nabízí SUV Duster v užitkové variantě N1. Kde se verze vzala a jaká přináší omezení? To jsme zjišťovali v redakčním testu.

včera | Vladimír Kadera | 12 příspěvků
Dlouhodobý test Toyota Yaris 1.5 Hybrid: Zajetá! Super spotřeba je standard (1. díl)

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

S titulem evropské Auto roku 2021 (COTY) přichází velká zodpovědnost. A k tomu všemu nové Toyotě Yaris přibyl další úkol: sloužit po dobu šesti měsíců v naší redakci. Nyní přišel čas na první report.

20.  6.  2021 | Jan Mička | 42 příspěvků
TEST Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD Sport Line: Šetříme, teď už implicitně

Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD

V této chvíli už Cé-Er-Véčko ve vlastní konfiguraci koupíte jenom jako hybrid. Absence možnosti výběru starosvětského pohonného ústrojí sice zamrzí, ale budoucím majitelům to díky dobrému fungování zřejmě vadit nebude.

18.  6.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků