Seat Ibiza nyní i s motorem 1,6 TDI CR 77 kW

Pětidveřové vozy Seat Ibiza a třídveřové Ibiza SC jsou u nás již k dispozici s novým motorem VW 1,6 TDI CR o výkonu 77 kW (105 k). Je to další krok automobilky Seat při rozšiřování nabídky turbodieselů s přímým vstřikováním common rail v modelové řadě Ibiza. Nový motor v nabídce doplní nedávno uvedenou verzi 1,6 TDI CR o výkonu 66 kW (90 k) a současně v nabídce nahradí zastaralou jednotku 1,9 TDI PD o výkonu 77 kW (105 k). Nový motor se vyrábí výhradně v kombinaci s pětistupňovou mechanickou převodovkou a filtrem pevných částic DPF.

Ibiza s tímto motorem je jedním z nejúspornějších modelů ve svém segmentu, průměrná spotřeba palivačiní jen 4,3 l/100 km v kombinovaném provozu, přičemž výkon 77 kW by měl zajistit i dostatečně svižné svezení.

Zákazníci na českém trhu mohou objednávat Ibizu s tímto motorem ve stupních výbavy Style a Sport, jejichž rozsah je srovnatelný s ostatními motory. U modelu Ibiza SC Style začíná cena na 419 900 Kč a u pětidvéřové verze na 434 900 Kč. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Ibiza
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků