Seat Ibiza nyní i s motorem 1,6 TDI CR 77 kW

Pětidveřové vozy Seat Ibiza a třídveřové Ibiza SC jsou u nás již k dispozici s novým motorem VW 1,6 TDI CR o výkonu 77 kW (105 k). Je to další krok automobilky Seat při rozšiřování nabídky turbodieselů s přímým vstřikováním common rail v modelové řadě Ibiza. Nový motor v nabídce doplní nedávno uvedenou verzi 1,6 TDI CR o výkonu 66 kW (90 k) a současně v nabídce nahradí zastaralou jednotku 1,9 TDI PD o výkonu 77 kW (105 k). Nový motor se vyrábí výhradně v kombinaci s pětistupňovou mechanickou převodovkou a filtrem pevných částic DPF.

Ibiza s tímto motorem je jedním z nejúspornějších modelů ve svém segmentu, průměrná spotřeba palivačiní jen 4,3 l/100 km v kombinovaném provozu, přičemž výkon 77 kW by měl zajistit i dostatečně svižné svezení.

Zákazníci na českém trhu mohou objednávat Ibizu s tímto motorem ve stupních výbavy Style a Sport, jejichž rozsah je srovnatelný s ostatními motory. U modelu Ibiza SC Style začíná cena na 419 900 Kč a u pětidvéřové verze na 434 900 Kč. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Ibiza

bazar

Seat Cordoba 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 162 370 km
Cena: 36 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 179 079 km
Cena: 56 000 Kč
Seat Leon 2
Rok výroby: 2006
Stav: 120 925 km
Cena: 180 000 Kč
Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 682 km
Cena: 146 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2003
Stav: 276 050 km
Cena: 23 000 Kč
Seat Toledo 1,9
Rok výroby: 2002
Stav: 153 141 km
Cena: 70 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků