Seat Ibiza má po faceliftu. Jiný je podvozek, interiér i design

9 komentářů

Adolf
8. května • 14:07

Na českých silnicích se nedá sportovat. Ideální povoz je Dacia.

Adolf
8. května • 14:11

A Renault je dál :-D už má 0,9 turbo. Das-auto zaostává:-D Otázka zní: Jaký nejmenší turbomotor bude pohánět třeba Fabii v roce 2021? 700ccm. ? Nebo 250cm+ baterky? Budeme jezdit na kole? Třeba bude válka a zbyde na mě tank.:-D

viper
8. května • 8:43

a stejně poříd vypadá hnusně :-D hlavně ten interiér je jak z nějaké dodávky...:-/

Tobi
7. května • 23:05

nechápu logiku proč 110kw verzi nabízí do Ibizi a do Fábie ne :-D

yoggi
8. května • 8:31

Preco Ibiza zacina na 1,0 MPI 55kW a Fabia na 1,0 MPI 44kW. to je odpoved na to preco nie je vo Fabii 1,4 TSI 110 kW. Seat ma v koncerne inu ulohu ako Skoda. Preco sa vo Fabii 2 ku pokcu dali kupit 1,2 HTP 44,51kW ked Ibiza mala iba 51kW verziu a nakoniec aj tu vyradila. Zakladny motor pre Fabiu 2 bol 1,2 HTP 44kW a pre Ibizu 1,4 16V 63kW.
Seat v ramci toho, aby ho koncern dostal vyssie (predaje) sa snazi ponuknut viac ako napr. Skoda. Seat potrebuje nalakat zakaznikov a zvysit predaje.
Jednoducho hierarchia je jasne VW - Seat - Skoda......p.s.: koncern vie, ze Skoda nepotrebuje vo Fabii 1,4 TSI, aby sa predavala. Pokial by tam bola by brala zakaznikov Polu a to nie je dobre. Ibizu si kupi par ludi, ktori by mozno isli do Fabie, ale v konecnom vysledku Polu nezoberu zakaznikov, Seat o nejake to auto preda vyse a Skodovka ma objednavok zatial dost, cize vsetko je tak ako ma byt.

Tvuj ucitel logiky
8. května • 10:02

To je samozrejme naprosty nesmysl, ovsem hezka ukazka ceske logiky ve stylu "vsichni mi ublizuji".
Skodovka plni roli rodinneho a fleetoveho vozu, seat ma byt vic sportovni, pro mlade, pro ty, co chteji koncernovou techniku ale v mene konzervativni kastli.
Seat stoj nad Skodou, proto prebira jeji vozy...

Ucitele potrebujes ty sam
11. května • 13:19

Naprosty nesmysl je tvuj prispevek. Jenom reklamstinou rikas totez co yoggi.

yoggi
9. května • 10:00

Ja som to napisal inymi faktami, ale v podstane sa zhodneme v tom, ze Seat ma byt auto emocion a Skoda simply clever. Ak ma byt Ibiza auto emocion - musi tam byt 1,4 TSI
Fabia je auto simply clever ( rodinne ), tak tam staci 1,2 TSI

Tom
7. května • 21:16

super takže už to není MQB skákavá koza s mizernou převodovkou a olejožravými motory? Jdu do něj :-D

Doporučujeme

Články odjinud