Seat Ibiza má po faceliftu. Jiný je podvozek, interiér i design

Koncem letošního léta dorazí k českým prodejcům modernizovaný Seat Ibiza. Přestože v tiskové zprávě najdete především informace na téma multimediálního systému, konektivity a systému MirrorLink, Ibiza dostala i důležitější novinky. Měnil se například podvozek a do nabídky se dostaly nové motory. Samozřejmostí je splnění normy Euro 6.

Seat slaví pět milionů vyrobených exemplářů modelu Ibiza

Seat slaví pět milionů vyrobených exemplářů modelu Ibiza

Základním motorem je litrový tříválec naladěný na 55 kW (75 k), silnější alternativu pak představuje motor 1.0 TSI disponující výkony 70 kW (90 k) nebo 81 kW (110 k). Vrcholem je čtrnáctistovka TSI se systémem vypínání válců, kterou používá třeba i podstatně větší Škoda Superb. I v malé Ibize má tento agregát výkon 110 kW (150 k). Zájemci o diesel mají k dispozici tříválec 1.4 TDI ve verzích 55 kW (75 k), 66 kW (90 k) nebo 77 kW (105 k). 

Seat Ibiza Cupster: Další specialita pro setkání u Wörthersee

Seat Ibiza Cupster: Další specialita pro setkání u Wörthersee

Co se podvozku týká, nové jsou pružiny, tlumiče i stabilizátory. Ibiza dokonce dostala i adaptivní tlumiče nabízející nastavení Comfort nebo Sport. Ty jsou přirozeně za příplatek. Ve výbavě se pak objevuje například multikolizní brzda nebo rozpoznání únavy řidiče.

Na pohled poznáte modernizované provedení především podle nových předních světel s diodami denního svícení, nového designu litých kol (16-17") nebo podle barev Moonstone Grey a Chilli Red. 

Zobrazit tiskovou zprávu

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků