Seat Ibiza má po faceliftu. Jiný je podvozek, interiér i design

Koncem letošního léta dorazí k českým prodejcům modernizovaný Seat Ibiza. Přestože v tiskové zprávě najdete především informace na téma multimediálního systému, konektivity a systému MirrorLink, Ibiza dostala i důležitější novinky. Měnil se například podvozek a do nabídky se dostaly nové motory. Samozřejmostí je splnění normy Euro 6.

Seat slaví pět milionů vyrobených exemplářů modelu Ibiza

Seat slaví pět milionů vyrobených exemplářů modelu Ibiza

Základním motorem je litrový tříválec naladěný na 55 kW (75 k), silnější alternativu pak představuje motor 1.0 TSI disponující výkony 70 kW (90 k) nebo 81 kW (110 k). Vrcholem je čtrnáctistovka TSI se systémem vypínání válců, kterou používá třeba i podstatně větší Škoda Superb. I v malé Ibize má tento agregát výkon 110 kW (150 k). Zájemci o diesel mají k dispozici tříválec 1.4 TDI ve verzích 55 kW (75 k), 66 kW (90 k) nebo 77 kW (105 k). 

Seat Ibiza Cupster: Další specialita pro setkání u Wörthersee

Seat Ibiza Cupster: Další specialita pro setkání u Wörthersee

Co se podvozku týká, nové jsou pružiny, tlumiče i stabilizátory. Ibiza dokonce dostala i adaptivní tlumiče nabízející nastavení Comfort nebo Sport. Ty jsou přirozeně za příplatek. Ve výbavě se pak objevuje například multikolizní brzda nebo rozpoznání únavy řidiče.

Na pohled poznáte modernizované provedení především podle nových předních světel s diodami denního svícení, nového designu litých kol (16-17") nebo podle barev Moonstone Grey a Chilli Red. 

Zobrazit tiskovou zprávu

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků