Seat Ibiza má po faceliftu. Jiný je podvozek, interiér i design

Koncem letošního léta dorazí k českým prodejcům modernizovaný Seat Ibiza. Přestože v tiskové zprávě najdete především informace na téma multimediálního systému, konektivity a systému MirrorLink, Ibiza dostala i důležitější novinky. Měnil se například podvozek a do nabídky se dostaly nové motory. Samozřejmostí je splnění normy Euro 6.

Seat slaví pět milionů vyrobených exemplářů modelu Ibiza

Seat slaví pět milionů vyrobených exemplářů modelu Ibiza

Základním motorem je litrový tříválec naladěný na 55 kW (75 k), silnější alternativu pak představuje motor 1.0 TSI disponující výkony 70 kW (90 k) nebo 81 kW (110 k). Vrcholem je čtrnáctistovka TSI se systémem vypínání válců, kterou používá třeba i podstatně větší Škoda Superb. I v malé Ibize má tento agregát výkon 110 kW (150 k). Zájemci o diesel mají k dispozici tříválec 1.4 TDI ve verzích 55 kW (75 k), 66 kW (90 k) nebo 77 kW (105 k). 

Seat Ibiza Cupster: Další specialita pro setkání u Wörthersee

Seat Ibiza Cupster: Další specialita pro setkání u Wörthersee

Co se podvozku týká, nové jsou pružiny, tlumiče i stabilizátory. Ibiza dokonce dostala i adaptivní tlumiče nabízející nastavení Comfort nebo Sport. Ty jsou přirozeně za příplatek. Ve výbavě se pak objevuje například multikolizní brzda nebo rozpoznání únavy řidiče.

Na pohled poznáte modernizované provedení především podle nových předních světel s diodami denního svícení, nového designu litých kol (16-17") nebo podle barev Moonstone Grey a Chilli Red. 

Zobrazit tiskovou zprávu

 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků