Seat Ibiza je po faceliftu levnější

Faceliftovaná Ibiza se začala nabízet i na českém trhu a kromě lehce omlazeného vzhledu nabízí i přívětivější cenové podmínky. Velmi zajímavé jsou zejména ceny verzí 1,4 16V a 1,9 TDI, využít můžete i aktuální cenové akce. Co všechno Ibiza po facliftu v ČR nabízí?
Seat Ibiza je po faceliftu levnější

Seat uvedl na český trh faceliftovaný model Ibiza. Vzhled byl změněn pouze nepatrně, v podstatě jde jen o nový přední nárazník či zadní světla s novým barevným provedením. Ibiza se standardně prodává na 15" kolech, zatímco dříve byly v základu čtrnáctky. Ve výbavě Sport najdete 16" kola a ve verzích FR a Cupra 17" kola. Lehce upraven byl i interiér, nikoliv tvarově, ale spíše barevně; nový je pouze volant. Motory jsou rovněž stejné, takže spíše než o facelift jde o nový modelý rok stejně jako v případě Fabie, která prošla minifaceliftem v roce 2004.

Výraznější změny se ale odehrály ve výbavách a upravený je také ceník. V základu má každá Ibiza systém ABS, který byl dříve dostupný za příplatek 17 000 Kč a který dostaly ve standardu pouze výkonnější verze. V ceníku byl zlevněn motor 1.4 16V 55 kW, a to o 8 000 Kč; stojí tak pouze o dva tisíce více, než tříválec 1.2 HTP 47 kW. Ceny nafťáků šly dolů o 20 000 Kč, model FR s motorem 1.8T 110 kW má sníženou cenu na 468 900 Kč a verze Cupra pak ve standardu ESP. Vždy jde o třídveřové modely, za pětidveřový model si musíte připlatit – 12 300 Kč u výbavy Reference, 19 300 Kč u ostatních výbav.

Benzínové motory:

  • 1.2 HTP 47 kW Reference: 289 900 Kč
  • 1.2 HTP 47 kW Stylance: 322 900 Kč
  • 1.4 16V 55 kW Reference: 291 900 Kč
  • 1.4 16V 55 kW Stylance: 324 900 Kč
  • 1.4 16V 55 kW Sport: 332 900 Kč
  • 1.4 16V 55 kW AT Stylance: 368 900 Kč
  • 1.4 16V 74 kW Sport: 368 900 Kč
  • 1.8T 110 kW FR: 468 900 Kč
  • 1.8T 132 kW Cupra: 583 900 Kč

Naftové motory:

  • 1.4 TDI 51 kW Reference: 337 900 Kč
  • 1.4 TDI 51 kW Stylance: 370 900 Kč
  • 1.4 TDI 59 kW Reference: 372 900 Kč
  • 1.4 TDI 59 kW Stylance: 405 900 Kč
  • 1.9 TDI 74 kW Stylance: 412 900 Kč
  • 1.9 TDI 74 kW Sport: 420 900 Kč
  • 1.9 TDI 96 kW FR: 513 900 Kč
  • 1.9 TDI 118 kW Cupra: 628 900 Kč

Poznámka: Všimněte si zanedbatelného příplatku za motor 1.9 TDI 74 kW oproti 1.4 TDI 59 kW - jen 7 000 Kč, zatímco rozdíl mezi 1.4 TDI 51 kW a 59 kW je 35 tisíc!

Současně s uvedením nového modelového roku si můžete pořídit paket Advantage, kdy za 20 500 Kč dostanete k výbavě Reference navíc druhou dvojici dveří, klimatizaci Climatic, el. ovládání předních oken a dálkově ovládané centrální zamykání. Pokud si pořídíte vůz na leasing ŠkoFINu, máte paket zcela zdarma.

Nižší ceny dostala také Cordoba, rozdíly mezi motory 1.2 HTP 47 kW a 1.4 16V 55 kW a také mezi 1.4 TDI 59 kW a 1.9 TDI 74 kW jsou rovněž velmi nízké. Základní cena Cordoby je ve verzi Reference 315 900 Kč. Ceníky nové Ibizy a Cordoby si můžete stáhnout z webu Seatu: Ibiza, Cordoba (PDF).

Tip: Stáhněte si nové reklamy na faceliftovanou Ibizu

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Ibiza po faceliftu
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků