Seat Ibiza je po faceliftu levnější

Faceliftovaná Ibiza se začala nabízet i na českém trhu a kromě lehce omlazeného vzhledu nabízí i přívětivější cenové podmínky. Velmi zajímavé jsou zejména ceny verzí 1,4 16V a 1,9 TDI, využít můžete i aktuální cenové akce. Co všechno Ibiza po facliftu v ČR nabízí?
Seat Ibiza je po faceliftu levnější

Seat uvedl na český trh faceliftovaný model Ibiza. Vzhled byl změněn pouze nepatrně, v podstatě jde jen o nový přední nárazník či zadní světla s novým barevným provedením. Ibiza se standardně prodává na 15" kolech, zatímco dříve byly v základu čtrnáctky. Ve výbavě Sport najdete 16" kola a ve verzích FR a Cupra 17" kola. Lehce upraven byl i interiér, nikoliv tvarově, ale spíše barevně; nový je pouze volant. Motory jsou rovněž stejné, takže spíše než o facelift jde o nový modelý rok stejně jako v případě Fabie, která prošla minifaceliftem v roce 2004.

Výraznější změny se ale odehrály ve výbavách a upravený je také ceník. V základu má každá Ibiza systém ABS, který byl dříve dostupný za příplatek 17 000 Kč a který dostaly ve standardu pouze výkonnější verze. V ceníku byl zlevněn motor 1.4 16V 55 kW, a to o 8 000 Kč; stojí tak pouze o dva tisíce více, než tříválec 1.2 HTP 47 kW. Ceny nafťáků šly dolů o 20 000 Kč, model FR s motorem 1.8T 110 kW má sníženou cenu na 468 900 Kč a verze Cupra pak ve standardu ESP. Vždy jde o třídveřové modely, za pětidveřový model si musíte připlatit – 12 300 Kč u výbavy Reference, 19 300 Kč u ostatních výbav.

Benzínové motory:

  • 1.2 HTP 47 kW Reference: 289 900 Kč
  • 1.2 HTP 47 kW Stylance: 322 900 Kč
  • 1.4 16V 55 kW Reference: 291 900 Kč
  • 1.4 16V 55 kW Stylance: 324 900 Kč
  • 1.4 16V 55 kW Sport: 332 900 Kč
  • 1.4 16V 55 kW AT Stylance: 368 900 Kč
  • 1.4 16V 74 kW Sport: 368 900 Kč
  • 1.8T 110 kW FR: 468 900 Kč
  • 1.8T 132 kW Cupra: 583 900 Kč

Naftové motory:

  • 1.4 TDI 51 kW Reference: 337 900 Kč
  • 1.4 TDI 51 kW Stylance: 370 900 Kč
  • 1.4 TDI 59 kW Reference: 372 900 Kč
  • 1.4 TDI 59 kW Stylance: 405 900 Kč
  • 1.9 TDI 74 kW Stylance: 412 900 Kč
  • 1.9 TDI 74 kW Sport: 420 900 Kč
  • 1.9 TDI 96 kW FR: 513 900 Kč
  • 1.9 TDI 118 kW Cupra: 628 900 Kč

Poznámka: Všimněte si zanedbatelného příplatku za motor 1.9 TDI 74 kW oproti 1.4 TDI 59 kW - jen 7 000 Kč, zatímco rozdíl mezi 1.4 TDI 51 kW a 59 kW je 35 tisíc!

Současně s uvedením nového modelového roku si můžete pořídit paket Advantage, kdy za 20 500 Kč dostanete k výbavě Reference navíc druhou dvojici dveří, klimatizaci Climatic, el. ovládání předních oken a dálkově ovládané centrální zamykání. Pokud si pořídíte vůz na leasing ŠkoFINu, máte paket zcela zdarma.

Nižší ceny dostala také Cordoba, rozdíly mezi motory 1.2 HTP 47 kW a 1.4 16V 55 kW a také mezi 1.4 TDI 59 kW a 1.9 TDI 74 kW jsou rovněž velmi nízké. Základní cena Cordoby je ve verzi Reference 315 900 Kč. Ceníky nové Ibizy a Cordoby si můžete stáhnout z webu Seatu: Ibiza, Cordoba (PDF).

Tip: Stáhněte si nové reklamy na faceliftovanou Ibizu

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Ibiza po faceliftu

bazar

Seat Ibiza 1,2
Rok výroby: 2013
Stav: 19 943 km
Cena: 193 000 Kč
Seat Ibiza 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 59 369 km
Cena: 137 000 Kč
Seat Leon 2
Rok výroby: 2014
Stav: 32 961 km
Cena: 360 000 Kč
Seat Leon 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 120 705 km
Cena: 80 000 Kč
Seat Altea 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 132 916 km
Cena: 83 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 174 887 km
Cena: 62 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků