Seat Ibiza FR v prodeji: 1.8T za 483 tisíc

Seat Ibiza FR v prodeji: 1.8T za 483 tisíc

Ibiza FR je v podstatě jen další výbavou, která se od Sportu liší 16" koly, bočními airbagy a sportovními detaily ve vzhledu. Nabízí se dvěma motory, 1.9 TDI 96 kW (130 k) a 1.8T 110 kW (150 k). Ceny Ibizy FR jsou následující: 1.8T stojí 482 900 Kč, 1.9 TDI 531 900 Kč. Cena za 1.8T je bezesporu výborná, uvážíte-li, že máte malý sporťáček zrychlující na stovku za 8,4 s.

Poznámka: Dřívější tisková zpráva hovořila o motoru 1.9 TDI 110 kW...

Z webu Seatu vybírám:

„Přeplňovaný čtyřválec 1.8 20vT dává nejvyšší výkon 110 kW/150 k a dělá tak z Ibizy FR svižného dravce. Z nuly na 100 km/h Ibiza FR vystřelí za 8,4 s a bez zadýchání to dotáhne až na 216 km/h. Nezklame ani dieselový motor 1.9 TDi s technologií čerpadlo-tryska, který dává úctyhodných 130 koní. Takový výkon musí být pevně přikován k zemi. Stará se o to sportovně laděný podvozek s tužšími pružinami i tlumiči a také 16” litá kola s dvojitými paprsky v titanové barvě. V titanovém tónu září i kryty zpětných zrcátek a probarvení koncových světel.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Ibiza FR

Standardní výbavu tvoří například audiosystém Alana s CD přehrávačem, palubní počítač, ABS, ASR, kotoučové brzdy vpředu i vzadu, elektronický imobilizér a dálkově ovládané centrální zamykání, elektrické ovládání oken předních dveří a vyhřívaných zpětných zrcátek, přední i boční airbagy řidiče a spolujezdce a integrované přední mlhovky.

Sportovní dojem Ibiza FR nezkazí ani v interiéru. Palubní deska, středová konzole a výdechy ventilace, hlavice řadicí páky a madlo odkládací schránky jsou v metalickém provedení. Volant je obšitý komfortní perforovanou kůží s šedými stehy. Sedadla s výrazným bočním vedením jsou čalouněná textilním materiálem v metalickém odstínu.“

Technické parametry

MOTOR 1.8T 20V 1.9 TDI
Typ motoru přeplňovaný
zážehový čtyřválec
přeplňovaný
vznětový čtyřválec
Max. výkon (kW/k) 110/150 96/130
  při ot./min. 5500 4000
Objem válců (ccm) 1781 1896
Kompresní poměr 9,5:1 19:1
Počet ventilů 5V 2V
Max. toč. moment (Nm) 220 310
  při ot./min. 2000 1900
ROZMĚRY
Délka (mm) 3953
Šířka (mm) 1698
Rozvor (mm) 2460
Výška (mm) 1441
Objem zavaz. prostoru (l) 267
Při sklop. zad. sedačce (l) 665/900
VLASTNOSTI
Max. rychlost (km/h) 216 206
Zrychlení 0-100 (s) 8,4 9,4
SPOTŘEBA
Ve městě 10,9 6,5
Mimo město 6,1 4,2
Kombinovaná 7,9 5,1
Druh paliva natural nafta
BRZDY
Přední náprava Kotoučové s vnitř. chlazením
Zadní náprava Kotoučové
PŘEVODOVKA
Typ Manuální
Počet stupňů 5

6

Ráfky 6,5jx16"

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
V interiéru je řada zajímavých doplňků

Brzy přijde i Cupra R

Se zveřejněním nového ceníku rovněž skončily dohady, kolik koní a jaké verze bude mít Ibiza Cupra R. Ta se totiž v ceníku objevila s motory 1.8T 132 kW (180 k) a 1.9 TDI 118 kW (160 k). Zatím u nich není uvedena cena, nicméně lze očekávat, že bude o dost vyšší než u výbavy FR. Oproti FR bude mít Cupra R 17" kola a ESP. Více ve starším článku.

bazar

Seat Ibiza 1,2
Rok výroby: 2013
Stav: 19 943 km
Cena: 193 000 Kč
Seat Ibiza 1,2
Rok výroby: 2002
Stav: 108 011 km
Cena: 61 000 Kč
Seat Altea XL 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 79 457 km
Cena: 157 000 Kč
Seat Cordoba 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 162 370 km
Cena: 40 000 Kč
Seat Ibiza 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 117 477 km
Cena: 65 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 179 079 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků