Seat Ibiza Cupra R13: třicet koní navíc pro 150 zájemců

Na trh míří limitovaná edice modelu Seat Ibiza Cupra. Ta dostala označení R13 a vznikla ve spolupráci se společností ABT. Přiostřený španělský hatchback poznáte podle osmnáctipalcových kol s pneumatikami o rozměru 215/40 R18. Novinkou je také upravený zadní difuzor a zadní spoiler. Interiér nabídne kožený volant, samozřejmě sportovní sedadla a bohatou výbavu (automatická klimatizace, navigace, parkovací senzory...).

Seat na rozcestí: pomůže omlazená Ibiza?

Seat na rozcestí: pomůže omlazená Ibiza?

Dostalo se taktéž na úpravu techniky, a to ne zcela zanedbatelnou. Sportovně laděný podvozek je nižší o dvacet milimetrů. O patřičnou dynamiku se pak díky zásahu ABT do řídicí jednotky postará zvýšený výkon. Původně je přeplňovaná jedna-čtyřka naladěná na 180 koní, R13 vyprodukuje maximum 210 koní. S přenosem veškerého výkonu na silnici přes přední nápravu vypomůže systém XDS.

Seat Leon ST jde do boje s Octavií Combi a Golfem Variant první dojmy

Seat Leon ST jde do boje s Octavií Combi a Golfem Variant první dojmy

Slibně vypadající hatchback má z našeho pohledu dva problémy. Vznikne pouze 150 kusů a všechny se budou prodávat ve Švýcarsku. Cena jednoho takového exempláře je 26 375 eur.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků