Seat Ibiza Cupra: Modernizovaná verze je levnější než Polo GTI

Na český trh dorazil omlazený Seat Ibiza v ostré verzi Cupra. Jak už asi víte, stejně jako Volkswagen Polo GTI dostal i malý španělský hot hatch nový motor o objemu 1.8 TSI na místo původní čtrnáctistovky. Pokud máte zájem, můžete si už vůz objednat, české zastoupení totiž odstartovalo prodej. První cena je 440 900 Kč.

Volkswagen Polo GTI dostal větší motor a manuální převodovku  

Volkswagen Polo GTI dostal větší motor a manuální převodovku  

Ve srovnání se svým technickým sourozencem v podobě Volkswagenu Polo GTI tak vychází Ibiza Cupra lépe. Polo v kombinaci s manuální převodovkou vyjde na 464 900 Kč. Ibiza nabídne v základní výbavě kromě jiného sedmnáctipalcové disky, bi-xenonová světla, diody denního svícení, klimatizaci Climatronic, tempomat nebo tónovaná okna.

Seat Ibiza Cupra má za sebou facelift. Teď má motor 1.8 TSI a manuál

Seat Ibiza Cupra má za sebou facelift. Teď má motor 1.8 TSI a manuál

Jen pro zopakování dodejme, že nová Ibiza Cupra vyměnila v rámci faceliftu motor 1.4 TSI kombinovaný s automatem za čtyřválec 1.8 TSI, který je dostupný i s manuální převodovkou. Výkon vyrostl na 141 kW (192 k), zrychlení z nuly na 100 km/h proběhne za 6,7 s a maximálně umí tento malý hatchback jet 235 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků