Seat Ibiza Cupra: Modernizovaná verze je levnější než Polo GTI

Na český trh dorazil omlazený Seat Ibiza v ostré verzi Cupra. Jak už asi víte, stejně jako Volkswagen Polo GTI dostal i malý španělský hot hatch nový motor o objemu 1.8 TSI na místo původní čtrnáctistovky. Pokud máte zájem, můžete si už vůz objednat, české zastoupení totiž odstartovalo prodej. První cena je 440 900 Kč.

Volkswagen Polo GTI dostal větší motor a manuální převodovku  

Volkswagen Polo GTI dostal větší motor a manuální převodovku  

Ve srovnání se svým technickým sourozencem v podobě Volkswagenu Polo GTI tak vychází Ibiza Cupra lépe. Polo v kombinaci s manuální převodovkou vyjde na 464 900 Kč. Ibiza nabídne v základní výbavě kromě jiného sedmnáctipalcové disky, bi-xenonová světla, diody denního svícení, klimatizaci Climatronic, tempomat nebo tónovaná okna.

Seat Ibiza Cupra má za sebou facelift. Teď má motor 1.8 TSI a manuál

Seat Ibiza Cupra má za sebou facelift. Teď má motor 1.8 TSI a manuál

Jen pro zopakování dodejme, že nová Ibiza Cupra vyměnila v rámci faceliftu motor 1.4 TSI kombinovaný s automatem za čtyřválec 1.8 TSI, který je dostupný i s manuální převodovkou. Výkon vyrostl na 141 kW (192 k), zrychlení z nuly na 100 km/h proběhne za 6,7 s a maximálně umí tento malý hatchback jet 235 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků