Seat Ibiza Cupra: Modernizovaná verze je levnější než Polo GTI

Na český trh dorazil omlazený Seat Ibiza v ostré verzi Cupra. Jak už asi víte, stejně jako Volkswagen Polo GTI dostal i malý španělský hot hatch nový motor o objemu 1.8 TSI na místo původní čtrnáctistovky. Pokud máte zájem, můžete si už vůz objednat, české zastoupení totiž odstartovalo prodej. První cena je 440 900 Kč.

Volkswagen Polo GTI dostal větší motor a manuální převodovku  

Volkswagen Polo GTI dostal větší motor a manuální převodovku  

Ve srovnání se svým technickým sourozencem v podobě Volkswagenu Polo GTI tak vychází Ibiza Cupra lépe. Polo v kombinaci s manuální převodovkou vyjde na 464 900 Kč. Ibiza nabídne v základní výbavě kromě jiného sedmnáctipalcové disky, bi-xenonová světla, diody denního svícení, klimatizaci Climatronic, tempomat nebo tónovaná okna.

Seat Ibiza Cupra má za sebou facelift. Teď má motor 1.8 TSI a manuál

Seat Ibiza Cupra má za sebou facelift. Teď má motor 1.8 TSI a manuál

Jen pro zopakování dodejme, že nová Ibiza Cupra vyměnila v rámci faceliftu motor 1.4 TSI kombinovaný s automatem za čtyřválec 1.8 TSI, který je dostupný i s manuální převodovkou. Výkon vyrostl na 141 kW (192 k), zrychlení z nuly na 100 km/h proběhne za 6,7 s a maximálně umí tento malý hatchback jet 235 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků