SEAT IBIZA 1,2 ostrava-Zadar přes Rakousko . Rychlost v rámci předpisu . Dva dospělí,jedno dítě , kufr narvaný a na sřeše rakef - spotřeba 6,7l. Myslím , že je to slušné .
Proc pan redaktor vyfotil desetkrat podobne kokpit a ani jednou motor? Diky za fotky, co vy vite koho co zajima? Diky :-)
..treba nemel na fotaku makro rezim ;-)
Díky za skvělou poznámku :-D:-D:-D sem se "po ránu" pořádně zasmál ;-)
nefotil ho pac by nebyl videt
tak ma ten motor 47kw alebo 51kw?pisete,ze tam zvysili vykon na 51kw a v tabulke 47kw?:-O
Myslím, že je to vcelku srozumitelné. Testovaný vůz byl ve verzi 47 kW, který se ovšem v této době již nenabízí a místo něj je ta samá verze ovšem naladěná na 51 kW.
v poho.dik B-]
Souhlasím a autorem recenze - je to mrdka všech mrdek (stejně jako všé z koncernu VW sobdobnou motorizací) - no ale nekupte to,když je to tak drahý!....ty 205-ky gumy jsou jennejapný žert na téma atrapa sportovního vozu....:-O
a tento komentator co vymyslel vyraz "mrdka vsech mrdek" urcite "lieta" na 25rocnej 105L v uprave F1 Turbo 34koni ;-)
Zajímavý je, že vždycky když se píše o nějakým "extra hovně" na který všichni nadávaj, tak je pod článkem tisíc přízpěvků. Když se půde psát o autě s velkým A, pod článkem budou tři komentáře.
Podle testů ve Světě motorů, HTP právě zaostával se spotřebou ve městě a přijatelná byla na dálnici. HTP totiž nesvědčí neustálé městské zrychlování a zpomalování. S HTP jsem dosáhl letos v létě spotřebu 4,7 l. Po dálnici jsem jel přes 120 a po silnici 90. Nutno říct, že jsem překračoval povolenou rychlost 70 Km/h na křížovatkách na silnici z Brna do Vídně. Tato vyšší a plynulá rychlost HTP prostě vyhovuje.Jel jsem i s 55KW, ale spotřebu jsem dosáhl vyšší.
I v praxi je to tak, co jsem měl možnost Hondu 1.2 porovnat ne letišti v Mimoňi s mým Juniorem HTP.;-) HTP ujíždí.
Jak to tak sleduju, někteří by s HTPčkem ujeli i Alonsovi... B-]
Věř tomu, že ve městě na semaforech, kdyby měli vypnutou trakci na F1, tak do 40-50km/h (na jedničku a dvojku) by je HTP dalo raz dva;-)
To máš asi recht - F1 by při 40 km/h na dvojku asi chcípla...
F1 by měla jen jedničku, ale HTP 1a2, a říkám Ti, že kdyby HTP nevyhrála tak dál než o 2 metry ta formule neujede, to se vsadím. HTP má extra krátkou převodovku, jako nad 150 by už asi 1.2 nestíhala, ale jinak pohoda...;-)
A inak si normalny?? :-D
No hej
JJ souhlas take jezdim s podobnou spotrebou s htp 40kw a spokojenost nechapu jak nekdo muze jet na dalnici pri rychlosti do 130km za 8-9 litru to ma na plynu tezkou cihlu..
Ještě že má Honda 1.2ku pěkně se čtyřmi válci a spotřebou 5.5 l :). Výkon krásných 57kW a moment 110Nm už při 2800 ot.. Takhle se dělaj motory :).
Spotřeba a výkony je reálná zkušenost, nebo jen opsaný reklamní prospekt ?
Vlastnim Jazz 1.2 5.5l mam prumernou spotrebu na 32000Km. Dle excelu kam zapisuju pocet litru z listku u benzinky a pocet kilometru odecitam na tachometru v aute. Nejezdim vic nez je povoleny limit. Tedy dalnice 100-130, Okresky 90, Mesto 50.
Podle testu na www.auto.cz tvrdili, ze v pruznem zrychleni byla Fabka HTP 40kW (!!) lepsi - v primem srovnani... Asi ma Honda tezsi prevody a tim padem je nutno vice radit, aby to trochu jelo.http://www.auto.cz/testy/honda-jazz-zenam-k-sluzbam.html
Áno, motory má Honda bezkonkurenčné. Škrtol som ju však zo zoznamu kandidátov, pretože nemá vyhrievané sedadlá (auto parkujem vonku), tempomat (som zvyknutý z predošlého auta), 4 airbagy (minimum, čo požadujem pre seba a svoju rodinu) a parkovací asistent (pre moju ženu nutnosť aj na autíčko na diaľkové ovládanie ;-)) Takže toľko môj názor na Jazz a hlavne zastúpenie Hondy v CZ/SR 3-[
a palubny pocitac (aspon zakladny na spotrebu a kilometre)
Pane Ondrášíku, nedělalo panu Jandovi či jinému kolegovi potíže sledovat hloboko zapuštěný otáčkoměr při precizním měření zrychlení dle onoho budíku kalibrovného GPSkou? Neb pro dosažení max. 3% odchyly pro Vaše důmyslné měření jest nutno míti bystré oko a hbitý prstík na čudlíku stopek! Přeji příjmený den a mnoho dalšíh hodnot vycucaných z prstu.
...Zcela opačná je pak situace na dálnici. Vysoké rychlosti malému motoru vůbec nesvědčí a spotřeba mezi sedmi až devíti litry není vzácností. A to i v případě dodržování rychlostních limitů....Již delší dobu se podivuji nad tím, jak většina majitelů Fabií 1,2HTP neustále tvrdí, že se svým vozem jezdí po našich dálnicích se spotřebou okolo 6,0l/100km, někteří i méně. Osobně jsem jel s HTP delší trasu jen jednou, Praha-Blava a spotřebu jsem měl přes 8l/100km při snaze držet 140km/hod dle tacho. JAk je vidět tak moje praktická zkušenost s HTP zcela odpovídá realitě, a 6litrová dálniční spotřeba je číslo z říše snů B-]
No, niečo robíš zle - cesta do Chorvátska na Istriu, celkovo plusmínus 1400km, 90% diaľnice, tempomat na 130 km/h, v aute 2 dospelí + 2 deti, kufor natrieskaný, klíma zapnutá. Spotreba podľa PP 6.5l, podľa kalkulačky 6.7. Si si istý, že chyba nie je v tebe?
...aha, tak tos byl ty... :-)Narvany auto, na strese rakev a do kopce za 2 - na makarske magistrale te predjizdi i ty jejich 20 let stary kamiony a hasicsky cisterny ;-)
Cesta do Chorvatska, celkem 2500 km, prumer 6.4. 1.6 160 koni. Co vic rict, pozdravuj hatapku, jezdi fakt skoro zadaraB-]
A zvyšok auta, čo to bol za zázrak? Či šiel si len na motore :-D:-D:-D?
Civic VTi, sedan, svete div se, rok vyroby 1994. Akce probehla predloni. Stejne leto i cesta do Slovenskeho raje, celkem 1500 km, spotreba stejna (bud 6.4 nebo 6.3, uz nevim).
S Fabií HTP mám naježděno přes 200tis km, používám již třetí služební combi 47kW. MOhu jen potvrdit, že spotřeba na trase Praha Brno s tempomatem 140km/hod, klimou a jinak prázdným autem, se pohybuje okolo 7,5l. Pod sedum, jsem se dostal jen při rychlostech do 120km/hod, jakékoli další zrychlení je vykoupeno výrazným nárustem spotřeby. Při marných pokusech jet do Mnichova alepsoň 150km/hod to žralo i trávu kolem silnice! HTP je přijatelný motor pro okresky, a menší města, kde se s ním dá jezdit okolo 6l. Po Praze teď v horku baští klidně 9l, na dálnice je to nepoužitelné z mnoha důvodů.
Má to jeden háček, já hodnotím čistě cestu po dálnici, žádné okresky, města, jen onu D1 a D2. Cesta na Istrii neveden jen po dálnicích (bohužel) a to v celkovém průměru hraje roli.
Šli sme trasu Bratislava-Viedeň-Graz-Maribor-Ljublana-Trieste-Pula. 550km po diaľnici, zvyšných 100 km po pobreží v skvelých zápchach. Naopak tu na pobreží sa spotreba zhoršila, kvôli neustálemu sa posúvaniu v kolónach :-( Takže mne naopak tá nie diaľnica priemer len zhoršila!
Ešte doplním - tempomat na 130km/h myslím reálny podľa navigácie, je tam určitá odchýlka od tacho. Tacho bolo pri reálnych 130km/h o chlp nad 140 km/h tachometrových.
By me zajimalo od kdy ma 1.2 HTP tempomat.A co se tyce spotreby tak HTP zere jak mrcha
Má tempomat od doby, co jí dělají. Ve verzi Elegance je v serii, jinak za příplatek. Já jsem ho nechtěl, ale byl tam (Elegance) a docela jsem byl překvapený, jak je to šikovná věcička a jak často jí používám. Spotřeba HTP je těžce v pohodě, pokud umíš jezdit a pokud po ní nechceš, abby imrvére jela 150.
je to proste mrdka vsech mrdek a nechapu jak vubec ji muzou dat do kombiku . Sam mam golf iv 1,6 105ps a kdyz se mu trochu nalozi tak to dejme tomu jede ale i tak na dalnici pri vyssi rychlosti to toci i treba 6000 rpm pri 190 200 coz je ted otresny. Rozumny je akorat 1,8t nebo jakokoliv nafta tdi
Proč by jí nedali do kombíku? Ten kombík váží o nějakých 35 kilo víc, než krátká. To je rozdíl mezi normálním a tlustým řidičem. Navíc osobně neznám skoro nikoho, kdo má kombíka proto, aby v něm vozil deset pytlů cementu. Většina lidí ho má kvůli kočárku, psovi atd., což nic neváží. Nevím, jestli je to mrdka všech mrdek, měl 100PS 1,6 a po městě tohle jezdí lépe, po okreskách je to plus mínus stejný (kromě kopců) a na dálnici s tím jedu dvakrát do roka, takže mě to nevadí. Na druhou stranu neznám jinou 1,2 s takovým krouťákem, takže mě osobně na tom motoru vadí jenom ten zvuk (řeším to rádiem) a kecy chytráků, co v tom sice nejeli a jediný auto co znají je votuzený 20 let starý Kadett za prachy od rodičů :-) (to nebylo na Tebe).Prostě si představ, že ne každý si kupuje auto proto, aby s ním jezdil s vrchovatě naloženým 150 po dálnici. Složitá úvaha? Pokud ano, tak neřeš a nepřepínej.
Pro chytráky Vašeho typu. Kolik pak se jezdí na dálnici? Není to náhodou 130? A i kdyby to bylo 150, tak je to pro 80% aut v pohodě(pro auto s 1,2HTP 47 určitě). Stěžovat si na to že při dvou stech motor moc točí může akorát chudák nebo ještě větší chudák. :(Jestli jezdíte jenom po německu tak si kupte jiný auto nebo použijte MHD:)
Konečně jsem četla něco rozumného - byť s půlročním zpožděním. Vždycky mne vytáčí nikolivěk motor auta, ale chytráci...Přijela jsem tuhle se svojí 1,2 HTP 47 na parkoviště, kde jsem sklidila posměch, s čím to jezdím...autor moudra nasedl do svého bouráku - "vraku", protočil kola a upadl mu výfuk...NO - každý holt, na co má a jak se cítí... Ale pobavilo mne tam i tady... Hodně krásných kilometrů....
mas moje sympatie Beruska, ja presne taketo auto Ibiza 1,2 mam a som s nim nadmieru spokojny. Spotreba pri natrieskanom aute na dovolenku v Taliansku, kde sme urobili 4500 km bola priemerne 6,7l/100km, no to sme po dialniciach s manzelkou "vypekali" aj 150-160 takze uplna spokojnost.
s 66kW TDi by sis moc nepomohl...
Jen absolutní magor, si může dát na 1.2 205gumy 16" :-O:-D Docela by mě to zajímalo jak to pojede na těch gumách na vodě. Nemám slov. Maj tam dát normální 13" 155 to by bylo o něčem jiném:-))
13" 155 sú gumy na kolobežku, alebo možno tak Lupo 3L, aby sme zostali v koncerne. Spotreba na prijateľných 185/60 R14 by bola určite niekde inde!
Priatelka ma HTP 47kW Ibizu na 185/60 R14 po dialnici 130km/h akual spotreba bez klimy 6,0-6,3 l/100km
By mě docela zajímalo, jakej vliv, jestli vůbec nějakej, by měla normální kola(185/60/14).
tak prispejem aj ja..Toto leto som cestoval dvakrat dialnicne trasy v dlzke asi 1000 km.Fabia Kombi HTP dost plne nalozene auto, ja a moja manzelka k tomu.Kedze to boli dlhe trasy tak som tomu motorceku dal kus zabrat a tocil som ho 4800 a viac, niekolko desiatok km v nemecku alebo madarsku, kde su momentalne vynikajuce dialnice som siel aj na doraz. Priemerna spotreba 7,8 l. Je to vela, to je pravda, ale neviem o co menej by mal 1.9 TDI, a berme to tak ze za 1.9 clovek plati poistenie, ako aj PZP daleko vyssie, nehladiac na samotnu cenu motora kde je to pri novom aute o 140 000 Sk viac. To mam vykryty ROZDIEL spotreby na pocitam takych 200 000 km.
V principe by mali mat kolesa z vacsim priemerom mensi valivy odpor. Otazka je, aky je rozdiel v dynamickom polomere 15" a 16" kolesa. Zrejme v tomto pripade hra rolu predovsetkym sirka pneu.
Těžko říct, ale Ibiza má teď v základu 15ky kola...
no vliv presne cca 0,5 litra na 100km. Aspon pri mojej cordobe. Pri 14" (prve leto som mal obute) a ked som prezul na 15" tak sa cca o ,5l zvysila.Ale 14" je vyhoda pre komfort. Problem je, ze tomu autu menej ako 15" neslusia - su moc male na tie tvary karoserie.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.