Seat Grand Prix: Ibiza od 260 tisíc, bonus až 120 tisíc

Tisková zpráva: Dovozce automobilů SEAT vnáší do předvánočního shánění dárků nový impuls: komplexní nabídku svých modelů nazvanou příznačně SEAT GRAND Prix, která znamená cenové zvýhodnění až 120 000 Kč.

V kampani SEAT GRAND Prix se kompaktní Ibiza dá pořídit už od 259 900 Kč – za tuto cenu, která představuje cenové zvýhodnění 35 000 Kč, zákazník získá třídveřový model poháněný zážehovým motorem 1,2 l o výkonu 47 kW/64 k. Vedle atraktivních cen přitažlivost populárních modelů Ibiza umocňuje bohatá standardní výbava, ve které nechybí např. dva čelní airbagy, výškově a podélně nastavitelný sportovní tříramenný volant nebo Doživotní záruka mobility.

Psychologickou cenovou hranici 350 tisíc korun dokázal během akce SEAT GRAND Prix prorazit sportovně laděný Leon, který se ve výbavě Stella s motorem 1.4 16V o výkonu 55 kW/75 k prodává už od 349 900 Kč. Standardní výbava tohoto pětidveřového modelu přitom obsahuje mj. dva čelní airbagy, protiblokovací systém brzd ABS, výškově i podélně nastavitelný volant nebo elektrické ovládání oken předních dveří.

Lákavá akční cena modelu Leon Stella 1.4 16V představuje z pohledu zákazníků zvýhodnění o 50 000 Kč, některé vybrané verze řady Leon však přinášejí cenové zvýhodnění až 100 000 Kč!

Určitě mimořádný zájem bude o modely Toledo, protože v akci SEAT GRAND Prix se tyto pohledné čtyřdveřové sedany nabízejí s cenovým zvýhodněním až 120 000 Kč! Konkrétně za Toledo Signo poháněné turbodieselem 1.9 TDi o výkonu 81 kW/110 k zaplatí zákazník během SEAT GRAND Prix jen 529 900 Kč, což je o 120 000 Kč méně oproti standardní ceníkové nabídce 649 900 Kč.

Akce SEAT GRAND Prix končí 31. prosince 2003.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků