Seat Grand Prix: Ibiza od 260 tisíc, bonus až 120 tisíc

Tisková zpráva: Dovozce automobilů SEAT vnáší do předvánočního shánění dárků nový impuls: komplexní nabídku svých modelů nazvanou příznačně SEAT GRAND Prix, která znamená cenové zvýhodnění až 120 000 Kč.

V kampani SEAT GRAND Prix se kompaktní Ibiza dá pořídit už od 259 900 Kč – za tuto cenu, která představuje cenové zvýhodnění 35 000 Kč, zákazník získá třídveřový model poháněný zážehovým motorem 1,2 l o výkonu 47 kW/64 k. Vedle atraktivních cen přitažlivost populárních modelů Ibiza umocňuje bohatá standardní výbava, ve které nechybí např. dva čelní airbagy, výškově a podélně nastavitelný sportovní tříramenný volant nebo Doživotní záruka mobility.

Psychologickou cenovou hranici 350 tisíc korun dokázal během akce SEAT GRAND Prix prorazit sportovně laděný Leon, který se ve výbavě Stella s motorem 1.4 16V o výkonu 55 kW/75 k prodává už od 349 900 Kč. Standardní výbava tohoto pětidveřového modelu přitom obsahuje mj. dva čelní airbagy, protiblokovací systém brzd ABS, výškově i podélně nastavitelný volant nebo elektrické ovládání oken předních dveří.

Lákavá akční cena modelu Leon Stella 1.4 16V představuje z pohledu zákazníků zvýhodnění o 50 000 Kč, některé vybrané verze řady Leon však přinášejí cenové zvýhodnění až 100 000 Kč!

Určitě mimořádný zájem bude o modely Toledo, protože v akci SEAT GRAND Prix se tyto pohledné čtyřdveřové sedany nabízejí s cenovým zvýhodněním až 120 000 Kč! Konkrétně za Toledo Signo poháněné turbodieselem 1.9 TDi o výkonu 81 kW/110 k zaplatí zákazník během SEAT GRAND Prix jen 529 900 Kč, což je o 120 000 Kč méně oproti standardní ceníkové nabídce 649 900 Kč.

Akce SEAT GRAND Prix končí 31. prosince 2003.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků