Seat Grand Prix: Ibiza od 260 tisíc, bonus až 120 tisíc

Tisková zpráva: Dovozce automobilů SEAT vnáší do předvánočního shánění dárků nový impuls: komplexní nabídku svých modelů nazvanou příznačně SEAT GRAND Prix, která znamená cenové zvýhodnění až 120 000 Kč.

V kampani SEAT GRAND Prix se kompaktní Ibiza dá pořídit už od 259 900 Kč – za tuto cenu, která představuje cenové zvýhodnění 35 000 Kč, zákazník získá třídveřový model poháněný zážehovým motorem 1,2 l o výkonu 47 kW/64 k. Vedle atraktivních cen přitažlivost populárních modelů Ibiza umocňuje bohatá standardní výbava, ve které nechybí např. dva čelní airbagy, výškově a podélně nastavitelný sportovní tříramenný volant nebo Doživotní záruka mobility.

Psychologickou cenovou hranici 350 tisíc korun dokázal během akce SEAT GRAND Prix prorazit sportovně laděný Leon, který se ve výbavě Stella s motorem 1.4 16V o výkonu 55 kW/75 k prodává už od 349 900 Kč. Standardní výbava tohoto pětidveřového modelu přitom obsahuje mj. dva čelní airbagy, protiblokovací systém brzd ABS, výškově i podélně nastavitelný volant nebo elektrické ovládání oken předních dveří.

Lákavá akční cena modelu Leon Stella 1.4 16V představuje z pohledu zákazníků zvýhodnění o 50 000 Kč, některé vybrané verze řady Leon však přinášejí cenové zvýhodnění až 100 000 Kč!

Určitě mimořádný zájem bude o modely Toledo, protože v akci SEAT GRAND Prix se tyto pohledné čtyřdveřové sedany nabízejí s cenovým zvýhodněním až 120 000 Kč! Konkrétně za Toledo Signo poháněné turbodieselem 1.9 TDi o výkonu 81 kW/110 k zaplatí zákazník během SEAT GRAND Prix jen 529 900 Kč, což je o 120 000 Kč méně oproti standardní ceníkové nabídce 649 900 Kč.

Akce SEAT GRAND Prix končí 31. prosince 2003.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků