Seat Grand Prix: Ibiza od 249 tisíc, Leon od 349 tisíc apod.

SEAT má sport a soutěživost v krvi a tomu odpovídá i jeho nejnovější akční kampaň, nazvaná lákavě „Grand Prix SEAT“. Na rozdíl od velkých cen F1 se ale Grand Prix SEAT jede po celých deset dnů - od 16. do 26. dubna. Hlavním rozdílem však je, že nominovat se může kdokoli a vyhrává skutečně každý. A to až 130 000 Kč – až takové zvýhodnění v podobě snížení ceny nebo cenově zvýhodněné výbavy totiž modely připravené pro Grand Prix SEAT přinášejí.

Na startovní rošt láká i SEAT leasing: Pokud zájemce zvolí pro pořízení svého nového vozu SEAT leasing Bonus od ŠkoFINu, získá zároveň s klíčky také CCS kartu nabitou na 20 000 Kč!

V kampani Grand Prix SEAT se nabízí limitovaná série kompaktní Ibizy už za 249 900 Kč. To je nabídka, která jen těžko hledá konkurenci, zejména s přihlédnutím k výbavě vozu. V základní výbavě Ibizy poháněné vitálním zážehovým motorem o objemu 1,2 l a výkonu 47 kW/64 k, je totiž mj. airbag řidiče i spolujezdce, výškově a podélně nastavitelný volant, dělená a sklopná zadní sedadla, tónovaná determální skla, ukazatel venkovní teploty a na vůz se samozřejmě vztahuje záruka SEAT Service Mobility.

Zklamán nebude ani ten, kdo před Ibizou dává přednost její elegantní sestře – čtyřdveřovému sedanu Cordoba. Díky cenovému zvýhodnění kampaně Grand Prix SEAT je tento model k mání už za pouhých 289 900 Kč. Jeho výbava je přitom stejně bohatá, jako výbava akční Ibizy – nechybí tedy dvojice airbagů, nastavitelný volant, sklopná sedadla, záruka SEAT Service Mobility, navíc ale ještě zavazadlový prostor o oblemu 485 l.

Psychologickou cenovou hranici 350 tisíc korun dokázal během akce Grand Prix SEAT ve velkém stylu prorazit sportovně laděný hatchback Leon. Ve výbavě Stella poháněný zážehovým čtyřválcem 1.4 16V o výkonu 55 kW/75 k se prodává už od 349 900 Kč, což je za vůz této kategorie vynikající cena! Tím spíš, pokud se zohlední standardní výbava, obsahující mj. dva čelní airbagy, protiblokovací systém brzd ABS, výškově i podélně nastavitelný volant, elektrické ovládání oken předních dveří, centrální zamykání nebo kvalitní autorádio. Lákavá akční cena modelu SEAT Leon představuje z pohledu zákazníků zvýhodnění o výrazných 50 000 Kč. 

První cenou v Grand Prix SEAT – co do získané hodnoty - je však model SEAT Toledo. V akční kampani se totiž tyto elegantní čtyřdveřové sedany nabízejí s cenovým zvýhodněním až 130 000 Kč! Konkrétně za Toledo 1,9 TDi Signo 110 k zaplatí zákazník během Grand Prix SEAT jen 554 900 Kč, což je o 130 000 Kč méně oproti standardní ceníkové nabídce.

Akční SEAT Toledo uspokojí i hodně náročné zákazníky, protože ve výbavě Signo nechybí čelní ani boční airbagy, protiblokovací systém brzd ABS, nastavitelný volant, elektrické ovládání předních i zadních oken, kvalitní autorádio s CD přehrávačem, tempomat, sluneční roleta, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, nechybí dokonce ani automatická klimatizace Climatronic a třešničkou na tomto lákavém soustu jsou atraktivní litá kola rozměru 16“. Při porovnání pořizovací ceny a nabízených hodnot nemá tato akční nabídka konkurenci!

Pro zájemce o účast v Grand Prix SEAT připravil svoji nabídku i SEAT leasing od ŠkoFINu: Kdo zvolí pro financování nového vozu speciální SEAT leasing Bonus, získá zároveň CCS platební kartu nabitou na hodnotu 20 000 Kč. To řidiči, který najede ročně nějakých 13 000 km stačí na celý rok (kalkulováno při průměrné spotřebě 6 l/100 km).

Ve velké ceně Grand Prix SEAT vyhrává skutečně každý, kdo se postaví na start. Jenom se nesmí promeškat kvalifikace do závodu – probíhá pouze deset dnů od 16. do 26. dubna!

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků