Nedávno som bol v Madride,ale veru Seaty zriedka som tam videl po uliciach,skůr Citroeny a renaulty aj miestny policajti raz mali Citroen inokedy Renault etcjedine Wolksvagen Octavie tam mali na 90% taxikari..Inak tento Exeo prevazuje nemecká strohost v dizajne a vzadu ten stlpik nejako to působí gýčovo na celkovu zadnú cast a cena u tzc Clasic bude zacinat niekde okolo 475 000CK s kolesami..Mne by stacili aj 4 reproduktori nie 10 a preco nemá nemá 12??:-O
vcera jsem auto videl na autosalonu, je to pekny a hlavne za suúer cenu rikali plus 35 k sedanu
Je to taková hezčí a levnější Audina. Hlavně to nemá hubu odspoda až nahoru. A je to daleko hezčí, než všechny ostatní současné Seaty.
Zajímá mne jak toto auto uspěje v nárazových testech Euro NCAP.
Mě by zajímalo, jak to ten seat dělá, že za posledních 10 let se na ty jeho auta nedá ani koukat... :-/
Zepředu vypadá přesně jako původní model Mazdy 3. Zezadu vypadá jako nová Mazda 6. Interiér je podobný staré Mazdě 6. Kufr nic moc, to už bude lepší koupě novýho Renaultu Mégana kombi - větší, levnější a designově zajímavější. Možná si Seata budou kupovat Španělé, kde je dnešní nezaměstnanost nad 20% a tudíž nebudou mít prachy na lepší káry. U nás mu asi pšenka nepokvete.:-(
Prosím o zdroj informací o nezaměstnanosti nad 20% ve Španělsku.
... a zespodu vypadá přesně jako Dacia Logan MPV. - Bože, bože... :-/
Podle mě to je na Seat dost vysoko cenově postavené. Asi uvažují "lidi si řeknou, že na audinu to je dobrá cena", ale on je to prostě Seat.Když zůstanu u koncernu, tak přestože Škoda není má oblíbená značka, tak asi bych raději šel třeba do Octavie Combi 1.8 TSI 4x4, nebo do Superbu. No a když opustím koncern, tak jen o něco málo dražší Insignia také vypadá zajímavěji.Exeo nebude špatné auto, ale dnešní střední třída (Insignia, Mondeo, Superb) je podle mne jinde. Zejména prostorem.
Budou-li nabízet i provedení 4x4 s technikou audi v nízkých cenách pak myslím, že budou velmi, velmi konkurence schopní. To nenabídne žádný konkurent.
1) Je otázka kdy a zda vůbec (a za kolik) nějaké 4x4 bude2) Nejsem si jist, zda stará technika od Audi je o tolik lepší, než nová technika od někoho jiného.Fór je v tom, že ostatní to 4x4 mají teď, Exeo možná někdy časem. A i kdyby časem přišlo, bude Seat Exeo opravdu lepší volbou (aby překonala nedostatek image), než třeba Insignia 2.0T 4x4?Já odhaduji, že v autě postaveném na staré A4 nebude zas o tolik více místa, než v současné Octavii. A ta již nyní nabízí 4x4, dokonce v kombinaci s 1.8TSI, který Exeo ani nemá.Znovu opakuji: škodovky nežeru, naopak se Seatem mne pojí nostalgické vzpomínky. Přesto bych si Exeo asi nekoupil, podle mne si jej koupí málokdo. Lidi, co maj hluboko do kapsy, nebo prostě nechtěj za auto dávat moc, si přece nebudou připlácet za to, že to pod kapotou vlastně má starou audi. A lidi, co na lepší auta maj, si to zase nekoupěj kvůli španělské image a zastaralé technice. To auto by bylo pro ty první, ale to by ceníková cena musela být alespoň o 50k níže - pokud je první cena Exea o 150k nad první cenou Octavie, spořiví lidé hledající poměr užitná hodnota/cena do toho prostě nepůjdou. Je to zamozřejmě jen můj názor, třeba mne realita překvapí a Exeo bude trhák (nožná i pro to, že prodejci budou nuceni na to dávat 3x větší slevy, než jaké dávají na octavie).
Ono je rozdil hlavne v tom, ze pokud seat nabidne 4x4 ze stary audiny, tak to bude trosen a ne haldex, jako ma treba insignia nebo octavia
Správně, bude k dispozici torsen a to je pro mnoho obdivovatelů jedině správné, mechanické, full time awd řešení pro 4x4. :-D:-DVůbec se divím, že tady ještě nezačal někdo kňučet na toto téma.
Jenže Exeo není Impreza. Cílovým trhem exea nejsou hardcore wrc nadšenci, ale průměrní jedinci, kterým se zdá octavia okoukaná a passat moc drahý.Nakonec ze stejného důvodu jsem měl minulé Toledo - octavia byla okoukaná a toledo bylo jednoznačně lepší, než první octavia (ve výkonnějších verzích některé díly Audi, motory, o kterých se O1 nesnilo jako 110kW TDI či 2.3 V5, 1.8T zásadně ve 132kW verzi, šestikvalt kam se podíváš). Jenže Exeo je výrazně dražší, než O2 a většinový zákazník ho nejspíš nebude brát jako něco o třídu většího (na Superba, Mondeo, ... atd prostorností nemá).A podle mne typickému zákazníkovi kupujícímu neznačkovou střední třídu i ten Haldex bude vyhovovat víc, než Torsen (spotřeba, ..), nebo minimálně rozdíl nepozná. Také je otázka, jestli za Torsen nebude znatelně vyšší příplatek, než u O2 za Haldex (pokud tedy Exeo 4x4 vůbec dostane - nikde jsem to oficiálně neviděl).Pokud by bylo k mání Exeo s torsenem a nějakou silnější variantou TFSI a to celé bylo za nějakou dobrou cenu, tak mně osobně by se to líbilo. Ale nevyjde ta Impreza WRX levněji?
v dubnu jsem koupil exeo st 2.o diesel cca 120kw v nějaké importni akci :-) sleva nejákých 190 ooo,- v tom vybaveni co mám bych na takovou cenu rozhodně nedosáhl u Oktávky II generace o které jsem původně uvažoval, kdybych třeba vyladil Oktavku I genarace touto výbavou dostal bych se asi na na 53o ooo,- při ceně auta (Exea st ) 57o ooo si myslím že si oktávku I generace asi hodně lidí rozmyslí. I když si myslím , že je Oktávka I generace kvalitní auto . Díval jsem se i na nový golf kombi , ale i když je prostornější oproti ST neshledal jsem žádnou jinou výhodu. Cenou bych se pod v uvedené vybave tež nedostal . Seat st má opravdu luxusní interiér ( rozumějte v autech střední třídy ) z audi kabrio, jediná nevýhoda auta je trochu menší kufr cca 480 litru a i lehce menší prostor na zadních sedadlech , ale neni to hrozné ( třeba oproti Octavii II genarace nebo Golfu ) Rozhodně však jizdní vlastnosti a vykon motoru pro bežného řidiče je až , až . Když to srovnám s audi A3 Audi A4 neni rozdíl. Ted ještě srovnání s Kiou ceed kterou koupil kolega l.4 benzin, pouze prostornejší , jiné výhody nejsou , ale koncepčně mnohem straší auto než exo st ale proč ne vzdyž je tam rozdil 2oo ooo,- Takže uvidíme jaka bude spolehlivost, ale když za ty penize bude fungovat, nemuselo by to být špatné. zdravim
Na starou A4 mají evidentně veškerou výrobní technologii k dispozici tak jde jenom o to, jestli to chcou použít. A já myslím, že určitě. Jinak by použili plošinu z golfa VI a bylo by vymalováno i pro Exeo. Cenově a marketingově to postaví proti běžným produktum od subaru a pokud dají dobrou cenu, což asi dají pak má subaru problém.
Tak schválně zkus odhadnout, kolik Exeo 2.0TFSI s 4x4 torsenem bude stát.Subaru je pojem a má úplně nový model. Seat takové jméno nemá a staví na staré generaci A4, která měla do sportovního ideálu (např co do rozložení hmotnosti) docela daleko.To podle mě znamená, že by Seat musel nasadit velmi agresivní politiku, aby uspěl. Takže znovu: zkusíš odhadnout, kolik bude stát výkonově rozumná verze Exea s torsenem? A bude to podle tebe dostatečně agresivní cena, aby to zabralo?A vůbec: kolik se v Evropě prodá Imprez? Pokud jí Exeo4x4 ukradne 20% koláče (což je dost optimistické), kolik že to bude prodaných kusů? Stovky? Je třeba si uvědomit, že pro Exeo je trhem jen Evropa, pro Imprezu prakticky celý svět. Proto je dost možné, že kvůli prodaným pár kusům Seat verzi 4x4 vůbec nebude vyrábět. Uvidíme...
Exeo, pokud bude ve verzi 4x4, bude asi zajímavé spíš pro zájemce o legacy. V dnešní době je vidět, že koncern přechází do cenově aktivní fáze, takže můžou jít hodně nízko. Třeba udělají symbolický příplatek 50-60tisíc za 4x4.
Jenze bohuzel moc sportovni jizdni vlastnosti to nema:http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky.php?id_clanek=4070
proc se nemuzu zbavit dojmu ze mi tento modela a tato verze porad neco pripomina.....aha uz vim..Vam to nepripomina audinu v kombiku tak rok 2005 a vys? akorat to ma jiny cumak a zadek.... ale z boku presna kopie....
tady se nekdo probudil... blik :-P
já: to si děláš srandu nebo o tomhle autě čteš poprvé?
Urcite si dela srandu. :)
No ja si clanok s detailami predstavujem trocha inak ako opisanie textu s fotakmi z reklamnej brozury.
Tak v tom pripade navrhuji navstivit kvantum domacich, tedy madarskych a slovenskych auto webu, kde najdete urcite daleko vice naprosto presnych detailu o kterych se ani vyrobci nedza. Napr. vzdalenost kliky zadnich dveri od stredu zadniho kola.
ja ti zase navrhujem neflákať sa v práci. treba predať pár flakónov voňaviek, aby si si mohol konečne dovoliť auto snov, alias SX4 :-D
Jeste ze ten google translator funguje, jinak bysme si ani nepokecali ;)
holt, teenageri maju obvykle problem rozumiet slovencine
:) parada byt nazvan po deseti letech opet timto slovem :) proc ne :) Ja budu jenom rad, pokud moje deti uz slovenstine rozumet nebudou a bude to pro ne naprosto cizi jazyk.
Pan Odrasik, vo Vasom pripade byt nazvany teenagerom nie je zhodnotenie fyzickeho veku, ale psychickeho. Zial.
A to prosím proč? :o) Přijde mi dost hrozné, když si někde stěžují na slovenštinu a mají problém jí rozumět...nicméně chápu, že jsme rozdělení a tady se neobjevuje slovenština v takové míře jako jako čeština na Slovensku...Každopádně, obdivuji Váš přístup, kdy byste byl rád, pokud by Vašim dětem některé znalosti chyběly (namísto opaku...někteří ambiciózní rodiče by se mohli inspirovat:)).
Jsou věci, které u svých dětí pan Ondrášik prostě tolerovat nebude. Jako třeba brát drogy, holdovat hazardu nebo rozumět slovenštině :-D
to je len dobre pretoze ked na ne budu ludia na ulici kricat ze ty si kokot ako tvoj otec tak sa ani nenastvu;-)
Tak tahle ta sedla B-]
Zase tu vypustate sracky. uz sa ani necudujem...
Ale notak, sprostě si opravdu můžete jít mluvit domů do Horních Uher, tady jsme v civilizované zemi a vulgarismy na veřejnosti nepoužíváme. 3-[
Ale ale, sused z horneho rakuska, vazne nie?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.