Seat Exeo: sedan inspirovaný Audi A4 předčasně „odhalen”

14 komentářů

Adrian77
25. srpna • 15:38

Seat vznikl vlastně stejně, jako srbská Zastava. Fiat má dnes svoji superlevnou značku Zastava, Renault svoji Dacii a pro VW měla být takovou superlevnou značkou Škoda. Částečně se tak stalo, ale Škodě se povedlo stát se jen levnější značkou a dostat se tak na trochu jinou úroveň, než Dacie, nebo Zastava. Zákazníci ale chtějí více superlevných aut. Je na snadě obětovat tedy skomírající Seat a díky němu prodloužit život svých výběhových modelů. Toto je první ukázka.

cyborg
25. srpna • 11:34

muhehe, seaty byly hnusny budou hnusny (krome leona) takze to je stejne fuk at si delaj co chtej

Pivoň
25. srpna • 14:22

To je Tvůj názor, na který máš nezpochybnitelné právo. mně osobně se Seat líbil, líbí a bude líbit, už mám druhého a budu mít i třetího (čtvrtého...:-)) )

nal
25. srpna • 9:52

ak uz pises, pis v rodnom jazyku
velmi by ma zaujimal nazor, ze seat s dizajnom modelov ako je leon ci altea nie je ziadany.

miso 
25. srpna • 19:29

leon ma dizajnom zaujal, nezaujal cenou.

milan
25. srpna • 20:14

pozri sa na aktualny cennik. cena sla o cca 10% dole. KONECNE!

Anndy
25. srpna • 11:00

Mno, asi podla predajov nie je...
Mne osobne sa paci, najma altea, leon, ci freetrack. Ale keby mali nejake kombi, ci sedan s niecim takym, bol by som spokojnesit.Avsak na druhu stranu, svoju cordobu som vymenil aj napriek tomu, za nieco uplne ine... aj ked sa mi seaty pacia.

rohYpnol
25. srpna • 9:50

jestli je to pravda: Proboha, Seate, proč??? To, že jsi před tím měl všechny modely jako přes kopírák, neznamená, že teď budeš mít všechny své modely jako Audi přes kopírák.
Já ale myslím, že to je a) podvrh b) model pro Čínu. Byl by to pro Seat ne krok z hrobníkovy lopaty, ale skok do hrobu rovnou po hlavě.
1. Modely Seatu mají být více individuální. Proto mi tam předek z Ibizy nesedí.
2. Má to být přelomový model, rázný krok vpřed. To ani přepracovaná předchozí A4 nabídnout nemůže.
3. Má používat techniku současné A4. Tu do předchozího modelu nenacpou nikdy (změna uložení motoru apod. - pokud se nepletu)

furgon
25. srpna • 10:55

Seat byla beckova znacka s licencovanejma fiatama netahel z jihu, ted se to vraci ve forme prestehovany linky A4 z Ingolstadtu. Nechapu tyhle pravidla, ze seat MA byt individualni, MA byt prelomovy.. to zavedl starej Piëch, jenze ted vsichni vidi, kam tahle individualita vede a ze bude pro fabriku daleko efektivnejsi upustit od experimentu a ty emoce zase schladit.

nal
25. srpna • 15:40

VW group zacina tlacit na vyrobnu efektivitu. pri Golf6 vyuzil mnozstvo dielov podobnych s EOSom, Tiguanom a na prvy pohlad ide o velky faelift Golfu5. Skoda uvedie do dvoch rokov model, ktory bude na podvozku starej O1 a ma konkurovat lacnym Kiam a Hyundaiom.
pri Seate "doslo" na segment D.
uspora, uspora, uspora... ...i ked si osobne myslim, co vsetko je spolocne medzi tymto modelom a starym A4. mimo podvozku.

x12345678
26. srpna • 8:17

V době prudce rostoucích východních trhů s asijsky tradiční nulovou náročností na kvalitu a tvrdým tlakem na cenu je to ekonomicky zcela správné chování.

miso 
25. srpna • 9:23

ved je to ako cez kopirku! hanba

Autoerotik
25. srpna • 9:16

až bude zahájen prodej :-D v TDi to bude nepřekonatelné B-]

x12345678
25. srpna • 8:46

Matěji, Matěji, takhle plácat nad renderem..........

Doporučujeme

Články odjinud