Seat do Madridu s novinkami: nové motory, nové výbavy

Seat sa chystá na autosalóne v Madride predstaviť pomerne širokú paletu noviniek pre modelový rok 2007. Trojvalcový motor 1,2 12V 47 kW (64 k) bude nahradený jeho silnejšou verziou s 51 kW (70 k). Bezo zmien nezostane ani silnejší šestnásťventilový agregát 1,4 l, ktorý posilnil o 10 k na výsledných 63 kW (85 k). Jeho slabšia verzia však nevypadne z ponuky úplne, ale bude k dispozícii výhradne s automatickou prevodovkou. Oba motory budú dostupné jak u Ibizy, tak u Cordoby, Leon dostane silnejšiu jedna-štvorku.

Zaujímavým technický riešením bude systém riadenia predných bi-xenónových svetlometov AFS (Advanced Front Lightning System), ktoré spolu s asymetrickým natáčaním zaručia optimálne rozloženie svetelného kužeľa v zákrutách (vnútorný svetlomet v zákrute sa natočí viac ako vonkajší). Systém bude v zozname príplatkových výbav figurovať pri modeloch Leon, Altea a Toledo.

Ďalšie novinky ocenia najmä milovníci prenosnej hudby. Leon, Altea i Toledo dostanú k autorádiu s podporou formátu MP3 sériovo na stredovú konzolu Aux-in vstup umožňujúci pripojenie externého zdroja zvuku. K týmto modelom (a tiež k Ibize a Cordobe) bude za príplatok k dispozícii taktiež USB vstup pre prenosné MP3 prehrávače.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků