Seat do Madridu s novinkami: nové motory, nové výbavy

Seat sa chystá na autosalóne v Madride predstaviť pomerne širokú paletu noviniek pre modelový rok 2007. Trojvalcový motor 1,2 12V 47 kW (64 k) bude nahradený jeho silnejšou verziou s 51 kW (70 k). Bezo zmien nezostane ani silnejší šestnásťventilový agregát 1,4 l, ktorý posilnil o 10 k na výsledných 63 kW (85 k). Jeho slabšia verzia však nevypadne z ponuky úplne, ale bude k dispozícii výhradne s automatickou prevodovkou. Oba motory budú dostupné jak u Ibizy, tak u Cordoby, Leon dostane silnejšiu jedna-štvorku.

Zaujímavým technický riešením bude systém riadenia predných bi-xenónových svetlometov AFS (Advanced Front Lightning System), ktoré spolu s asymetrickým natáčaním zaručia optimálne rozloženie svetelného kužeľa v zákrutách (vnútorný svetlomet v zákrute sa natočí viac ako vonkajší). Systém bude v zozname príplatkových výbav figurovať pri modeloch Leon, Altea a Toledo.

Ďalšie novinky ocenia najmä milovníci prenosnej hudby. Leon, Altea i Toledo dostanú k autorádiu s podporou formátu MP3 sériovo na stredovú konzolu Aux-in vstup umožňujúci pripojenie externého zdroja zvuku. K týmto modelom (a tiež k Ibize a Cordobe) bude za príplatok k dispozícii taktiež USB vstup pre prenosné MP3 prehrávače.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků