Kvituji, akorat osobne bych o hodne vic uvital montaz svetel pro denni sviceni nez takovou kravinku.
Všechny modely Chevroletu od MY 2006 pokud necháte páčku světel zapnutou tak po vypnutí klíčku se vypnou světla do parkovaček, vytáhnete klíček stále svítí parkovačky a když otevřete dveře zhasnou úplně. Když do auta přijdete zastrčíte klíček do spínačky rozsvítí parkovačky a po nastartování rozsvítí hlavní světla. To i v základním Sparku. Nové Aveo Sedan navíc svítí po zavření dveří ještě 5s. na osvětlení prostoru kolem auta.....
vždyt to akorát nastaví na VAGu a ještě se tím chlubí???? Jsou to ostudy...
skodovka si za to uctuje 1500 Kc a taky se tim chlubi ze to ma v specialni letni akci.... TAk co rejpes...
WV,SEAT,ŠKODA-jedna zlodějská verbež
Nevim, proc proste neudelaj to, ze knoflik svetel muze bejt porad na potkavackach a pri vypnuti motoru to zhasne, resp. prepne na parkovacky, pokud je klicek v zapalovani. Tak to ma treba Volvo nebo BMW a je to nejlepsi reseni. Prijedu, vypnu motor = zhasnu, nastartuju = rozsvitim a o nic se nestaram a nepriplacim za chujoviny.
Ja jsem si to na Fabku nechal namontovat za 700Kc na klic a zily mi to netrha Prepinac svetel vypnuto: Klicek zapalovani 1 poloha parkovacky, kdyz motor jede - potkavacky. Kdyz otocim ovlacacem svetel z nuly, funguje stejne jako driv.
Chtel bych jen podotknout ze toto mam od vyroby v Golfu Takze i koncernova plecka to v pohode zvlada...
Stejne porad nechapu, proc lidi nadavaj na "koncern" VW. Ja kdybych uz mel nakrasno nadavat na nejakej koncern, tak to bude GM ;)
Njn, holt BMW a Volvo je prostě někde jinde než Seat a Škoda.
stejne porad svitim
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.