SEAT Cordoba WRC se vrací do MS

Příznivci automobilových soutěží, zejména ti co jsou příznivě nakloněni španělské značce SEAT se mohou i letos těšit na SEAT Cordoba WRC Evo 3. V letošní sezóně budou barvy značky hájit dva týmy.
SEAT Cordoba WRC  se vrací do MS
Příznivci automobilových soutěží, zejména ti co jsou příznivě nakloněni španělské značce SEAT se mohou i letos těšit na SEAT Cordoba WRC Evo 3. V letošní sezóně budou barvy značky hájit dva týmy. Prvním je SEAT Telefónica MoviStar a druhým SEAT Repsol YPF.

Zatímco tým SEAT Telefónica MoviStar chce startovat především na španělských asfaltových a šotolinových soutěžích národního šampionátu, tým SEAT Repsol YPF nasadí své vozy nejenom na španělské šotolinové rally, ale také na podniky MS. První dva má tento soukromý tým již za sebou, startoval totiž na Portugalské rallye a na rallye Catalunya a před sebou má Argentinskou rallye a Acropolis.

Zajímavostí je, že pro oba týmy budou automobily připravovat technici sportovního oddělení SEATu.

Za tým SEAT Telefónica MoviStar bude startovat jezdec Salvador Canellas se spolujezdcem Alberto Sanchisem. SEAT Repsol YPF má pro letošní rok podepsanou smlouvu s posádkami Michael Huete/Xavier ,Amigó a Marc Blázquez/Jordi Mercader. Právě druhá jmenovaná posádka pojede vybrané podniky letošního MS v automobilových soutěžích.

„Spolupráce s týmy Telefónica MoviStart Repsol YPF se datuje už od našeho vstupu do světových soutěží,“ říká Jaime Puig, šéf sportovního oddělení automobilky SEAT. „Oba týmy si pro letošní sezónu vytyčily náročné cíle a my věříme, že jejich snaha bude korunována úspěchem.“

Důvod proč si oba týmy zvolily právě automobilku SEAT je nasnadě. V letech 1996 až 1998 dokázaly vozy SEAT Ibiza Kit Car třikrát po sobě zvítězit v soutěžním MS ve své kategorii F2.

Koncem roku 1998 pak vyjela nová Cordoba WRC první generace, která záhy začala sbírat první mistrovské body ve své prestižní kategorii WRC. K nejvýraznějším úspěchům vozů SEAT Cordoba WRC v šampionátu MS patří třetí místa v absolutní klasifikaci z Rally Nový Zéland 1999, Britské Rally 1999 a Rally Safari 2000.

Fotografie: Automobily týmů SEAT Telefónica MoviStar a SEAT Repsol YPF

Automobily značky SEAT nakoupíte u společnosti Auto Heller.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků