Seat Ateca má české ceny, za tříválec 1.0 TSI dáte přes půl milionu

15 komentářů

Ondra
1. června • 12:45

Tak to je masakr. Čím menší objem a počet válců, tím větší komedie a nesmyslně přemrštěné ceny! To jsem zvědavej na prodeje za tuto cenu a s tímto motorem, který bych dal spíš do novodobého wartburgu nebo trabantu, kdyby se vzkřísily z mrtvých značek. Rozhodně ne do SUV. Fakt zvrácené... 3-[

JirkaK
1. června • 12:59

Ono se to Wartburgu fakt docela podobá.... Schází jen velký chromovaný nárazník. Jinak o tomhle autě kolují fámy, že se možná nakonec vůbec nezačne vyrábět, protože s ním jsou blíže nespecifikované technické i jiné problémy.

R
31. května • 16:25

Jinak jste si určitě všimli jak pomalu, ale jistě stoupají ceny aut nejen Vw Group nahoru i přes ujišťování našich ekonomů o tom, že inflace je nízká a proto musíme držet korunu tak jak je....:-O že se do spotřebního koše pro výpočet inflace nepočítají například právě auta je jasné...:-O

Antiautomat
1. června • 8:06

...absolventi psychiatrickych ustavov znanych VS ekonomicka a marketing budu coskoro riesit uplne ine starosti. Blizi sa to, co zakonite nastat musi - spirala, ktora je umelo drzana na spici v rovnovahe, padne na hubu. Budu radi ze sa tych plnych naskreckovanych skladov a vyrobnych hal zbavia. Takze frisko hodit nejake love do bruselu nech vymyslia dalsie prikazy zakazy obmedzenia a pokuty, len aby sa mohlo dalej obmienat a predavat. To sa momentalne deje teraz, niet div ze ceny stupaju, ved niekto to zaplatit a uzivit tu paraziticku haved musi. Problem je, ze po takomto niecom uz neexistuje nijake *potom*. Co si dotycni absolventi potom pocnu (beztak je ten druh uz tak premnozeny ze je to az nechutne), to neviem.

tom
31. května • 18:30

Ceny pomalu stoupaji. Ale protze jsme v Cechach, tak vsichni jen dorovnavaji ceny, jenom zli vw zdrazuje.
No zkusil jsem si nakonfigurovat konkurenci a po dorovnani vybavy se ceny lisi v radech tisicu, nekde nahoru, jinde dolu...

Ota
1. června • 7:48

nahoru jde i konkurence ... vsichni to maji jak pres kopirak .. pred nazvem modelu maji slovo Novy/e ... a cena leti nahoru ...

petr
31. května • 22:03

vetsinou je fakt, ze u koncernu clovek nedostane slusnou slevu, zatimco u konkurence ano, takze pri chvili jednani se clovek dostane o mnoho desitek az stovku tisic nice nez cenik...

Nornik
1. června • 17:14

Tak zrovna u VW jsou ty slevy asi nejvetsi ... 14-16% ... u Skodovky je clovek rad za 13%. (fleetove slevy).

k22
31. května • 16:20

Čím míň válců, tím vyšší cena. Simply NEVER.

Stanislav
31. května • 15:35

Velmi předražené, jestli tolik bude stát i nový Yeti , tak ho lidi nebudou mít rádi ....

Ota
1. června • 7:47

taky me to napadlo, ze Yeti za ty prachy bude drahota, ale na druhou stranu, vyrobce vi nejlip, co se prodava a je mozny, ze se prodava Yeti nejvic ve vybave, ktera se priblizuje tem 500 tisicum .. pak uz tech 25 tacu navic, to uz se okeca :-) kde jsou ty casy, kdy Yeti stal 340 tacu :-/

Tom
31. května • 19:40

Predrazene? Vzdyt to ma v zakladu i dualni klimu, to je u nekterych konkurentu za priplatek i k nejvyssi verzi a k nizsi ji ani neporidis. Levne neni, ale jen proto, ze zakladni vybava je bohata. Casem prijde terba i nizsi a levnejsi :-D

R
31. května • 16:19

Ale minimálně v CZ budou :-D škoda je přece naše :-P

Pedro
31. května • 16:17

Neboj, Yeti/Kodiaq bude este drahsi. Bude predsa mat SimplyClever riesenia.

Antiautomat
31. května • 14:43

.....to je to iste ako v tom najepsom zacat vysvetlovat ze makky je preto aby netlacil...
Totalna tragikomedia, som zvedavy dokedy si zakaznik necha /doslova/ sr.t na hlavu.

Doporučujeme

Články odjinud