Seat Ateca má české ceny, za tříválec 1.0 TSI dáte přes půl milionu

Vůbec první SUV v historii španělské automobilky, Seat Ateca, zná svoje české ceny a už teď vám můžeme prozradit, že si v případě zájmu musíte připravit přinejmenším 523 900 Kč. Za tuto částku dostanete tříválcový motor 1.0 TSI o výkonu 85 kW (116 koní) s pohonem předních kol a šestistupňovou manuální převodovkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vůbec nejméně dáte za Seat Ateca částku 523 900 Kč, kterou představuje verze s motorem 1.0 TSI s pohonem předních kol a šestistupňovou manuální převodovkou

Už v základu výbavového stupně Style se ovšem můžete těšit na sedmnáctipalcová litá kola, elektronickou parkovací brzdu, dvouzónovou automatickou klimatizaci, sportovní přední sedadla čalouněná Alcantarou nebo infotainment s pětipalcovým dotykovým displejem. Zadní svítilny jsou tvořeny LED technikou, přední mají diodové denní svícení a halogeny.

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Lepší výbavový stupeň Xcellence už vás přijde nejméně na 611 900 Kč, je však k dispozici pouze s výkonnějšími pohonnými jednotkami, které začínají u 1.4 TSI s výkonem 110 kW (150 koní). V takovém případě jsou v sériové výbavě osmnáctipalcová litá kola, dešťový a světelný senzor, samozatmavovací vnitřní zpětné zrcátko, volba jízdních režimů nebo bezklíčový vstup a startování.

Výroba Seatu Ateca bude probíhat v českém závodě v Kvasinách, kde se bude vyrábět také Škoda Kodiaq. První vozy by měly k zákazníkům doputovat již v červenci letošního roku.

Ceník Seat Ateca
stupeň výbavy: Style Xcellence
1.0 TSI
6MT
523 900 Kč -
1.4 EcoTSI
6MT
565 900 Kč 611 900 Kč
1.4 EcoTSI
7DSG
- 652 900 Kč
1.4 TSI EcoTSI 4Drive
6MT
612 900 Kč 658 900 Kč
1.6 TDI
6MT
568 900 Kč -
2.0 TDI
6MT
618 900 Kč 664 900 Kč
2.0 TDI
7DSG
659 900 Kč 705 900 Kč
2.0 TDI 4Drive
6MT
665 900 Kč 711 900 Kč
2.0 TDI 4Drive
7DSG
- 843 900 Kč
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků