Seat Ateca má české ceny, za tříválec 1.0 TSI dáte přes půl milionu

Vůbec první SUV v historii španělské automobilky, Seat Ateca, zná svoje české ceny a už teď vám můžeme prozradit, že si v případě zájmu musíte připravit přinejmenším 523 900 Kč. Za tuto částku dostanete tříválcový motor 1.0 TSI o výkonu 85 kW (116 koní) s pohonem předních kol a šestistupňovou manuální převodovkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vůbec nejméně dáte za Seat Ateca částku 523 900 Kč, kterou představuje verze s motorem 1.0 TSI s pohonem předních kol a šestistupňovou manuální převodovkou

Už v základu výbavového stupně Style se ovšem můžete těšit na sedmnáctipalcová litá kola, elektronickou parkovací brzdu, dvouzónovou automatickou klimatizaci, sportovní přední sedadla čalouněná Alcantarou nebo infotainment s pětipalcovým dotykovým displejem. Zadní svítilny jsou tvořeny LED technikou, přední mají diodové denní svícení a halogeny.

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Lepší výbavový stupeň Xcellence už vás přijde nejméně na 611 900 Kč, je však k dispozici pouze s výkonnějšími pohonnými jednotkami, které začínají u 1.4 TSI s výkonem 110 kW (150 koní). V takovém případě jsou v sériové výbavě osmnáctipalcová litá kola, dešťový a světelný senzor, samozatmavovací vnitřní zpětné zrcátko, volba jízdních režimů nebo bezklíčový vstup a startování.

Výroba Seatu Ateca bude probíhat v českém závodě v Kvasinách, kde se bude vyrábět také Škoda Kodiaq. První vozy by měly k zákazníkům doputovat již v červenci letošního roku.

Ceník Seat Ateca
stupeň výbavy: Style Xcellence
1.0 TSI
6MT
523 900 Kč -
1.4 EcoTSI
6MT
565 900 Kč 611 900 Kč
1.4 EcoTSI
7DSG
- 652 900 Kč
1.4 TSI EcoTSI 4Drive
6MT
612 900 Kč 658 900 Kč
1.6 TDI
6MT
568 900 Kč -
2.0 TDI
6MT
618 900 Kč 664 900 Kč
2.0 TDI
7DSG
659 900 Kč 705 900 Kč
2.0 TDI 4Drive
6MT
665 900 Kč 711 900 Kč
2.0 TDI 4Drive
7DSG
- 843 900 Kč
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků