Seat Ateca má české ceny, za tříválec 1.0 TSI dáte přes půl milionu

Vůbec první SUV v historii španělské automobilky, Seat Ateca, zná svoje české ceny a už teď vám můžeme prozradit, že si v případě zájmu musíte připravit přinejmenším 523 900 Kč. Za tuto částku dostanete tříválcový motor 1.0 TSI o výkonu 85 kW (116 koní) s pohonem předních kol a šestistupňovou manuální převodovkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vůbec nejméně dáte za Seat Ateca částku 523 900 Kč, kterou představuje verze s motorem 1.0 TSI s pohonem předních kol a šestistupňovou manuální převodovkou

Už v základu výbavového stupně Style se ovšem můžete těšit na sedmnáctipalcová litá kola, elektronickou parkovací brzdu, dvouzónovou automatickou klimatizaci, sportovní přední sedadla čalouněná Alcantarou nebo infotainment s pětipalcovým dotykovým displejem. Zadní svítilny jsou tvořeny LED technikou, přední mají diodové denní svícení a halogeny.

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Lepší výbavový stupeň Xcellence už vás přijde nejméně na 611 900 Kč, je však k dispozici pouze s výkonnějšími pohonnými jednotkami, které začínají u 1.4 TSI s výkonem 110 kW (150 koní). V takovém případě jsou v sériové výbavě osmnáctipalcová litá kola, dešťový a světelný senzor, samozatmavovací vnitřní zpětné zrcátko, volba jízdních režimů nebo bezklíčový vstup a startování.

Výroba Seatu Ateca bude probíhat v českém závodě v Kvasinách, kde se bude vyrábět také Škoda Kodiaq. První vozy by měly k zákazníkům doputovat již v červenci letošního roku.

Ceník Seat Ateca
stupeň výbavy: Style Xcellence
1.0 TSI
6MT
523 900 Kč -
1.4 EcoTSI
6MT
565 900 Kč 611 900 Kč
1.4 EcoTSI
7DSG
- 652 900 Kč
1.4 TSI EcoTSI 4Drive
6MT
612 900 Kč 658 900 Kč
1.6 TDI
6MT
568 900 Kč -
2.0 TDI
6MT
618 900 Kč 664 900 Kč
2.0 TDI
7DSG
659 900 Kč 705 900 Kč
2.0 TDI 4Drive
6MT
665 900 Kč 711 900 Kč
2.0 TDI 4Drive
7DSG
- 843 900 Kč
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků