Seat Ateca má české ceny, za tříválec 1.0 TSI dáte přes půl milionu

Vůbec první SUV v historii španělské automobilky, Seat Ateca, zná svoje české ceny a už teď vám můžeme prozradit, že si v případě zájmu musíte připravit přinejmenším 523 900 Kč. Za tuto částku dostanete tříválcový motor 1.0 TSI o výkonu 85 kW (116 koní) s pohonem předních kol a šestistupňovou manuální převodovkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vůbec nejméně dáte za Seat Ateca částku 523 900 Kč, kterou představuje verze s motorem 1.0 TSI s pohonem předních kol a šestistupňovou manuální převodovkou

Už v základu výbavového stupně Style se ovšem můžete těšit na sedmnáctipalcová litá kola, elektronickou parkovací brzdu, dvouzónovou automatickou klimatizaci, sportovní přední sedadla čalouněná Alcantarou nebo infotainment s pětipalcovým dotykovým displejem. Zadní svítilny jsou tvořeny LED technikou, přední mají diodové denní svícení a halogeny.

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Škoda Yeti bude prakticky totožná se Seatem Ateca, dostane i tříválec 1.0 TSI

Lepší výbavový stupeň Xcellence už vás přijde nejméně na 611 900 Kč, je však k dispozici pouze s výkonnějšími pohonnými jednotkami, které začínají u 1.4 TSI s výkonem 110 kW (150 koní). V takovém případě jsou v sériové výbavě osmnáctipalcová litá kola, dešťový a světelný senzor, samozatmavovací vnitřní zpětné zrcátko, volba jízdních režimů nebo bezklíčový vstup a startování.

Výroba Seatu Ateca bude probíhat v českém závodě v Kvasinách, kde se bude vyrábět také Škoda Kodiaq. První vozy by měly k zákazníkům doputovat již v červenci letošního roku.

Ceník Seat Ateca
stupeň výbavy: Style Xcellence
1.0 TSI
6MT
523 900 Kč -
1.4 EcoTSI
6MT
565 900 Kč 611 900 Kč
1.4 EcoTSI
7DSG
- 652 900 Kč
1.4 TSI EcoTSI 4Drive
6MT
612 900 Kč 658 900 Kč
1.6 TDI
6MT
568 900 Kč -
2.0 TDI
6MT
618 900 Kč 664 900 Kč
2.0 TDI
7DSG
659 900 Kč 705 900 Kč
2.0 TDI 4Drive
6MT
665 900 Kč 711 900 Kč
2.0 TDI 4Drive
7DSG
- 843 900 Kč
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 50 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků