Nový Seat Ateca má české ceny. Bráchu Škody Karoq pod 600.000 Kč nekoupíte

Allamarein  |  31. 07. 2020 08:09

Ateca vypraná v Perwollu není nová. Ale napsat do titulu "modernizovaný Seat Ateca", to by se tam zase nevešel Škvaroq, že?

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  31. 07. 2020 08:43

Kia Sportage si s tímhle vytře pozadí. Za těch 900 tisíc, co u Seatu začíná 110 kW, automat 4x4 má teď Sportage v akci 136 kW, automat, 4x4 a především v nejvyšší výbavě. A jestli má nějaký Pepík chytré kecy o Korejcích, tak ať se koukne do Rakouska a Německa, kolik Sportagí předchozí generace tam jezdí.

Odpovědět  |   | 
simson33  |  31. 07. 2020 09:21

No určitě řádově méně než koncernových sourozenců Ateca/Karoq/T-Roc, v německy mluvících zemích jsou prodeje koncernu násobně větší než jakéhokoli šikmoočka

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  31. 07. 2020 09:31

No jo, musíme započítat pro jistotu rovnou tři značky, abychom porazili jeden model... Akorát si v těch násobcích nebo řádech udělej pořádek.
Vlastně je to pro korejce obrovská pochvala.

Odpovědět  |   | 
simson33  |  31. 07. 2020 09:34

Ale kdepak, jelikož je Seat v Rakousku 3. nejprodávanější značka, tak bude spolehlivě stačit na šikmoočka sám...
https://www.seat.cz/o-znacce-seat/novinky-a-u... ...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  31. 07. 2020 09:48

No, a ono ne...

Odpovědět  |   | 
simson33  |  31. 07. 2020 10:06

Hyundai/Kia ale určitě své místo na trhu má a progres je u nich také vidět. Kdo se svezl v 90. letech s modelem Sephia a dnes se Ceedem, tak ví o čem je řeč. Na druhou stranu, dlouhodobá asijská jednička v Evropě je Toyota a zatím to nevypadá na změnu.
Němcům pak tyhle automobilky konkurovat můžou zatím jen těžko, protože neumí dostatečným způsobem vozidla individualizovat. Chcete tažné zařízení z výroby a ne řezat do nového auta někde v servisu, máte smůlu, chcete nezávislé topení, opět smůla...

Odpovědět  |   | 
Autotu  |  31. 07. 2020 16:14

To s tim taznym myslite vazne?

Odpovědět  |   | 

ano je to tak, koupíš škodovku kde nebyla příprava na tažný z výroby a nikdo ti do TP tažný nezapíše a ještě perlička-kodiag má v technických datech TP napsanou nosnost, ale sklápěčka ji má menší a jestli si to nepohlídáš, tak do rakouska si jedeš pro karavan jiným autem No a ta nejmenší trojka tažný mět nemůže vůbec..

Odpovědět  |   | 
><  |  31. 07. 2020 16:59

Tak si kupte sportage a necpete to ostatnim, kteri v tom jezdit nechteji.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  31. 07. 2020 17:47

Tak Kia t-gdi komfort+led 670 se slevou.V čem je teda levnější?no v německu jsem jak doma a Kiu aby jsi na silnici pohledal a Hyundai lupou.Má papírově větší výkon ale to neznamená že líp pojede.Určitě víc spotřebuje.

Odpovědět  |   | 

ta záruka a kvalita podle testů dává taky body plus. V německu není očař?

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  01. 08. 2020 04:04

Jezdím po západním německu(na východě třeba jinak) a vsechny modely Kia/Hyundai nestačí v prodejích na Vw tiguan.Prostě je to značka jako Škoda v Česku.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  01. 08. 2020 04:32

Změna:tiguan porazí jen Kiu.Na Hyundai je třeba golf

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 08. 2020 09:09

Tiguan je jistota.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  31. 07. 2020 10:07

Nekoupíme??Ale, pane redaktore, uvidíme! Nevěřte tomu, že automobilky do půl roku nezlevní, protože je dusí EK s emisemi. Zlevní, na 100%, a kromě Lamborghini a podobných superprémií zlevní všechny! Co by jinak v těch fabrikách vyráběli, že by roušky?

Odpovědět  |   | 
Souhlas  |  31. 07. 2020 11:22

Přesně tak. Mají nasmlouvané odběry od dodavatelů, když vyrazí agenturní pracovníky, tak kmenoví zvednou cenu výroby. Vyjde jim lépe prodat za méně než vůbec. Koncem roku to začne a příští jaro bude na nákup vozu ideál. Elektro a plug-in asi nezlevní, ale ty mě nezajímají.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  31. 07. 2020 22:27

Ja som práve teraz kupoval dve nove auta.
Zľava z akčnej ceny bola minimálna.

Asi neviem jednať.

Počkajme teda do jari 2021 a uvidíme, či ceny pôjdu hore alebo dole,

Osobne si myslím, že ceny pôjdu všeobecne hore práve preto, aby vyrovnali rozdiel medzi klasickým spaľovacím a ev..

Odpovědět  |   | 
Polo  |  31. 07. 2020 10:35

Bude hůř. Eurobolševici a jejich výmysly, které automobily prodražují, budou mít ještě horší dopad s tím, jak budou přitvrzovat ty své nesmyslné normy.

Odpovědět  |   | 
.  |  31. 07. 2020 10:49

Není to spíše sestra? Myslel jsem, že je to ta Ateca.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  31. 07. 2020 12:16

Ta Ateca nebo Ten Seat...

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  31. 07. 2020 14:23

Díval jsem se Atece na zadní nápravu na diferenciál....a je to holka. Karoq je bohužel takový bezpohlavní.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  31. 07. 2020 15:59

Jen jestli jste zadní diferenciál neohlížel na předokolce. Tím by se mnohé vysvětlovalo Ale stačí, pokud to doma poznáte na paní.

Odpovědět  |   | 

vždyt ztoho diferáku trčí ten filtr....

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 08. 2020 09:11

Seat je značka, ne jméno auta.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  01. 08. 2020 11:39

Douč se češtinu, pak poučuj.

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 08. 2020 12:51

Co má moje čeština společného s tím, že ty to nechápeš?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  01. 08. 2020 20:54

To bys nepochopil.

Odpovědět  |   | 
Abc  |  02. 08. 2020 07:25

Ztráta času s tímto natvrdlým člověkem diskutovat. Vzdej to. Víme, že pravdu máš ty.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  31. 07. 2020 16:03

Hezké. Slušel by tomu pořádnej motor, třeba stará dobrá VR6

Odpovědět  |   | 

ten předek není prázdný jak u škodovky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan