Nový Seat Ateca má české ceny. Bráchu Škody Karoq pod 600.000 Kč nekoupíte

Od odhalení modernizovaného Seatu Ateca uběhlo jen šest týdnů. Nyní již vůz můžete objednávat i na českém trhu, trochu ale podražil.

Seat Ateca se v rámci faceliftu změnil jen lehce, avšak pouze pokud se bavíme o jeho vnějším vzhledu, který se přiblížil většímu modelu Tarraco. Z nabídky vypadnul motor 1.6 TDI/85 kW, který nahradil stejně výkonný dvoulitr řady Evo, dovnitř se nastěhoval 9,2palcový infotainment s online navigací a chytrým hlasovým ovládáním a nechybí ani prediktivní adaptivní tempomat či sledování bočního provozu při couvání ve spojení s autonomním brzděním. To všechno jste se dozvěděli už v rámci představení vozu, které proběhlo v polovině června. Nyní si řekneme, kolik vás ateca bude stát.

Nový Seat Ateca oficiálně: SUV z Česka má nový motor a chytré ovládání hlasem

Nový Seat Ateca oficiálně: SUV z Česka má nový motor a chytré ovládání hlasem

Stejně jako u atecy před modernizací je nabídka pro český trh složena z výbav Style, Xperience a FR. Za nejlevnější provedení (Style) s motorem 1.0 TSI/85 kW zaplatíte nejméně 609.900 Kč, což je o 20.000 Kč více než před faceliftem (akční cena pro skladové vozy). Benzinová patnáctistovka TSI/110 kW stojí o 50.000 Kč více, a za nafťák 2.0 TDI/110 kW dáte nejméně 729.900 Kč. Motory jsou kombinovány s manuální převodovkou a slabší verze turbodieselu (85 kW) v nabídce zatím chybí.

Ostrá Cupra Ateca má po faceliftu. 300 koní zůstává, změny jsou zvenku i uvnitř

Ostrá Cupra Ateca má po faceliftu. 300 koní zůstává, změny jsou zvenku i uvnitř

V základu dostanete litá 17palcová kola Dynamic, diodové přední světlomety a zadní svítilny, infotainment s 8,25palcovým dotykovým displejem, zadní parkovací senzory, automatickou klimatizaci, digitální příjem rádia, tempomat, Fron Assist, startování tlačítkem, konektivitu Apple CarPlay a Android Auto, elektricky ovládaná přední a zadní okna či klasický přístrojový štít s 3,5palcovým palubním počítačem.

Cupra nabízí pro Atecu tovární tuning od ABT. Zvýšení výkonu však není pro každého

Cupra nabízí pro Atecu tovární tuning od ABT. Zvýšení výkonu však není pro každého

Linie Xperience začíná na 724.900 Kč a cena se váže k patnáctistovce TSI/110 kW s manuálem (DSG je za příplatek 45.000 Kč). Výbava zahrnuje 18palcová litá kola, volbu jízdního režimu, parkovací kameru, 9,2palcový infotainment s navigací, sportovní polokožená sedadla a vyhříváním, vyhřívaný volant či progresivní řízení. Můžete už sáhnout také po benzinovém motoru 2.0 TSI/140 kW převodovkou s DSG a pohonem 4x4 (od 869.900 Kč). Zájemci o nafťák mají k dispozici 2.0 TDI/110 kW s manuálem (794.900 Kč), automatem DSG (839.900 Kč) či DSG a pohonem 4x4 (889.900 Kč).

Nejrychlejší SUV z Česka teď může výrazně posílit. Snadno ho tím ale zničíte

Nejrychlejší SUV z Česka teď může výrazně posílit. Snadno ho tím ale zničíte

Pro vyznavače sportovněji laděných verzí je tady linie FR. Nabídka pohonných jednotek a ceny se neliší od verze Xperience, stejně tak i kola jsou v základu 18palcová, jen v jiném designu. Místo chromovaných prvků karoserie dostanete nárazníky s vložkami lakovanými v šedém odstínu Cosmo, stejnou barvu mají i kryty zpětných zrcátek a uvnitř najdete černo-šedé čalounění s červeným prošitím. Linii FR poznáte i podle imitací koncovek výfuku, které nechyběly ani nedávno testovanému Seatu Leon FR.

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků