Seat Ateca bude ještě terénnější. V Paříži se ukáže verze X-perience

8 komentářů

šofér
23. září • 9:20

dříve jsem vlastnil O-II Scouta.... bydeli jsme na horách a musím říct, že jakékoliv plasty vpředu-vzadu jsou jen a jen ke zlosti. Stalo se mi snad třikrát, kdy jsme předkem či zadkem zaparkoval do sněhu... ano , byl zmrzlý, jak jinak, a z plastů zbyl pytel trsátek....a ty díly jsou drahé jak sviňa! Takže já bych preferoval -pokud chci drsný vzhled, nerez jako má Allroad v I generaci... A pro info- je rozdíl, když jedete do hor jednou za týden, na sjezdovku, kdy jsou silnice uklizené anebo se tam pohybujete celý rok...

Svetak
22. září • 19:10

Kdyby Ateca a Yeti meli misto vyfuku zadecky, mohli by mit krasny analni sexik a rodit treba koleckove brusle a skateboardy ze.

Svetak
22. září • 20:45

Mas pravdu Svetaku. Mas svatou pravdu.

Peter
22. září • 15:13

Vyzera dobre aj vyssia svetla vyska sa hodi. Chcem to ale s benzinom, nie dieslom!

Jogurt
22. září • 23:09

Proč? Aby to žralo 10 místo 7?

Peter
23. září • 9:25

Jazdim casto kratke vzdialenosti. Nepotrebujem sediet kazdy polrok v servise kvoli DPF filtru ako sedia vsetci kolegovia s dieslami. Tie naklady a naklady na moj cas su omoc vyssie ako rozdiel 3 l/100 km. Okrem toho ked klesne teplota pod -15 tak diesel bez aditiva nenastartuje. Benzin bez problemov. Vyhod benzinu je mnoho. Dieslu len mierne nizsia spotreba a mierne vyssi krutiaci moment, ale okrem toho same nevyhody.

thomas fuq
22. září • 14:45

Oplastovaný Tiguan s lowendovým brandem na grilu a horšími materiály uvnitř a daleko rychlejším poklesem ceny za cenu plnohodnotného Tiguanu... no já tedy nevím, ale moc mi to (kromě španělského "domácího" trhu) nedává smysl. A to ještě jen pro ty Španěly, co netuší kde se to ve skutečnosti vyrábí.

Vlk z Vlkohradu
23. září • 12:35

"lowendovým brandem":-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud