Seat Ateca bude ještě terénnější. V Paříži se ukáže verze X-perience

Už ve standardní verzi na tom není Seat Ateca s průchodností terénem vůbec zle. Jistě, je to SUV, které se většinu času pohybuje ve městě a mimo něj, má ale velmi slušnou světlou výšku a pohon všech kol se spojkou Haldex V, nezklame tedy ani dobrodružnější povahy. Natož pak verze, která se chystá do Paříže…

Seat Ateca má české ceny, za tříválec 1.0 TSI dáte přes půl milionu

Seat Ateca má české ceny, za tříválec 1.0 TSI dáte přes půl milionu

Vzpomínáte si na Seat Leon X-perience, který mnozí považovali za dočasnou náplast za chybějící SUV Seatu? Tak přesně tento přídomek dostala i Ateca, jenom o změně jména to ale nebude. Jak můžete vidět na fotografiích, novinek je více než dost – osmnáctipalcová kola obouvají univerzální pneumatiky s pořádnými bočnicemi, zvětšila se světlá výška (Ateca 4x4 má 189 mm, u X-perience není uvedena), nový je přední nárazník a zejména matný lak karoserie odolný vůči poškrábání.

SUV Seat Ateca zřejmě dostane sportovní verzi Cupra s motorem 2.0 TSI

SUV Seat Ateca zřejmě dostane sportovní verzi Cupra s motorem 2.0 TSI

Seat tvrdí, že zatímco standardní Atecu používají zákazníci v 95 procentech na pevném povrchu a zbývajících 5 procent připadá terénu, u X-perience bude poměr 75:25. Možná i díky tomu má pod kapotou nejsilnější agregát nabídky.

Jedinou možností je vrcholné dvoulitrové TDI s výkonem 140 kW a točivým momentem 400 N.m, ke kterému se automaticky váže také pohon všech kol 4Drive s nastavitelným režimy a sedmistupňová převodovka DSG. Za tuto kombinaci dáte v Česku minimálně 843.900 Kč, dá se tedy očekávat, že X-perience posune hranice ještě o notný kus dál.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

včera | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky