Seat Ateca bude ještě terénnější. V Paříži se ukáže verze X-perience

Už ve standardní verzi na tom není Seat Ateca s průchodností terénem vůbec zle. Jistě, je to SUV, které se většinu času pohybuje ve městě a mimo něj, má ale velmi slušnou světlou výšku a pohon všech kol se spojkou Haldex V, nezklame tedy ani dobrodružnější povahy. Natož pak verze, která se chystá do Paříže…

SUV | Zajímavosti | Ceny | Seat

Seat Ateca má české ceny, za tříválec 1.0 TSI dáte přes půl milionu

Vzpomínáte si na Seat Leon X-perience, který mnozí považovali za dočasnou náplast za chybějící SUV Seatu? Tak přesně tento přídomek dostala i Ateca, jenom o změně jména to ale nebude. Jak můžete vidět na fotografiích, novinek je více než dost – osmnáctipalcová kola obouvají univerzální pneumatiky s pořádnými bočnicemi, zvětšila se světlá výška (Ateca 4x4 má 189 mm, u X-perience není uvedena), nový je přední nárazník a zejména matný lak karoserie odolný vůči poškrábání.

SUV | Tajné | Sportovní auta | Seat

SUV Seat Ateca zřejmě dostane sportovní verzi Cupra s motorem 2.0 TSI

Seat tvrdí, že zatímco standardní Atecu používají zákazníci v 95 procentech na pevném povrchu a zbývajících 5 procent připadá terénu, u X-perience bude poměr 75:25. Možná i díky tomu má pod kapotou nejsilnější agregát nabídky.

Jedinou možností je vrcholné dvoulitrové TDI s výkonem 140 kW a točivým momentem 400 N.m, ke kterému se automaticky váže také pohon všech kol 4Drive s nastavitelným režimy a sedmistupňová převodovka DSG. Za tuto kombinaci dáte v Česku minimálně 843.900 Kč, dá se tedy očekávat, že X-perience posune hranice ještě o notný kus dál.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 15 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků