Seat Altea XL, slovenské ceny predĺženého modelu

Slovenský importér Seatu zverejnil ceny najnovšieho modelu Altea XL. Tie české ste si už pozrieť mohli, pohľad do slovenského cenníku však odhalí jednu zaujímavú skutočnosť. Kým v ČR je predĺžená Altea ponúkaná v štyroch výbavách, na Slovensku si musíme vystačiť výbavami dvoma. Nejde však o nič tragické, v ČR je navyše základ Basis a športová Sport-Up, ktorá sa na Slovensku prikupuje ako príplatková výbava k verzii Stylance. Takto to ale neplatí len u modelu Altea XL, ale aj u ostatných zástupcov španielskej značky. Ďalšou odlišnosťou je nemožnosť kúpy motorov 1,9 TDI a 2,0 TDI 103 kW s filtrom pevných častíc, to ale s veľkou pravdepodobnosťou zákazníkom prekážať nebude.

Tip 1: Predstavenie Seatu Altea XL si môžete prečítať tu.

A teraz k cenám samotným. Najlacnejšiu Alteu XL 1,6 Reference si môžete kúpiť od rovných 650 000 Sk, za nafťák 1,9 TDI v rovnakej výbave si priplatíte nemalých 69 000 Sk. Žiadaný turbodiesel 2,0 TDI (140 k) je už k dispozícii len vo vyššej výbave Stylance a stojí 863 000 Sk, za silnejšiu verziu doplnenú o filter pevných častíc si Seat účtuje 922 500 Sk. Úplne nový benzínový turbomotor 1,8 TFSI s priamym vstrekovaním paliva vás vyjde na 838 800 Sk, atmosférické „efesíčko“ 2,0 l (150 k) so šesťstupňovým automatom stojí 860 500 Sk.

Motor Reference Stylance
1,6 75 kW

650 000 Sk

723 700 Sk

2,0 FSI 110 kW Tiptronic

-

860 500 Sk

1,8 TFSI 118 kW

-

838 800 Sk

1,9 TDI 77 kW

719 000 Sk

792 600 Sk

2,0 TDI 103 kW

-

863 000 Sk

2,0 TDI 103 kW DSG

-

915 300 Sk

2,0 TDI 125 kW

-

922 500 Sk

Tip 2: Kompletný cenník (vrátane príplatkových výbav) si môžete vo formáte PDF stiahnuť tu.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků