Seat Altea XL dostane pod kapotu motor 1,8 TFSI

Prvé informácie o novom Seate Altea XL ste si už mohli prečítať v našom článku. Podľa posledných správ však uvedené motorizácie (1,6 MPI 75 kW, 2,0 FSI 110 kW, 1,9 TDI 77 kW a 2,0 TDI 103 a 125 kW) doplní nový preplňovaný zážihový agregát 1,8 TFSI s priamym vstrekovaním paliva do valcov, ktorý si ako prvé vyhliadol Audi A3.

Motor disponuje výkonom 118 kW (160 k) a krútiaci moment dosahuje hodnoty 250 Nm. U Seatu Altea XL tak pôjde o jediný preplňovaný agregát spaľujúci benzín, o náhrade za motor 2,0 FSI (ako u Audi A3) zatiaľ zmienka nebola. K dispozícii tak budú dva motory s podobným výkonom, ale odlišným charakterom. To je len dobre, zákazníci si tak budú môcť vybrať podľa vlastných preferencií. Otázny samozrejme zostane len cenový rozdiel.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků