Seat Altea XL dostane pod kapotu motor 1,8 TFSI

Prvé informácie o novom Seate Altea XL ste si už mohli prečítať v našom článku. Podľa posledných správ však uvedené motorizácie (1,6 MPI 75 kW, 2,0 FSI 110 kW, 1,9 TDI 77 kW a 2,0 TDI 103 a 125 kW) doplní nový preplňovaný zážihový agregát 1,8 TFSI s priamym vstrekovaním paliva do valcov, ktorý si ako prvé vyhliadol Audi A3.

Motor disponuje výkonom 118 kW (160 k) a krútiaci moment dosahuje hodnoty 250 Nm. U Seatu Altea XL tak pôjde o jediný preplňovaný agregát spaľujúci benzín, o náhrade za motor 2,0 FSI (ako u Audi A3) zatiaľ zmienka nebola. K dispozícii tak budú dva motory s podobným výkonom, ale odlišným charakterom. To je len dobre, zákazníci si tak budú môcť vybrať podľa vlastných preferencií. Otázny samozrejme zostane len cenový rozdiel.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků