Seat Altea XL dostane pod kapotu motor 1,8 TFSI

Prvé informácie o novom Seate Altea XL ste si už mohli prečítať v našom článku. Podľa posledných správ však uvedené motorizácie (1,6 MPI 75 kW, 2,0 FSI 110 kW, 1,9 TDI 77 kW a 2,0 TDI 103 a 125 kW) doplní nový preplňovaný zážihový agregát 1,8 TFSI s priamym vstrekovaním paliva do valcov, ktorý si ako prvé vyhliadol Audi A3.

Motor disponuje výkonom 118 kW (160 k) a krútiaci moment dosahuje hodnoty 250 Nm. U Seatu Altea XL tak pôjde o jediný preplňovaný agregát spaľujúci benzín, o náhrade za motor 2,0 FSI (ako u Audi A3) zatiaľ zmienka nebola. K dispozícii tak budú dva motory s podobným výkonom, ale odlišným charakterom. To je len dobre, zákazníci si tak budú môcť vybrať podľa vlastných preferencií. Otázny samozrejme zostane len cenový rozdiel.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků