Seat Altea XL dostane pod kapotu motor 1,8 TFSI

Prvé informácie o novom Seate Altea XL ste si už mohli prečítať v našom článku. Podľa posledných správ však uvedené motorizácie (1,6 MPI 75 kW, 2,0 FSI 110 kW, 1,9 TDI 77 kW a 2,0 TDI 103 a 125 kW) doplní nový preplňovaný zážihový agregát 1,8 TFSI s priamym vstrekovaním paliva do valcov, ktorý si ako prvé vyhliadol Audi A3.

Motor disponuje výkonom 118 kW (160 k) a krútiaci moment dosahuje hodnoty 250 Nm. U Seatu Altea XL tak pôjde o jediný preplňovaný agregát spaľujúci benzín, o náhrade za motor 2,0 FSI (ako u Audi A3) zatiaľ zmienka nebola. K dispozícii tak budú dva motory s podobným výkonom, ale odlišným charakterom. To je len dobre, zákazníci si tak budú môcť vybrať podľa vlastných preferencií. Otázny samozrejme zostane len cenový rozdiel.

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků