Seat Altea XL dostane pod kapotu motor 1,8 TFSI

Prvé informácie o novom Seate Altea XL ste si už mohli prečítať v našom článku. Podľa posledných správ však uvedené motorizácie (1,6 MPI 75 kW, 2,0 FSI 110 kW, 1,9 TDI 77 kW a 2,0 TDI 103 a 125 kW) doplní nový preplňovaný zážihový agregát 1,8 TFSI s priamym vstrekovaním paliva do valcov, ktorý si ako prvé vyhliadol Audi A3.

Motor disponuje výkonom 118 kW (160 k) a krútiaci moment dosahuje hodnoty 250 Nm. U Seatu Altea XL tak pôjde o jediný preplňovaný agregát spaľujúci benzín, o náhrade za motor 2,0 FSI (ako u Audi A3) zatiaľ zmienka nebola. K dispozícii tak budú dva motory s podobným výkonom, ale odlišným charakterom. To je len dobre, zákazníci si tak budú môcť vybrať podľa vlastných preferencií. Otázny samozrejme zostane len cenový rozdiel.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků