Seat Altea XL, české ceny a výbavy odhaleny

Seat Altea XL, české ceny a výbavy odhaleny

Seat konečně představil ceny svého modelu Altea XL, tedy prodloužené verze malého rodinného vozu. Po prvních informacích ze srpna letošního roku přibyla další významná. Pod kapotou se totiž mimo původně oznámené motory dostane také nový přeplňovaný čtyřválec s přímým vstřikem paliva 1,8 TFSI o výkonu 118 kW (160 k).

Tip: Představení Seatu Altea XL naleznete zde.

Ceny a výbavy

Základní cena nového modelu byla pro náš trh stanovena na 499 900 Kč. Za tyto peníze získáte Alteu XL se základním benzínovým motorem 1,6 a výbavou Basis. Nejlevnější naftová verze přijde na citelně vyšších 557 900 Kč ve stejné výbavě.

Cenový vrchol pak tvoří naftová verze 2,0 TDI o výkonu 125 kW ve výbavě Sport-up, za kterou zaplatíte již 762 900 Kč.

Nejzajímavější na tomto modelu je ovšem fakt, že novější a výkonnější verze 1,8 TFSI stojí méně, než atmosférická s motorem 2,0 FSI. Zde je ovšem zohlednit fakt, že verze s agregátem 2,0 FSI je vybavena automatickou převodovkou Tiptronic.

Tip2: Kompletní přehled parametrů si můžete stáhnout ve formátu PDF zde.

Motor
Výbavy
Basis
Reference
Stylance
Sport-up
1,6 75 kW
499 900
529 900
565 900
x
2,0 FSI 110 kW Tiptronic
x
x
682 900
727 900
1,8 TFSI 118 kW
x
x
662 900
707 900
 
1,9 TDI 77 kW
557 900
587 900
623 900
x
1,9 TDI 77 kW DPF
574 900
604 900
640 900
x
2,0 TDI 103 kW
x
x
682 900
727 900
2,0 TDI 103 kW DPF
x
x
699 900
744 900
2,0 TDI 103 kW DSG
x
x
725 900
770 900
2,0 TDI 125 kW
x
x
730 900
762 900


Výbava Basis mj. obsahuje: 16" ocelové ráfky, střešní nosiče, výškově stavitelné sedadlo řidiče, el. ovládání předních oken, příprava pro rádio (bez repro), airbag řidiče a spolujezdce, boční a hlavové airbagy, ISOFIX, ABS s TCS,

Výbava Reference obsahuje navíc: el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, el. ovládání předních a zadních oken, rádio s CD a mp3 a 6 repro, tempomat, klimatizace Climatic,

Výbava Stylance obsahuje navíc: 16" ráfky z lehké slitiny, kliky dveří v barvě vozu, přední mlhovky, výškově stavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce, volant a řadička v kůži, rádio s CD a mp3 a 8 repro a ovládání na volantu, klimatizace Climatronic, dešťový senzor,

Výbava Sport-up obsahuje navíc: 17" ráfky z lehké slitiny, sportovní podvozek, sportovní sedadla, ESP

Vybrané příplatkové prvky

ESP - 13 600 Kč pro Basis, Reference a Stylance,
zadní boční airbagy - 7 300 Kč pro všechny výbavy,
zadní parkovací asistent - 8 000 Kč pro výbavy Stylance a Sport-up
Metalická barva - 12 500 Kč pro všechny výbavy

Tip3: Kompletní přehled cen, výbav a příplatkové výbavy si můžete stáhnout ve formátu PDF zde.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků