Seat Altea jako náklaďák, ceny od 412 tisíc

Přitažlivost Altey nyní dále zvyšuje uvedení verze N1, která dovoluje odpočet 19 % DPH. Základní verze poháněná zážehovým motorem 1.6/75 kW se tak prodává už za 412 900 Kč bez DPH.

Altea ve verzi N1 má čtyři pohodlná místa pro cestující a velký prostor pro náklad oddělený od interiéru pevnou přepážkou, která však díky mřížování v horní části téměř vůbec neomezuje výhled dozadu. V přepážce, za kterou si zákazník připlatí jen 17 900 Kč (bez DPH), je navíc vyklápěcí okénko, kryjící průvlak do interiéru vozu, takže v případě potřeby lze přepravovat i poměrné dlouhé štíhlé předměty. Užitečná hmotnost modelu SEAT Altea N1 činí až 450 kg (v závislosti na motoru a výbavě), což spolu s nákladovým prostorem o objemu přes 400 litrů dělá z této verze velmi užitečného společníka nejrůznějších řemeslníků a podnikatelů, kteří potřebují vůz pro transport nákladu i komfortní, rychlou a bezpečnou přepravu osob.

Za SEAT Altea N1 lze připojit brzděný přívěs o hmotnosti až 1400 kg - o kvalitách tohoto modelu svědčí mj. i ocenění britského klubu Caravan Club Towcar, který v každoroční anketě pořádané spolu se magazínem What Car? vyhodnotil Alteu 2.0 TDI Sport jako „Nejlepší vůz roku pro tahání přívěsů“.

Tip: Test Seatu Altea 1.6 Reference

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků