Seat Altea jako náklaďák, ceny od 412 tisíc

Přitažlivost Altey nyní dále zvyšuje uvedení verze N1, která dovoluje odpočet 19 % DPH. Základní verze poháněná zážehovým motorem 1.6/75 kW se tak prodává už za 412 900 Kč bez DPH.

Altea ve verzi N1 má čtyři pohodlná místa pro cestující a velký prostor pro náklad oddělený od interiéru pevnou přepážkou, která však díky mřížování v horní části téměř vůbec neomezuje výhled dozadu. V přepážce, za kterou si zákazník připlatí jen 17 900 Kč (bez DPH), je navíc vyklápěcí okénko, kryjící průvlak do interiéru vozu, takže v případě potřeby lze přepravovat i poměrné dlouhé štíhlé předměty. Užitečná hmotnost modelu SEAT Altea N1 činí až 450 kg (v závislosti na motoru a výbavě), což spolu s nákladovým prostorem o objemu přes 400 litrů dělá z této verze velmi užitečného společníka nejrůznějších řemeslníků a podnikatelů, kteří potřebují vůz pro transport nákladu i komfortní, rychlou a bezpečnou přepravu osob.

Za SEAT Altea N1 lze připojit brzděný přívěs o hmotnosti až 1400 kg - o kvalitách tohoto modelu svědčí mj. i ocenění britského klubu Caravan Club Towcar, který v každoroční anketě pořádané spolu se magazínem What Car? vyhodnotil Alteu 2.0 TDI Sport jako „Nejlepší vůz roku pro tahání přívěsů“.

Tip: Test Seatu Altea 1.6 Reference

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků