Seat Altea Freetrack zná českou cenu

Seat zveřejnil ceny modelu Altea Freetrack. Ta bude začínat na částce 769.900 Kč za verzi 2,0 TDI 103 kW/140 k, která bude k dispozici pouze s pohonem předních kol. Za model 2,0 TFSI 147 kW/200 k s pohonem všech kol zaplatí zákazníci minimálně 839 900 Kč. Motor 2,0 TDI 125 kW/170 k pak vyjde o celých 30 tisíc dráž, tato verze totiž začíná na částce 869 900 Kč.

Altea Freetrack přichází na trh s mimořádně bohatou sériovou výbavou. Její zcela ojedinělou položkou je (u modelů s pohonem všech kol) nový multimediální zábavní systém, který obsahuje LCD obrazovku s úhlopříčkou 7 palců, uchycenou na stropě a konektor RCA, který umožňuje připojení k DVD přehrávači, videohrám, notebooku, iPodu nebo MP3 přehrávači. Hudba je pak reprodukována prostřednictvím palubního audiosystému.

K  sériovým položkám výbavy Altey Freetrack patří rovněž automatická klimatizace, dešťový senzor, automatické svícení + funkce Coming Home, parkovací asistent, tempomat, palubní počítač nebo autorádio s CD a MP3 přehrávačem s ovládáním na volantu. Standardními bezpečnostními prvky Freetracku jsou stabilizační systém ESP, systém kontroly tlaku v pneumatikách (u 4WD) nebo šest airbagů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Altea Freetrack

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků