Seat Altea Freetrack zná českou cenu

Seat zveřejnil ceny modelu Altea Freetrack. Ta bude začínat na částce 769.900 Kč za verzi 2,0 TDI 103 kW/140 k, která bude k dispozici pouze s pohonem předních kol. Za model 2,0 TFSI 147 kW/200 k s pohonem všech kol zaplatí zákazníci minimálně 839 900 Kč. Motor 2,0 TDI 125 kW/170 k pak vyjde o celých 30 tisíc dráž, tato verze totiž začíná na částce 869 900 Kč.

Altea Freetrack přichází na trh s mimořádně bohatou sériovou výbavou. Její zcela ojedinělou položkou je (u modelů s pohonem všech kol) nový multimediální zábavní systém, který obsahuje LCD obrazovku s úhlopříčkou 7 palců, uchycenou na stropě a konektor RCA, který umožňuje připojení k DVD přehrávači, videohrám, notebooku, iPodu nebo MP3 přehrávači. Hudba je pak reprodukována prostřednictvím palubního audiosystému.

K  sériovým položkám výbavy Altey Freetrack patří rovněž automatická klimatizace, dešťový senzor, automatické svícení + funkce Coming Home, parkovací asistent, tempomat, palubní počítač nebo autorádio s CD a MP3 přehrávačem s ovládáním na volantu. Standardními bezpečnostními prvky Freetracku jsou stabilizační systém ESP, systém kontroly tlaku v pneumatikách (u 4WD) nebo šest airbagů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Altea Freetrack

bazar

Seat Ibiza 1,2
Rok výroby: 2013
Stav: 19 943 km
Cena: 193 000 Kč
Seat Ibiza 1,2
Rok výroby: 2002
Stav: 108 011 km
Cena: 61 000 Kč
Seat Altea XL 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 79 457 km
Cena: 157 000 Kč
Seat Cordoba 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 162 370 km
Cena: 40 000 Kč
Seat Ibiza 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 117 477 km
Cena: 65 000 Kč
Seat Leon 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 179 079 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků