Seat Altea FR: další sporťák pro šetřílky

V prvním čtvrtletí roku 2006 chce Seat uvést na trh sportovní verzi svého modelu Altea. Již na frankfurtský autosalon ale přiveze koncept ostré verze modelu Altea pod označením FR. Altea FR dostane pod kapotu koncernový naftový agregát s objemem 2 l, výkonem 125 kW (170 k) a kroutícím momentem 350 Nm, který koncern nasadí např. i do připravované Octavie RS. S tímto motorem Altea zrychlí na stovku za 8,2 s a ručička rychloměru se zastaví na hodnotě 208 km/h. Koncept bude představen na 18" kolech z lehkých slitin, osazených pneumatikami o rozměru 225/40. Opticky byla Altea vylepšena dvojitou koncovkou výfuku o průměru 70 mm, čirou přední i zadní optikou a velkými logy FR.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků