Seat Alhambra se vrací do Česka. Chtěli ho zákazníci, má 1.4 TSI a super výbavu

WRC Fabia R2 Twincharger  |  09. 06. 2021 17:38

1,4 TSI chválím, ač nejsou všechny stejné.. nene

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  09. 06. 2021 17:41

Moc rád bych viděl čísla prodejů tohoto seatu. Seat, který snad červená čísla v účetnictví nikdy neopustil, je neustále podporován VW a to neskutečným způsobem. Protéžování této ztrátové značky je až na hranici chápání.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  09. 06. 2021 17:45

Ano, mám na mysli značku CUPRA.
Zcela zbytečná, nechápu vůbec význam a spojení se Seatem, neúspěšní si hrají na extra borce. Házení perel svinim je celý projekt Cupra.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 Twincharger  |  09. 06. 2021 18:23

Ale kdybys byl spokojeným majitelem auta s motorem z Ibizy Cupra Bocanegra jako já mám tak zpíváš jinou píseň..

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  09. 06. 2021 18:33

Ten tvůj motor většina 1majitelů odrovnalo dlouhými intervaly a další majitel už řešil jen servis.Se divím že ještě 1.4tsi do Alhambry mají když nakej pátek je v prodeji 1.5tsi.

Odpovědět  |   | 
Jan Taraba  |  09. 06. 2021 18:39

Sharan/Alhambra táhnou v této generaci 12. rok výroby, do toho se nevyplatí homologovat další motor

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 Twincharger  |  09. 06. 2021 19:10

Přesně tak, ale to platí do větší či menší míry u všech aut. Jinak CAVE motory vyráběné do r. 2013 byly často dost problémové samy o sobě. Jsou jich bohužel dvě třetiny celkově vyrobených F2 RS.
Jsem si na beton jistý, že CTHE od 2014 s pokud možno kompletně luxusní péčí od samého zajetí agregátu můžou vydržet překvapivě dlouho a bez problémů.
Nevím, Alhambra je poměrně velká na 1,4 ale dobře se asi takhle prodávala, problémy nebyly a propočty managenentu došly k závěru, že to budou dál vyrábět jen v tehle jediné variantě a přechod na 1,5 tak nějak nenastal.

Odpovědět  |   | 
Q  |  10. 06. 2021 08:48

Za mě logická volba. 1.4 TSI je jednodušší a robustnější než 1.5 TSI, takže je větší šance, že přežije prodlouženou záruku v takhle velkém autě.

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  09. 06. 2021 18:52

A to jako od jaké události je spojován 1.4 Twin s čerým bukem ?!? Bocanegro byl jen další neprodejny úlet, který chtěli zachránit ne prodejnou speciální edici vizuální edici Bocanegro - samolepky a kola. K smíchu

Odpovědět  |   | 
homer  |  09. 06. 2021 21:18

je to ulitba pro jizni evropu, jeste porad nezacali mit nemce radi

Odpovědět  |   | 
king014  |  09. 06. 2021 21:47

Seat drží při životě kouzlo jménem daňová optimalizace, nízká nebo "žádná" daň ve Španělsku a nebo v ČR je výhodnější než echt německá

Odpovědět  |   | 
Q  |  10. 06. 2021 08:42

Prodá se jich cca 20 tisíc ročně, čili dokonce o trochu více než Sharanů. Jeden nebo dva roky před Covidem dosáhl Seat zisku, teď budou zase tak 10 let ve ztrátě Ale to není zase nic výjimečného. Opel, Alfa Romeo či evropská divize Fordu vytvářely mnohem větší dlouhodobější ztráty ... a stále existují.

Odpovědět  |   | 
Tdi  |  10. 06. 2021 21:42

Lehce to zavání závistí a křupanstvím a blbostí 😃 Leon 3. generace postavil Seat na nohy a další modely jako Ateca, Arona nebo Tarraco jsou velmi úspěšné. Leon Cupra skvělý. Škoda, že jsi jim neporadil troubo.

Odpovědět  |   | 
tonda  |  09. 06. 2021 19:04

Dát do dvou tun 1,4 šílené bláznoství....

Odpovědět  |   | 
Khaaaja  |  09. 06. 2021 21:10

Do 1,7 tuny a ma to 150 koni. Uz jsem videl horsi pomery vykonu a hmotnosti. Je to rodinne priblizovadlo, ne sportovni limuzina.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  09. 06. 2021 21:12

S 3-4 lidmi to 2tuny budou.Aspon nebude motor zakarbonovàn.Arnie myslím má/měl kokodáka s tímto motorem.

Odpovědět  |   | 
a  |  15. 06. 2021 14:12

Není problém softwarově upravit na 130 kW, to už je lepší.

Odpovědět  |   | 
Georg  |  09. 06. 2021 23:00

Tento vůz s 1,4 DSG má brácha, jelikož má syna invalidního vozíčkáře. Prostorově paráda, ale bral ten benzín, kvůli denním krátkodobým nájezdům. Bydlí pod kopcem, takže při výjezdu z domu na obecní komunikaci jede na1 a teprve po cca 800 m DSG přeřadí. Auto je opravdu těžké. Při pořizování před cca 5-6 léty nebylo za tyto peníze lepší auto. Dnes by šel do 2litru, a jsme u problémů nabídky typu vozu a vhodné motorizace

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 06. 2021 00:10

Rhodos 2016 to byla pohoda, letos jedu zas
https://petrumr.rajce.idnes.cz/rhodos2016/1049461831...

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  10. 06. 2021 06:57

Proč na dovolený fotímš bagry a ropuchu?

Odpovědět  |   | 
orgasmic  |  10. 06. 2021 08:47

Mě stačil na úvodní fotce ten teplý kovboj s pivem a se zděšením to rychle zavřel.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 06. 2021 07:34

Tak to jsem zvědavý na prodeje, docela retro a motor/cena bída. Tady by nafta rozhodně dávala smysl.

Odpovědět  |   | 
Plha  |  10. 06. 2021 08:58

Máme jich ve firmě 8 (nafta 110 kW) a spolehlivost teda nic moc, navíc je potřeba pořád dolévat olej do motoru

Odpovědět  |   | 

u commonrailu EA288 dolévat olej do motoru? jak s těmi motory proboha zacházíte?

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  10. 06. 2021 18:12

Ne, olej dolévají do ostřikovačů, aby nevrzaly stěrače a do motoru vodu, aby to klapalo jako na vodním mlýnu .

Odpovědět  |   | 
Plha  |  11. 06. 2021 05:16

Zachazíme s nimi úplne normálně, jako se všemi ostatními auty. Převažují delší jízdy, ve srovnání s fordy Mondeo/smax a Renaulty grand scenic, které máme taky, obojí po cca 30 ks, jsou Seaty jasně nejhorší

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  11. 06. 2021 07:23

Špatná sada mezičlánků a dlouhý interval pro závodní služebníky.

Odpovědět  |   | 
Ondráš  |  11. 06. 2021 15:42

Mám VW Sharan 2.0 TDI 135 kW 4x4 AT a běžná spotřeba výrobcem předepsaného oleje je 0.5-0.75 l/10 000 km a to při ročním nájezdu 30-40 tis. km a absolutně převažujících dlouhých trasách. Za prvních 100 000 km u nového auta se zásadně nezměnila.
Motor 1.4 TSI si v tomhle potenciálně 7místném autě nedovedu představit. Leda bych jezdil jen po městě a rozvážel děti do školy. Jako plnohodnotné rodinné auto na volnočasové aktivity ani náhodou ...

Odpovědět  |   | 
_Info_  |  11. 06. 2021 19:12

A na co jiného, než okolo komína to auto je ?
Tim, že do něho narvali kamna, dieselová kamna, tím z něj silniční Express neudělali.
Tohle auto je primárně určeno mamince a dětem a sem tam táta říďí na výlet.
Takže nepatřičný je v tom autě těžký, smradlavý, rachotici diesel a ne klidný a ekologický turbo benzin.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Renault Arkana TCe 140 EDC: Velká show na skromných základech

Renault Arkana TCe 140 EDC

Stále se nemůžete rozhodnout mezi Meganem Grandtour a GrandCoupé? Řešení má automobilka ve formě SUV s tvary kupé. Prostorem nešetří, ale co vaše peněženka?

včera | Richard Herbich | 11 příspěvků
První jízda s novým Rolls-Roycem Ghost Extended: Vezl nás nejlepší řidič světa!

Rolls-Royce Ghost Extended

Pokud se rozhodnete poskytovat lidem lázeňskou péči, připravte si pořádný balík. Nebo si za zlomek kupte nový Rolls-Royce Ghost a klienty vozte na zadním sedadle s barem.

12.  6.  2021 | Jiří Baborský | 15 příspěvků
TEST Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI (373 kW): Skvělý motor nahrazen dokonalým

Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI

Největší SUV z Ingolstadtu v ostré verzi přezbrojily ze vznětového na zážehový agregát. Co to s nimi udělalo?

11.  6.  2021 | Jan MičkaVladimír Kadera | 26 příspěvků

Nejčtenější články

Mercedes-Benz SLR po Paris Hilton jel na běžný servis. Majitel se nestačil divit

Mercedes-Benz SLR po Paris Hilton jel na bě…

Luxusní supersporty a grand tourery se teď dají koupit i za třetinu původní ceny. Servisy to ale samozřejmě nezajímá.

7.  6.  2021 | | 40 N/A
David Rusol
Servis
Skoro nejetá Škoda Favorit je na prodej v Praze. Vypadá jako nová, cena překvapí

Skoro nejetá Škoda Favorit je na prodej v P…

Pokud si chcete splnit sen o téměř nové Škodě Favorit, udělejte si výlet na Prahu 10.

19.  5.  2021 | | 2 N/A
Vladimír Kadera
Škoda Favorit
Slavná Tatra 813 prchala před šmejdem z vesmíru. Ve známém filmu ji nepoznáte

Slavná Tatra 813 prchala před šmejdem z ves…

Zřejmě nejslavnější filmové monstrum přivítalo ve svém filmovém univerzu i Tatru 813. Britové postavili pro natáčení celkem tři unikátní přepravníky vesmírných dobrodruhů.

5.  6.  2021 | | 30 N/A
David Rusol
FilmyTatra
Nejluxusnější Škoda Favorit stála víc než nová Felicia. Solitaire je dnes velká rarita

Nejluxusnější Škoda Favorit stála víc než n…

Když veřejnost očekávala felicii, zrodil se nejluxusnější favorit všech dob. Když veřejnost podléhala vábení fabie, zrodila se jedna z nejpůsobivějších felicií. Modely Solitaire a Mystery si byly v mnohém podobné.

29.  5.  2021 | | 2 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FavoritRetro
Škoda šetří tam, kde to není hned vidět. Vozy Scala a Kamiq přišly o chytrá řešení

Škoda šetří tam, kde to není hned vidět. Vo…

Každá ušetřená koruna znamená při velkém počtu vyrobených vozů velkou úsporu. Někdy si ale říkáme, jestli to za to automobilkám opravdu stojí…

24.  5.  2021 |
Jan Mička
ŠkodaByznys