Seat Alhambra se vrací do Česka. Chtěli ho zákazníci, má 1.4 TSI a super výbavu

29 komentářů

Petr
10. června • 7:34

Tak to jsem zvědavý na prodeje, docela retro a motor/cena bída. Tady by nafta rozhodně dávala smysl.

Plha
10. června • 8:58

Máme jich ve firmě 8 (nafta 110 kW) a spolehlivost teda nic moc, navíc je potřeba pořád dolévat olej do motoru

Jan Taraba
10. června • 17:41

u commonrailu EA288 dolévat olej do motoru? jak s těmi motory proboha zacházíte?

Ondráš
11. června • 15:42

Mám VW Sharan 2.0 TDI 135 kW 4x4 AT a běžná spotřeba výrobcem předepsaného oleje je 0.5-0.75 l/10 000 km a to při ročním nájezdu 30-40 tis. km a absolutně převažujících dlouhých trasách. Za prvních 100 000 km u nového auta se zásadně nezměnila.
Motor 1.4 TSI si v tomhle potenciálně 7místném autě nedovedu představit. Leda bych jezdil jen po městě a rozvážel děti do školy. Jako plnohodnotné rodinné auto na volnočasové aktivity ani náhodou ...

_Info_
11. června • 19:12

A na co jiného, než okolo komína to auto je ?
Tim, že do něho narvali kamna, dieselová kamna, tím z něj silniční Express neudělali.
Tohle auto je primárně určeno mamince a dětem a sem tam táta říďí na výlet.
Takže nepatřičný je v tom autě těžký, smradlavý, rachotici diesel a ne klidný a ekologický turbo benzin.

Michal2
11. června • 7:23

Špatná sada mezičlánků a dlouhý interval pro závodní služebníky.

_Info_
10. června • 18:12

Ne, olej dolévají do ostřikovačů, aby nevrzaly stěrače a do motoru vodu, aby to klapalo jako na vodním mlýnu .

Plha
11. června • 5:16

Zachazíme s nimi úplne normálně, jako se všemi ostatními auty. Převažují delší jízdy, ve srovnání s fordy Mondeo/smax a Renaulty grand scenic, které máme taky, obojí po cca 30 ks, jsou Seaty jasně nejhorší

petrumr
10. června • 0:10

Rhodos 2016 to byla pohoda, letos jedu zas
https://petrumr.rajce.idnes.cz/rhodos2016/1049461831...

Jedna Bedna
10. června • 6:57

Proč na dovolený fotímš bagry a ropuchu?

orgasmic
10. června • 8:47

Mě stačil na úvodní fotce ten teplý kovboj s pivem a se zděšením to rychle zavřel.

Georg
9. června • 23:00

Tento vůz s 1,4 DSG má brácha, jelikož má syna invalidního vozíčkáře. Prostorově paráda, ale bral ten benzín, kvůli denním krátkodobým nájezdům. Bydlí pod kopcem, takže při výjezdu z domu na obecní komunikaci jede na1 a teprve po cca 800 m DSG přeřadí. Auto je opravdu těžké. Při pořizování před cca 5-6 léty nebylo za tyto peníze lepší auto. Dnes by šel do 2litru, a jsme u problémů nabídky typu vozu a vhodné motorizace

tonda
9. června • 19:04

Dát do dvou tun 1,4 šílené bláznoství....

a
15. června • 14:12

Není problém softwarově upravit na 130 kW, to už je lepší.

Michal2
9. června • 21:12

S 3-4 lidmi to 2tuny budou.Aspon nebude motor zakarbonovàn.Arnie myslím má/měl kokodáka s tímto motorem.

Khaaaja
9. června • 21:10

Do 1,7 tuny a ma to 150 koni. Uz jsem videl horsi pomery vykonu a hmotnosti. Je to rodinne priblizovadlo, ne sportovni limuzina.

_Info_
9. června • 17:41

Moc rád bych viděl čísla prodejů tohoto seatu. Seat, který snad červená čísla v účetnictví nikdy neopustil, je neustále podporován VW a to neskutečným způsobem. Protéžování této ztrátové značky je až na hranici chápání.

Tdi
10. června • 21:42

Lehce to zavání závistí a křupanstvím a blbostí 😃 Leon 3. generace postavil Seat na nohy a další modely jako Ateca, Arona nebo Tarraco jsou velmi úspěšné. Leon Cupra skvělý. Škoda, že jsi jim neporadil troubo.

Q
10. června • 8:42

Prodá se jich cca 20 tisíc ročně, čili dokonce o trochu více než Sharanů. Jeden nebo dva roky před Covidem dosáhl Seat zisku, teď budou zase tak 10 let ve ztrátě :-D Ale to není zase nic výjimečného. Opel, Alfa Romeo či evropská divize Fordu vytvářely mnohem větší dlouhodobější ztráty ... a stále existují.

king014
9. června • 21:47

Seat drží při životě kouzlo jménem daňová optimalizace, nízká nebo "žádná" daň ve Španělsku a nebo v ČR je výhodnější než echt německá

homer
9. června • 21:18

je to ulitba pro jizni evropu, jeste porad nezacali mit nemce radi

_Info_
9. června • 17:45

Ano, mám na mysli značku CUPRA.
Zcela zbytečná, nechápu vůbec význam a spojení se Seatem, neúspěšní si hrají na extra borce. Házení perel svinim je celý projekt Cupra.

WRC Fabia R2 Twincharger
9. června • 18:23

Ale kdybys byl spokojeným majitelem auta s motorem z Ibizy Cupra Bocanegra jako já mámB-]B-]B-] tak zpíváš jinou píseň..

_Info_
9. června • 18:52

A to jako od jaké události je spojován 1.4 Twin s čerým bukem ?!? Bocanegro byl jen další neprodejny úlet, který chtěli zachránit ne prodejnou speciální edici vizuální edici Bocanegro - samolepky a kola. K smíchu

Michal2
9. června • 18:33

Ten tvůj motor většina 1majitelů odrovnalo dlouhými intervaly a další majitel už řešil jen servis.Se divím že ještě 1.4tsi do Alhambry mají když nakej pátek je v prodeji 1.5tsi.

Q
10. června • 8:48

Za mě logická volba. 1.4 TSI je jednodušší a robustnější než 1.5 TSI, takže je větší šance, že přežije prodlouženou záruku v takhle velkém autě.

WRC Fabia R2 Twincharger
9. června • 19:10

Přesně tak, ale to platí do větší či menší míry u všech aut. Jinak CAVE motory vyráběné do r. 2013 byly často dost problémové samy o sobě. Jsou jich bohužel dvě třetiny celkově vyrobených F2 RS.
Jsem si na beton jistý, že CTHE od 2014 s pokud možno kompletně luxusní péčí od samého zajetí agregátu můžou vydržet překvapivě dlouho a bez problémů.
Nevím, Alhambra je poměrně velká na 1,4 ale dobře se asi takhle prodávala, problémy nebyly a propočty managenentu došly k závěru, že to budou dál vyrábět jen v tehle jediné variantě a přechod na 1,5 tak nějak nenastal.

Jan Taraba
9. června • 18:39

Sharan/Alhambra táhnou v této generaci 12. rok výroby, do toho se nevyplatí homologovat další motor

WRC Fabia R2 Twincharger
9. června • 17:38

1,4 TSI chválím, ač nejsou všechny stejné..B-] nene

Doporučujeme

Články odjinud