Seat Alhambra se téměř nezměnil, ale stejný není (první jízdní dojmy)

6 komentářů

Anonym
13. října • 23:04

Zaujala ma informacia o kombinacii 4Drive s DSG v buducom roku. Nikde som sa o tom zatial nedocital, je to pravda? Objednal som novu s DSG bez 4Drive (pride v novembri) a toto by mam mrzelo, keby hned v zapati bola aj tato moznost...

Ivan
24. července • 11:05

prosím Vás a o čom sa má pisať,radsej by mal napísať,že aký je rozdiel od orginalu čiže Sharanu-resp ktoru volkswagensku techniku tam použili alebo inak napísať članok o Sharane a hned pisať toto VW Alhambra nemá resp má starsiu techniku etc etc... dizajnovo nic moc 3-[

Driver
20. července • 21:17

To, že ten Facelift je spíše jen nový modelový rok je jasné už skoro půl roku. Taky těch faceliftů bude víc než jeden, jelikož za 5let bude další. Kdyby tenhle článek napsala ženská na webu maminky.cz tak hodnotím jako supr čtení. Ale pokud nejsme na webu kuchařů nebo zedníků, tak buďme trošku nároční: Nová přístrojovka 2D vs 3D MFA, nový klimatronic který konečně umožňuje nastavení teploty o půl stupně, nový infotainment s novinkovou konektivitou pro Android a Apple, nová navigace s senzory pro přiblížení ruky,(nejen), nový volant, nová zrcátka v interiéru, nové sedačky s masáží, nové komfortní výbavové položky, zejména asistenti, auto v ceníkové ceně řekněme 1,2mega a redaktor napíše, že téměř nepozná, že je to Facelift :-D To, že Tempomat má Alhambra stále pod volantem a Sharan už na volantu, nebo že Sharan má Corner Light světlomety vedle BiXenonů a Alhambra jen v mlhovkách a stovky dalších informací o tom už se dovědět nelze. Proč, když Porsche platí cestovné a hotely. O Discover Media, nové generaci NAVI ani slovo, přitom se jedná o novinku na příštích 10let... Doufám, že tedy pán redaktor pozná alespoň svíčkovou od koprovky nebo cihlu od tvárnice. :-/ Ale jinak článek pěkný a kdyby auto bylo foceno na prázdném prostranství, aby na laku nebylo vidět více okolí než samotného auta, tak jinak i fotky slušné :-))
PS: Když nemám desítky let poznatků a zkušeností, stačí najet na oficiální web automobilky, oni tam vypichují všechny novinkové položky tak dobře, že lepší článek napíšete, i když auto vůbec neuvidíte, protože si přečtete to, čeho si nedokážete (vy specielně) vůbec ani všimnout.

tom
20. července • 16:58

Hlidani mrtveho uhlu, drive mi stacilo poradne zrcatko s bifokalni zonou. Dnes daji radsi normalni a za hlidani se musi priplatit... at zije bezpecnost

Micko
20. července • 9:37

Ten článek by zasloužil více podrobností...např. možnost nastavitelného podvozku (DCC), hlídání mrtvého úhlu, nové funkce v oblasti konektivity, motory atd atd...Takhle sem stačilo dát 2 fotky a mohli si ušetřit písmo ;)

R
20. července • 15:38

Trochu nepresna manuální převodovka. .u vw groupu? Nemožné...-)))

Doporučujeme

Články odjinud