Scuderia Bizzarrini P538 Barchetta: šarmantní sporťák

Vše začalo v šedesátých létech, kdy se ve světě objevily vozy s názvem Bizzarrini. Jejich původnímu návrháři je nyní 82 let a užívá si zaslouženého odpočinku, ale když se před čtyřiceti lety dal do tvorby svého vozu, byl po působení u Lamborghini, Ferrari a Alfy Romeo na vrcholu své kariéry.

Nyní se automobil se jménem Bizzarrini objevuje na scéně znovu, byť prozatím jen v počítačové podobě. Myšlenka designu odkazuje na původní vůz z roku 1968 a hlavou celého projektu je Stefan Schulze.

Nový sporťák se do světa vydá jen v malém počtu vyrobených kusů, ale o to zajímavější jsou jeho parametry. Kromě otevřené Barchetty se objeví také coupé s názvem GT. Pod kapotou se objeví osmiválec o objemu 7,0 litru z Corvetty, který bude na zadní kola posílat výkon 505 koní. A to slibuje při hmotnosti vozu do 1200 kg ohromnou dynamiku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Scuderia Bizzarrini P538 Barchetta

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků