Scuderia Bizzarrini P538 Barchetta: šarmantní sporťák

Vše začalo v šedesátých létech, kdy se ve světě objevily vozy s názvem Bizzarrini. Jejich původnímu návrháři je nyní 82 let a užívá si zaslouženého odpočinku, ale když se před čtyřiceti lety dal do tvorby svého vozu, byl po působení u Lamborghini, Ferrari a Alfy Romeo na vrcholu své kariéry.

Nyní se automobil se jménem Bizzarrini objevuje na scéně znovu, byť prozatím jen v počítačové podobě. Myšlenka designu odkazuje na původní vůz z roku 1968 a hlavou celého projektu je Stefan Schulze.

Nový sporťák se do světa vydá jen v malém počtu vyrobených kusů, ale o to zajímavější jsou jeho parametry. Kromě otevřené Barchetty se objeví také coupé s názvem GT. Pod kapotou se objeví osmiválec o objemu 7,0 litru z Corvetty, který bude na zadní kola posílat výkon 505 koní. A to slibuje při hmotnosti vozu do 1200 kg ohromnou dynamiku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Scuderia Bizzarrini P538 Barchetta

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků