Scion FR-S Speedster: výroční koncept

Toyota Racing slaví 38. výročí Toyota Grand Prix of Long Beach. K této příležitosti vznikl koncept Scion FR-S Speedster, což není nic jiného, než upravená Toyota GT 86 s otevřenou karoserií. Auto mají na svědomí společnosti Iacono Design a Cartel Customs. Manažer Toyota National Motorsports Les Unger k tomu dodává, že v případě FR-S Speedsteru jde o ryzí sportovní automobil a že si během závodního víkendu sportovní fanoušci budou jeho přítomnost na trati užívat.

Scion FR-S: další krůček ke sportovní Toyotě FT-86 (45 foto a 2x video)

Scion FR-S: další krůček ke sportovní Toyotě FT-86 (45 foto a 2x video)

Scion FR-S Speedster vychází ze sériového FR-S, pod kapotou je dvoulitrový boxer s maximálním výkonem 200 koní při 7000 ot,/min. Podle fotek to vypadá, že se úpravy zaměřily na snížení hmotnosti. Hmotnost auta ale tisková zpráva neuvádí.

Na rozdíl od sériového provedení má FR-S Speedster přepracovaný podvozek, výfuk GReddy SP Elite, vylepšené brzdy s kotouči o průměru 13“ a kola s centrální maticí. V předu najdeme disky 18 x 8.0 obuté do pneumatik 225/40, disky na zadní nápravě mají rozměr 18 x 9,5, zadní pneumatiky pak 245/40. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků