Scion FR-S Speedster: výroční koncept

Toyota Racing slaví 38. výročí Toyota Grand Prix of Long Beach. K této příležitosti vznikl koncept Scion FR-S Speedster, což není nic jiného, než upravená Toyota GT 86 s otevřenou karoserií. Auto mají na svědomí společnosti Iacono Design a Cartel Customs. Manažer Toyota National Motorsports Les Unger k tomu dodává, že v případě FR-S Speedsteru jde o ryzí sportovní automobil a že si během závodního víkendu sportovní fanoušci budou jeho přítomnost na trati užívat.

Scion FR-S: další krůček ke sportovní Toyotě FT-86 (45 foto a 2x video)

Scion FR-S: další krůček ke sportovní Toyotě FT-86 (45 foto a 2x video)

Scion FR-S Speedster vychází ze sériového FR-S, pod kapotou je dvoulitrový boxer s maximálním výkonem 200 koní při 7000 ot,/min. Podle fotek to vypadá, že se úpravy zaměřily na snížení hmotnosti. Hmotnost auta ale tisková zpráva neuvádí.

Na rozdíl od sériového provedení má FR-S Speedster přepracovaný podvozek, výfuk GReddy SP Elite, vylepšené brzdy s kotouči o průměru 13“ a kola s centrální maticí. V předu najdeme disky 18 x 8.0 obuté do pneumatik 225/40, disky na zadní nápravě mají rozměr 18 x 9,5, zadní pneumatiky pak 245/40. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

dnes | Radek Pecák
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků