Sci-fi auto jezdí na elektřinu a samo. Bude z toho nový Volkswagen?

Člen fóra VW Vortex objevil na Úřadě Evropské unie pro duševní vlastnictví nákresy sci-fi konceptu, o kterém se toho zatím příliš neví. Vypadá však velmi futuristicky a mohlo by se jednat o jeden z budoucích elektromobilů.

Protažené linie a zadní plotev ve stylu Tatry 87 dává tomuto vozu impozantní postoj. Od pohledu mizerný výhled ven napovídá, že řidič zde nebude potřeba. Nejvíce auto připomíná loňský koncept Mercedes-Benz IAA. Aerodynamický automobil se se svým odporem vzduchu pouhých Cx 0,19 představil na autosalunu ve Frankfurtu a v zájmu dokonalé aerodynamiky dokonce uměl měnit tvar zádě.

Koncept Mercedes-Benz IAA přichází s aktivní aerodynamikou

Koncept Mercedes-Benz IAA přichází s aktivní aerodynamikou

Další možností je Volkswagen, který oznámil vývoj své nové rodiny elektromobilů. První vlaštovkou byl koncept I.D. na letošním autosalonu v Paříži, který ukázal i novou modulární platformu Modular Electric Drive Kit. I když snímky designový jazyk VW nepřipomínají, nemusí to tuto myšlenku zavrhovat. Elektrické Volkswageny totiž nabídnou kabinu „Open Space“ s autonomním řízením a designově se od klasických modelů mají lišit.

Volkswagen I.D. — Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Volkswagen I.D. — Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Jak se dá u takového extrémně aerodynamického konceptu očekávat, půjde o autonomní elektromobil. Bude to však skutečně jen koncept? Neblížíme se době, kdy podobné kreace přestaneme nazývat futuristickými? Moudřejší bychom měli být na některém z velkých světových autosalonů v příštím roce, kde se dá premiéra tohoto patentovaného vozu očekávat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pro srovnání ještě přidáváme fotky konceptu Mercedes IAA:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

VW Passat 2
Rok výroby: 2013
Stav: 177 256 km
Cena: 281 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 135 349 km
Cena: 258 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 199 600 km
Cena: 135 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 284 km
Cena: 470 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 110 109 km
Cena: 268 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků