Sci-fi auto jezdí na elektřinu a samo. Bude z toho nový Volkswagen?

Člen fóra VW Vortex objevil na Úřadě Evropské unie pro duševní vlastnictví nákresy sci-fi konceptu, o kterém se toho zatím příliš neví. Vypadá však velmi futuristicky a mohlo by se jednat o jeden z budoucích elektromobilů.

Protažené linie a zadní plotev ve stylu Tatry 87 dává tomuto vozu impozantní postoj. Od pohledu mizerný výhled ven napovídá, že řidič zde nebude potřeba. Nejvíce auto připomíná loňský koncept Mercedes-Benz IAA. Aerodynamický automobil se se svým odporem vzduchu pouhých Cx 0,19 představil na autosalunu ve Frankfurtu a v zájmu dokonalé aerodynamiky dokonce uměl měnit tvar zádě.

Koncept Mercedes-Benz IAA přichází s aktivní aerodynamikou

Koncept Mercedes-Benz IAA přichází s aktivní aerodynamikou

Další možností je Volkswagen, který oznámil vývoj své nové rodiny elektromobilů. První vlaštovkou byl koncept I.D. na letošním autosalonu v Paříži, který ukázal i novou modulární platformu Modular Electric Drive Kit. I když snímky designový jazyk VW nepřipomínají, nemusí to tuto myšlenku zavrhovat. Elektrické Volkswageny totiž nabídnou kabinu „Open Space“ s autonomním řízením a designově se od klasických modelů mají lišit.

Volkswagen I.D. — Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Volkswagen I.D. — Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Jak se dá u takového extrémně aerodynamického konceptu očekávat, půjde o autonomní elektromobil. Bude to však skutečně jen koncept? Neblížíme se době, kdy podobné kreace přestaneme nazývat futuristickými? Moudřejší bychom měli být na některém z velkých světových autosalonů v příštím roce, kde se dá premiéra tohoto patentovaného vozu očekávat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pro srovnání ještě přidáváme fotky konceptu Mercedes IAA:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků