Sci-fi auto jezdí na elektřinu a samo. Bude z toho nový Volkswagen?

Člen fóra VW Vortex objevil na Úřadě Evropské unie pro duševní vlastnictví nákresy sci-fi konceptu, o kterém se toho zatím příliš neví. Vypadá však velmi futuristicky a mohlo by se jednat o jeden z budoucích elektromobilů.

Protažené linie a zadní plotev ve stylu Tatry 87 dává tomuto vozu impozantní postoj. Od pohledu mizerný výhled ven napovídá, že řidič zde nebude potřeba. Nejvíce auto připomíná loňský koncept Mercedes-Benz IAA. Aerodynamický automobil se se svým odporem vzduchu pouhých Cx 0,19 představil na autosalunu ve Frankfurtu a v zájmu dokonalé aerodynamiky dokonce uměl měnit tvar zádě.

Koncept Mercedes-Benz IAA přichází s aktivní aerodynamikou

Koncept Mercedes-Benz IAA přichází s aktivní aerodynamikou

Další možností je Volkswagen, který oznámil vývoj své nové rodiny elektromobilů. První vlaštovkou byl koncept I.D. na letošním autosalonu v Paříži, který ukázal i novou modulární platformu Modular Electric Drive Kit. I když snímky designový jazyk VW nepřipomínají, nemusí to tuto myšlenku zavrhovat. Elektrické Volkswageny totiž nabídnou kabinu „Open Space“ s autonomním řízením a designově se od klasických modelů mají lišit.

Volkswagen I.D. — Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Volkswagen I.D. — Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Jak se dá u takového extrémně aerodynamického konceptu očekávat, půjde o autonomní elektromobil. Bude to však skutečně jen koncept? Neblížíme se době, kdy podobné kreace přestaneme nazývat futuristickými? Moudřejší bychom měli být na některém z velkých světových autosalonů v příštím roce, kde se dá premiéra tohoto patentovaného vozu očekávat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pro srovnání ještě přidáváme fotky konceptu Mercedes IAA:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků