Sci-fi auto jezdí na elektřinu a samo. Bude z toho nový Volkswagen?

Člen fóra VW Vortex objevil na Úřadě Evropské unie pro duševní vlastnictví nákresy sci-fi konceptu, o kterém se toho zatím příliš neví. Vypadá však velmi futuristicky a mohlo by se jednat o jeden z budoucích elektromobilů.

Protažené linie a zadní plotev ve stylu Tatry 87 dává tomuto vozu impozantní postoj. Od pohledu mizerný výhled ven napovídá, že řidič zde nebude potřeba. Nejvíce auto připomíná loňský koncept Mercedes-Benz IAA. Aerodynamický automobil se se svým odporem vzduchu pouhých Cx 0,19 představil na autosalunu ve Frankfurtu a v zájmu dokonalé aerodynamiky dokonce uměl měnit tvar zádě.

Koncept Mercedes-Benz IAA přichází s aktivní aerodynamikou

Koncept Mercedes-Benz IAA přichází s aktivní aerodynamikou

Další možností je Volkswagen, který oznámil vývoj své nové rodiny elektromobilů. První vlaštovkou byl koncept I.D. na letošním autosalonu v Paříži, který ukázal i novou modulární platformu Modular Electric Drive Kit. I když snímky designový jazyk VW nepřipomínají, nemusí to tuto myšlenku zavrhovat. Elektrické Volkswageny totiž nabídnou kabinu „Open Space“ s autonomním řízením a designově se od klasických modelů mají lišit.

Volkswagen I.D. — Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Volkswagen I.D. — Takto vypadá elektrický Golf pro rok 2020

Jak se dá u takového extrémně aerodynamického konceptu očekávat, půjde o autonomní elektromobil. Bude to však skutečně jen koncept? Neblížíme se době, kdy podobné kreace přestaneme nazývat futuristickými? Moudřejší bychom měli být na některém z velkých světových autosalonů v příštím roce, kde se dá premiéra tohoto patentovaného vozu očekávat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pro srovnání ještě přidáváme fotky konceptu Mercedes IAA:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků