Schumacher havaroval v rychlosti přes 300 km/h

Po srpnovém zákazu testování se stáje srazily na okruhu v Monze, kde zkoušely nové komponenty. První den dominovalo domácí Ferrari, druhý den byl nejlepší Pizzonia s Williamsem. M. Schumacher havaroval po defektu zadní pneumatiky, z nehody vyvázl nezraněn.
Schumacher havaroval v rychlosti přes 300 km/h

Na okruhu v Monze, kde se za devět dní pojede GP Itálie, se po srpnovém zákazu sjely všechny týmy na další testování. Stáje zkouší různé směsi pneumatik, nastavení podvozku a přítlačných křídel, testují se nové komponenty a aerodynamické díky karoserie.

Jak jsme psali ve starším článku, místo Ralfa Schumachera nastoupil Antonio Pizzonia, který zajel nejrychlejší čas druhého dne a vytvořil tak neoficiální rekord okruhu. U řady dalších stájí jezdili i jejich testovací jezdci.

Druhý den testování všem fanouškům stáje Ferrari pořádně zatrnulo, když na konci cílové rovinky z trati vyletěl Michael Schumacher. U jeho ferrari praskla při brzdění levá zadní pneumatika a vůz pak nekontrolovatelně letěl ven z okruhu, kde v rychlosti přesahující 300 km/h narazil do ochranné bariéry. Jako zázrakem vystoupil otřesený mistr světa nezraněn.

Výsledky z testování mohou leccos naznačit, jde v podstatě o neoficiální kvalifikaci pro GP v Monze.

Výsledky prvního testovacího dne

  Jezdec Stáj Pneu Výsledný čas
1. M. Schumacher Ferrari Bridge. 1´20.187
2. Barrichello Ferrari Bridge. 1´20.240
3. Davidson BAR Mich. 1´21.049
4. Sato BAR Mich. 1´21.458
5. Montoya Williams Mich. 1´21.654
6. Alonso Renault Mich. 1´21.702
7. Klien Jaguar Mich. 1´21.752
8. Coulthard McLaren Mich. 1´21.826
9. Pizzonia Williams Mich. 1´21.856
10. Fisichella Sauber Bridge. 1´22.013
11. Panis Toyota Mich. 1´22.100
12. Trulli Renault Mich. 1´22.300
13. Wurz McLaren Mich. 1´22.379
14. Webber Jaguar Mich. 1´22.381
15. Briscoe Toyota Mich. 1´22.764
16. Pantano Jordan Bridge. 1´23.399
17. Bruni Minardi Bridge. 1´23.449
18. Bas Leinders Minardi Bridge. 1´24.441

Výsledky druhého testovacího dne

  Jezdec Stáj Pneu Výsledný čas
1. Pizzonia Williams Mich. 1´20.010
2. Räikkönen McLaren Mich. 1´20.794
3. Barrichello Ferrari Bridge. 1´20.846
4. Davidson BAR Mich. 1´20.877
5. Button BAR Mich. 1´20.948
6. Sato BAR Mich. 1´20.981
7. M. Schumacher Ferrari Bridge. 1´21.060
8. Alonso Renault Mich. 1´21.083
9. Montoya Williams Mich. 1´21.096
10. Coulthard McLaren Mich. 1´21.172
11. Fisichella Sauber Bridge. 1´21.179
12. Klien Jaguar Bridge. 1´21.487
13. Trulli Renault Mich. 1´21.658
14. Webber Jaguar Mich. 1´21.680
15. Panis Toyota Mich. 1´22.480
16. Zonta Toyota Mich. 1´22.865
17. Glock Jordan Bridge. 1´23.942
18. Baumgartner Minardi Bridge. 1´24.099
19. Bruni Minardi Bridge. 1´25.018

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků