Schnitzer ACS3: extrémní naftová trojka

13 komentářů

to_su_ja
25. března • 0:22

tož chlapi. něco vam povim. načipovana 320d i když od schnitzru, nepojede jako 330d orig. tož chlapi.rozum do hrsti.OBJEM NIČÍM NENEHRADÍŠ. 320 se bude točit jak fén a *ovno.mám já 530d a kamoš čiplou 525d. ma papir , je pap.silnějši jak ja, ale je v haji. zaleží i na převodovce, jak je odstupnovana.

to_su_ja
25. března • 0:16

tož chlapi. něco vam povim. načipovana 320d i když od schnitzru, nepojede jako 330d orig. tož chlapi.rozum do hrsti.OBJEM NIČÍM NENEHRADÍŠ. 320 se bude točit jak fén a *ovno.mám já 530d a kamoš čiplou 525d. ma papir , je pap.silnějši jak ja, ale je v haji. zaleží i na převodovce, jak je odstupnovana.

to_su_ja
25. března • 0:16

tož chlapi. něco vam povim. načipovana 320d i když od schnitzru, nepojede jako 330d orig. tož chlapi.rozum do hrsti.OBJEM NIČÍM NENEHRADÍŠ. 320 se bude točit jak fén a *ovno.mám já 530d a kamoš čiplou 525d. ma papir , je pap.silnějši jak ja, ale je v haji. zaleží i na převodovce, jak je odstupnovana.

to_su_ja
25. března • 0:14

tož chlapi. něco vam povim. načipovana 320d i když od schnitzru, nepojede jako 330d orig. tož chlapi.rozum do hrsti.OBJEM NIČÍM NENEHRADÍŠ. 320 se bude točit jak fén a *ovno.mám já 530d a kamoš čiplou 525d. ma papir , je pap.silnějši jak ja, ale je v haji. zaleží i na převodovce, jak je odstupnovana.

to_su_ja
25. března • 0:14

tož chlapi. něco vam povim. načipovana 320d i když od schnitzru, nepojede jako 330d orig. tož chlapi.rozum do hrsti.OBJEM NIČÍM NENEHRADÍŠ. 320 se bude točit jak fén a *ovno.mám já 530d a kamoš čiplou 525d. ma papir , je pap.silnějši jak ja, ale je v haji. zaleží i na převodovce, jak je odstupnovana.

Leonardo Cupranek
23. března • 9:38

Radeji tam meli dat biturbo z modelu 535d a jeste ho trochu poladit. Udelat ze 120kW dvoulitru 147kW, to urcite bude nabizet kazdej pokoutni "čipař".

delph
23. března • 18:03

ale jakou to bude mít výdrž od nějakýho toho pokoutnýho čipaře?

Bond007
24. března • 8:41

Přesně tak, Schnitzer přabírá záruku na motor, což těžko cimbu, bitpower nebo nějaký domácí kutil nabídne...

Leonardo Cupranek
24. března • 11:56

No to je asi pravda. U auta za takovy prachy asi riskovat nema cenu. Na druhou stranu pokud nekdo ma na drahe auto a na drahej tuning se zarukou, proc si rovnou nekoupi silnejsi motor?
A jeste na druhou stranu (ohledne spolehlivosti a zaruk). Zaprve soucasne motory jsou slusne naddimenzovane, takze obvykle k problemum po nachipovani nedochazi. A pokud i dojde, tak ne nutne vinou chipu. U vetsiny zavad na motoru servis nezkouma, jestli tam clovek ma chip. Mozna z pohodlnosti a mozna proto, ze jim to je jedno - i kdyz opravu udelaji v ramci zaruky "zaradmo", vyrobce jim to proplati. A to asi bez reci, kdezto nastvat si zakaznika (aby uz k nim nejezdil), to preci nebudou delat. I kdyby mi v jednom znackovem servisu tedy delali kvuli chipu problemy, vzdy mi to radi opravej v jinem, protoze z toho maj jenom zisk.
Me na motoru (klasicky) odesla vaha vzduchu a praskla mi trubka nasavani do turba (prej vada materialu - bublinka). Bez reci to vymenili, zadnej chip nehledali - a minimalne sportovni vzduchovej filtr museli videt na prvni pohled.
A pak je tu vzdy samozrejme jeste jedna moznost na hrane (ci uz za hranou?) legality. Od dob vynalezu EPROM  se pri chiptuningu do ridici jednotky fyzicky nezasahuje. Cili:
1) Fyzicky neni nic videt, zasah se da poznat pouze pomerne narocnou analyzou obsahu RJ (datovych map)
2) A hlavne - tuningova firma vam s radosti na CDcku da zalohu puvodniho obsahu EPROM, kterou vam tam na prani zase klidne vratej, respektive v dobach VAG-COM kabelu za tisicovku si to nakonec muze udelat kazdej sam.  Nevim, jak je to u bramboraku, ale nepredpokladam, ze tam bude nejakej zasadnejsi zadrhel oproti VW.

Bond007
24. března • 12:56

Leonardo: ona úprava ŘJ od schnitzeru nespočívá ve výměně SW, ale celé jednotky. Mimo to je pořád lepší mít na papíře potvrzenou záruku než uvažovat v teoretické rovině že se stejně nemůže nic stát... Jinak tahle 320D má po úpravě skoro stejný výkon jako 330D E46 a cenový rozdíl mezi 330D a 320D bude určitě větší než těch 60 tisíc...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Leonardo Cupranek
24. března • 16:27

Vetsi rozdil, nez mezi 330 a 320 to mozna bude, ale o kolik (zejmena kdyz si odmyslim asi rozdilnou vybavu)?
Samozrejme ze je lepsi, mit na to papir. Ale otazkou je, kolik takovy papir stoji (cenovy rozdil mezi chipem s a bez papiru). Nekomu to za to stoji, nekomu ne.
Dale by me zajimalo, pokud mas nejake dalsi informace, jake zlepseni plyne z toho, ze se nevymeni software, ale pouzije se uplne jina RJ. Jemnejsi moznosti ladeni? Jina RJ by podle me mela smysl tehdy, kdyby delali i HW upravy motoru, pribyly by dalsi ovladatelne prvky (NOx, chlazeni IC pomoci CO2, pridani druheho turba, atd...) ci dalsi cidla. Ale jinak? Neni to pak hlavne kvuli ochrane toho jejich noveho SW (protoze ze seriove RJ jde jednoduse dostat ven a s nulovymi naklady pakl distribuovat dal)? Nebo dokonce jen k ospravedlneni vyssi ceny (kazdy radeji zaplati za lepsi HW, nez za nahrani SW - to je psychologie, potazmo marketing).

to_su_ja
25. března • 0:18

tož chlapi. něco vam povim. načipovana 320d i když od schnitzru, nepojede jako 330d orig. tož chlapi.rozum do hrsti.OBJEM NIČÍM NENEHRADÍŠ. 320 se bude točit jak fén a *ovno.mám já 530d a kamoš čiplou 525d. ma papir , je pap.silnějši jak ja, ale je v haji. zaleží i na převodovce, jak je odstupnovana.

to_su_ja
25. března • 0:17

tož chlapi. něco vam povim. načipovana 320d i když od schnitzru, nepojede jako 330d orig. tož chlapi.rozum do hrsti.OBJEM NIČÍM NENEHRADÍŠ. 320 se bude točit jak fén a *ovno.mám já 530d a kamoš čiplou 525d. ma papir , je pap.silnějši jak ja, ale je v haji. zaleží i na převodovce, jak je odstupnovana.

Doporučujeme

Články odjinud