Schnitzer ACS1: jednička s hvězdičkou

AC Schnitzer, tradiční tuner automobilky BMW, nemohl vynechat nové BMW 1. Vedle optického kitu přináší i vyladěné silnější motory.

Přední maska auta je kompletně přepracovaná. Ve spoileru je velký nasávací otvor pro chlazení motoru. Přidány byly profilované sportovní prahy, nad zadním sklem je decentní přítlačné křídlo a předělán byl i zadní nárazník, jemuž vévodí dvojitá chromovaná koncovka s vyrytým logem firmy.

Tip: Přečtěte si test BMW 120d

Pro interiér má AC Schnitzer připraveny dvě speciální kolekce čalounění v barvách: stříbrná a antracitově černá. Za příplatek si můžete pořídit i ovládací systém iDrive, tříramenný sportovní multifunkční volant a celou paletu hliníkových doplňků.

K optickému tuningu rozhodně patří i kola z lehkých slitin. AC Schnitzer má v nabídce velké množství různých designových úprav disku o rozměrech 17-19 palců. Maximální rozměry pneumatik, které se vejdou do blatníků jedničky, jsou 235/35 R19. Pro sportovnější jízdu doporučuje tuner snížit podvozek o 30 milimetrů, případně osadit nápravu sportovními tlumiči vlastní nabídky.

Připravuje se i zvýšení výkonu motorů 118d a 120d o 25-30 koní, předělání převodovky a výfukového potrubí atd. Cena za kompletní tuning řady 1 zatím nebyla stanovena.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků