Schnitzer ACS1: jednička s hvězdičkou

AC Schnitzer, tradiční tuner automobilky BMW, nemohl vynechat nové BMW 1. Vedle optického kitu přináší i vyladěné silnější motory.

Přední maska auta je kompletně přepracovaná. Ve spoileru je velký nasávací otvor pro chlazení motoru. Přidány byly profilované sportovní prahy, nad zadním sklem je decentní přítlačné křídlo a předělán byl i zadní nárazník, jemuž vévodí dvojitá chromovaná koncovka s vyrytým logem firmy.

Tip: Přečtěte si test BMW 120d

Pro interiér má AC Schnitzer připraveny dvě speciální kolekce čalounění v barvách: stříbrná a antracitově černá. Za příplatek si můžete pořídit i ovládací systém iDrive, tříramenný sportovní multifunkční volant a celou paletu hliníkových doplňků.

K optickému tuningu rozhodně patří i kola z lehkých slitin. AC Schnitzer má v nabídce velké množství různých designových úprav disku o rozměrech 17-19 palců. Maximální rozměry pneumatik, které se vejdou do blatníků jedničky, jsou 235/35 R19. Pro sportovnější jízdu doporučuje tuner snížit podvozek o 30 milimetrů, případně osadit nápravu sportovními tlumiči vlastní nabídky.

Připravuje se i zvýšení výkonu motorů 118d a 120d o 25-30 koní, předělání převodovky a výfukového potrubí atd. Cena za kompletní tuning řady 1 zatím nebyla stanovena.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků