SCG003S se 750 koňmi zažije odhalení v Ženevě

Příští rok se na ženevském autosalonů konečně dočkáme velkého odhalení! Scuderia Cameron Glickenhaus představí svůj dlouho očekávaný supersport.

I když automobilka vyvíjí zároveň také nový model závodního vozu, příští rok v Ženevě představí verzi na běžné silnice s plným jménem Scuderia Cameron Glickenhaus SCG003S. Právě písmeno S na konci značí „Stradale“ co v překladu z italštiny znamená silniční. Zvenčí bude nový automobil vynikat unikátním aerodynamickým dizajnem z uhlíkových vláken. Pod kapotou nabídne 4,4 litrový motor se dvěma turby.

„Je to vyvrcholení našich dlouhých snů vidět tento úžasný vůz znovu se narodit, tentokrát jako silniční auto. Použijeme naše veškeré know-how z mezinárodních závodů a přeneseme ho na silnici,“ vyjádřil se majitel značky James Glickenhaus.

Automobilka si zakládá na tradicích. Novinka se proto bude ručně vyrábět v italském závodě Manifattura Automobili Torino. Motor s výkonem 750 koní posune ručičku tachometru na více než 350 kilometrů v hodině. Z nuly na sto bude vůz akcelerovat za méně než tři vteřiny. Firma slibuje, že půjde o nejrychlejší auto v zatáčkách na trhu. Do sedaček vás v zatáčkách zatlačí přetížení více než 2G. Produkce začne příští léto a do prodeje půjde je limitovaný počet kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 34 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků