SCG003S se 750 koňmi zažije odhalení v Ženevě

Příští rok se na ženevském autosalonů konečně dočkáme velkého odhalení! Scuderia Cameron Glickenhaus představí svůj dlouho očekávaný supersport.

I když automobilka vyvíjí zároveň také nový model závodního vozu, příští rok v Ženevě představí verzi na běžné silnice s plným jménem Scuderia Cameron Glickenhaus SCG003S. Právě písmeno S na konci značí „Stradale“ co v překladu z italštiny znamená silniční. Zvenčí bude nový automobil vynikat unikátním aerodynamickým dizajnem z uhlíkových vláken. Pod kapotou nabídne 4,4 litrový motor se dvěma turby.

„Je to vyvrcholení našich dlouhých snů vidět tento úžasný vůz znovu se narodit, tentokrát jako silniční auto. Použijeme naše veškeré know-how z mezinárodních závodů a přeneseme ho na silnici,“ vyjádřil se majitel značky James Glickenhaus.

Automobilka si zakládá na tradicích. Novinka se proto bude ručně vyrábět v italském závodě Manifattura Automobili Torino. Motor s výkonem 750 koní posune ručičku tachometru na více než 350 kilometrů v hodině. Z nuly na sto bude vůz akcelerovat za méně než tři vteřiny. Firma slibuje, že půjde o nejrychlejší auto v zatáčkách na trhu. Do sedaček vás v zatáčkách zatlačí přetížení více než 2G. Produkce začne příští léto a do prodeje půjde je limitovaný počet kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků