SCG003S se 750 koňmi zažije odhalení v Ženevě

Příští rok se na ženevském autosalonů konečně dočkáme velkého odhalení! Scuderia Cameron Glickenhaus představí svůj dlouho očekávaný supersport.

I když automobilka vyvíjí zároveň také nový model závodního vozu, příští rok v Ženevě představí verzi na běžné silnice s plným jménem Scuderia Cameron Glickenhaus SCG003S. Právě písmeno S na konci značí „Stradale“ co v překladu z italštiny znamená silniční. Zvenčí bude nový automobil vynikat unikátním aerodynamickým dizajnem z uhlíkových vláken. Pod kapotou nabídne 4,4 litrový motor se dvěma turby.

„Je to vyvrcholení našich dlouhých snů vidět tento úžasný vůz znovu se narodit, tentokrát jako silniční auto. Použijeme naše veškeré know-how z mezinárodních závodů a přeneseme ho na silnici,“ vyjádřil se majitel značky James Glickenhaus.

Automobilka si zakládá na tradicích. Novinka se proto bude ručně vyrábět v italském závodě Manifattura Automobili Torino. Motor s výkonem 750 koní posune ručičku tachometru na více než 350 kilometrů v hodině. Z nuly na sto bude vůz akcelerovat za méně než tři vteřiny. Firma slibuje, že půjde o nejrychlejší auto v zatáčkách na trhu. Do sedaček vás v zatáčkách zatlačí přetížení více než 2G. Produkce začne příští léto a do prodeje půjde je limitovaný počet kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků