SCG003S se 750 koňmi zažije odhalení v Ženevě

Příští rok se na ženevském autosalonů konečně dočkáme velkého odhalení! Scuderia Cameron Glickenhaus představí svůj dlouho očekávaný supersport.

I když automobilka vyvíjí zároveň také nový model závodního vozu, příští rok v Ženevě představí verzi na běžné silnice s plným jménem Scuderia Cameron Glickenhaus SCG003S. Právě písmeno S na konci značí „Stradale“ co v překladu z italštiny znamená silniční. Zvenčí bude nový automobil vynikat unikátním aerodynamickým dizajnem z uhlíkových vláken. Pod kapotou nabídne 4,4 litrový motor se dvěma turby.

„Je to vyvrcholení našich dlouhých snů vidět tento úžasný vůz znovu se narodit, tentokrát jako silniční auto. Použijeme naše veškeré know-how z mezinárodních závodů a přeneseme ho na silnici,“ vyjádřil se majitel značky James Glickenhaus.

Automobilka si zakládá na tradicích. Novinka se proto bude ručně vyrábět v italském závodě Manifattura Automobili Torino. Motor s výkonem 750 koní posune ručičku tachometru na více než 350 kilometrů v hodině. Z nuly na sto bude vůz akcelerovat za méně než tři vteřiny. Firma slibuje, že půjde o nejrychlejší auto v zatáčkách na trhu. Do sedaček vás v zatáčkách zatlačí přetížení více než 2G. Produkce začne příští léto a do prodeje půjde je limitovaný počet kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků