SCG003S se 750 koňmi zažije odhalení v Ženevě

Příští rok se na ženevském autosalonů konečně dočkáme velkého odhalení! Scuderia Cameron Glickenhaus představí svůj dlouho očekávaný supersport.

I když automobilka vyvíjí zároveň také nový model závodního vozu, příští rok v Ženevě představí verzi na běžné silnice s plným jménem Scuderia Cameron Glickenhaus SCG003S. Právě písmeno S na konci značí „Stradale“ co v překladu z italštiny znamená silniční. Zvenčí bude nový automobil vynikat unikátním aerodynamickým dizajnem z uhlíkových vláken. Pod kapotou nabídne 4,4 litrový motor se dvěma turby.

„Je to vyvrcholení našich dlouhých snů vidět tento úžasný vůz znovu se narodit, tentokrát jako silniční auto. Použijeme naše veškeré know-how z mezinárodních závodů a přeneseme ho na silnici,“ vyjádřil se majitel značky James Glickenhaus.

Automobilka si zakládá na tradicích. Novinka se proto bude ručně vyrábět v italském závodě Manifattura Automobili Torino. Motor s výkonem 750 koní posune ručičku tachometru na více než 350 kilometrů v hodině. Z nuly na sto bude vůz akcelerovat za méně než tři vteřiny. Firma slibuje, že půjde o nejrychlejší auto v zatáčkách na trhu. Do sedaček vás v zatáčkách zatlačí přetížení více než 2G. Produkce začne příští léto a do prodeje půjde je limitovaný počet kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků