Dacia Duster přijíždí v luxusní edici pro sběratele. Lze objednat přes internet

60 komentářů

Kuk Vykuk
9. července • 22:23

To je edice pro sběratele odpaků? :-D

Artaban
9. července • 20:48

Myslim, ze ta 1.3Tce nebude chrastit, ale cca 50tis.navic,to je znat, uz nam to auticko ztraci financni zajimavost, nadruhou stranu je tam moderni motorizace a to proste neco stoji, hlavne je to 4valec.

Artaban
9. července • 20:45

Ja jezdil do 100km/h uz jsem vyboureny a prumer dle PP byl 7.2l.Za to v zime jsem si to uzival, tam je Duster paradny, ostatne jako kazda 4x4 suv. Taky by se mi libil nejaky offroad MB G, ale mam na co mam, po prodeji D.jsem objednal S Scross 4x4 1.4T,snad uz do tretice bude klid, ale 500tis.:-(

Artaban
9. července • 20:33

Jinak nove motory nejsou vybehove urcite ne 1.3Tce,naopak je to novy motor, vybehovej byl 1.6 od Nissanu, ale to byla mozna vyhoda, jednoduchej motor bez kurvitek.

petr r. (petrumr)
9. července • 20:38

za to měl velkou spotřebu ve městě a na krátký jízdy.

Artaban
9. července • 20:31

Dik za reakce, nafta ani 4x2 to myslim nedelaji, ani 4x4 s motorem Renault, od 2016 tusom se tam montiji ty Nissany, motoricky bez chyb, pokud se juknete na muj inzerat na foto, uvidite v dalce druheho Dustera, to je zeny, uplne stejny auto a nechrasti, jine auto, ja koupene 22.3.19 a rachot, pravda pravdouci. Auto jsem si strasne pral, laska na prvni pohled, ale tohle jsem neskousl... Na Renault jsem posilal dotaz a stiznost, podepsano se mnou asi 12 dalsich majitelu se stejnych chrastenim, vse mohu dolozit. Je pravda, ze ma nova O2 tam mi odesla spojka ve 42tis.km 3 dny pred koncem zaruky. Souhlasim, ze Duster neni spatne auto, ale skoda toho pazvuku, jinak spokojenost, pritom si myslim, ze je to nejaka prkotina, rezonace atd. Uz jsem auto obrecel:-)

Sir CHerokee
9. července • 20:06

Sběratelský low-cost s tříválcem a ještě z Rumunska s výběhovou technikou od Francouzů. No nekup to.

petr r. (petrumr)
9. července • 20:34

SIRe- 1.3 je čtyřválec , benzín, přímý vstřik.

Artaban
9. července • 18:28

Vozidlo o kterem mluvime, vuz jak pisi vcera prodan.

Petr
9. července • 19:13

volal jsem známému, který ji vlastní už rok najeto 19000 a nic nechrastí ani nešustí co by bylo nějak mimo normál.Zítra se v tom svezu a zaměřím se na to.
Pokud to tak je, tak jste narazil na špatný kus, ale to je problém všech automobilek. Dusterů se prodává tuším cca 1500 ks měsíčně.Takže jestli 2-3 ks mají nějakou závadu, to mi věřte, že třeba se škodovkama jsou větší problémy,když Vám praskne např.rozvodák atd.Osobní zkušenost.Japonci zase hnijou, tam schnije i plast :-D každej má něco.
Však je to jenom spotřební zboží
B-]

Tom
10. července • 9:23

A u veho od roku 2012 praska rozvodak? On pise o novem autu, ty o vecech 7 let starych. Uz se probud, nemi jenom tsi.

Artaban
10. července • 19:15

Je pravda, ze koncern na Tsi zamakal a je vice proble. motoru, presnevi Mazda v nafte, konecne naftu od japonce bych ja nekoupil, benzin ovsem dobry.

steluk
9. července • 19:46

Mám Dustra 1.6 naftu 4x4 - 4 roky jako služební auto, nalítáno okolo 100000km hlavně po Praze a že nedám nohu z plynu. a bez výhrad perfektní auto

Artaban
9. července • 20:55

Nafta je 1.5dci jestli se nepletu, ja mel novou Thalii 2002 s 1.5dci 48kw a mozna se budete smat, ale nejlepsi auto, lil jsem jen naftu, auto bez investice a po 10letech a 200tis.km prodano na aukru.

Alík
9. července • 19:09

Artaban: Gratuluji. Přečetl jsem si Vaší anabázi a za ty nervy to nestojí. Jinému možná udělá dobrou službu. Tady je vidět, sto lidí, sto chutí. Jenom mi vrtá hlavou, že čtyřkolky Duster I. měly prý pohon z Nissanu Qashkai a to se mi nezdá, že by to Nissan tak podcenil...Možná že pro Duster II. vyrábí pohon přímo Rumuni.
Jinak osobní zkušenost, měl jsem Mégane II Grandtour a jeho pětikvaltová převodovka nejvíce řvala na jedničku při rychlosti 10-15 km/h. A to tak, že jsem v podzemních garážích při popojíždění budil veřejné pohoršení. Taky vlastnost. Nyní mám Mégane III a je to OK. Velká spokojenost, ale je to kus od kusu.

Artaban
9. července • 18:27
petr r. (petrumr)
9. července • 20:49

není ta cena za ojetinu velká?

Artaban
9. července • 21:00

Auto stale 415000,byla tam doplnkova vybava+paket styling, auto jsem bral na uver, sleva 20tis+sleva kupon ambasador 5tis.celkove 390tis.zaplaceny 3 splatky a po prodeji me octavie doplacen zbytek, celkove me auto vyslo na tech 400litru.Pak chtel primo 1.6 a ty uz moc nejsou, auto prodano za 2 dny a ted perlicka, psal mi pan, ze ho koupi za 250tis.!!!!No neberte to😁😁😁

Artaban
9. července • 17:57

Vy Dacii nemate ale kecate do necoho o cem prd vite, ja auto vlastnil a vim co pisi, 1.6sce 4x4 prestige, koupeno v Pyramide, 27.5.reklamace,nejdrive ze bude vymena prevodovky a po mesici dopis z Renaultu, ze je to vlastnost vozu, dekuji nechci... Ale jinak zbytek auta ok.

Artaban
9. července • 17:53

Motor Nissan, parada, ten slapal pekne a ani nebyl slyset, rachtani bylo z prevodu, nikdo nevi, zda to dela prevodovka, diferaky, kardany atd. Kazdopadne problem min. 3roky,pokud vyradite rychlost, tak ticho, rachta pouze za jizdy, vyrobce ostudny pristup, nebyl schopen za tu dobu neco udelat, reklamoval jsem v Pyramide Pruhonice, psal na Renault a oslovil i Cerne ovce, jinak pozor co pisete, nikdo nelze, osobni zkusenost, jen jsem si sundal po 3mesicich ruzove bryle!!! Auto po zime totalne zrezlej vyfuk. Presel jsem z Octavie 2 a za me uz nikdy, koneckoncu se kouknete na www.Daciaclub.cz do vlakna chrasteni prevodovky a prestanete psat.,ze nekdo lze!!!!

Artaban
9. července • 17:32

Zdravim do diskuze, vcera jsem prodal Dustera 1.6 4x4, mel jsem ho cca 3 mesice a uz nikdy Dacia, auto rachtalo za jizdy, nebylo boha to reklamovat, Renault odepsal, ze je to vlastnost vozu, jsem rad, ze jsem se ho zbavil, koupil to pan, kteremu to pry nevadi, ja ale Dustera uz nikdy, psal jsem vsude mozne stiznosti a hovno platne, nechci auto uplne zatracovat, ale jsem z Dacie vylecen a takto rachta skoro kazda 1.6sce...

Petr
9. července • 17:46

Já myslim, že lžete, tento motor patří zrovna k těm spolehlivejm,narozdíl třeba od škodováckých TSI.Prostě jste v Dusteru nikdy neseděl to byste takto neplácal. Sám dačku nevlastním, ale znám pár lidí co ji maj a nedají na ni dopustit. Osobně jsem ji už dostkrát řídil a je super, samozřejmě v rámci toho kolik stojí.Za ty prachy dělá to co má.Nikdo od toho nečeká Mercedes za 10x tolik

Tom
10. července • 9:20

No jasme, do vseho zamichat TSI, co na tom, ze od roku 2012 jde o velmi spolehlive motorizace. Mezitim tu byly treba prusvihy boxer diesel, skyactive d, hodna 1,5T apod, ale dulezite je zamichat vsude tsi

Alík
9. července • 17:40

Artaban: Mám 1,6 SCe v Méganu a zatím nic nerachtá. Upřesni prosím, oč jde. Přesuvník, rozvoďák? Díky.

Artaban
9. července • 18:07

V pripade zajmu napiste email, poslu korespondenci s Renaultem, reklamacni zakazk. list.

petr r. (petrumr)
9. července • 15:43

tak to tedy je lepší si poskládat s benzínem 150koní u nás a nalepit si tam taky nějaký samošky. Jsem myslel, že ten benzín je 1.2-mám rezervy.....

Michal
9. července • 12:08

Focal ale patří k tomu lepšímu i dražšímu a ty nej..stojí jak Duster.

kolkyno
9. července • 11:13

pokial by dali full led zadok predok, virtual kokpit, kozu/alcantaru, kvalitne polstrovanie dveri, komplet ine materialy na palubke s kovom tak potom sa bavme o collectorke. A nie nalepky na prahoch, na boku a focal v lacnom plaste. skoda slov

Jig
9. července • 10:24

"Dacia Duster přijíždí v luxusní edici pro sběratele" ... to je dobrej oximoron :)

Honza
9. července • 13:03

Oxymorón, inteligente :-) To by mě zajímalo, co má takový inženýr za vozidlo :-D

Jig
9. července • 13:27

tak jsem se uklikl... na faktu, že je nadpis naprosto mimo, to však nic nemění - nebo snad existuje sběratelský trh na dacie?

Honza
9. července • 13:50

To máš pravdu. Žádné běžně dostupné auto si asi nekoupí sběratel.

.x.
9. července • 13:31

V kovošrotu je sbírají.

king014
9. července • 10:00

Dobrej marketingovej tah, chtějí otestovat prodej přes net tak tam frknou něco co se tváří exkluzivně a jinde to nekoupíte. Media si toho všimnou a hned je promo zdarma

Q&Q
9. července • 8:47

Limitovaná edice low-cost auta to vyjde asi tak nastejno, jako limitovaná edice levné sekané z Lidlu. To může koupit jen praštěný Frantík.

Jan
9. července • 16:49

Tak koukej chytráku každá automobilka vyrábí nějaké limitované edice. Proč by nemohla Dacie. Francie proto protože ji vlastní Renault. Rumunsko není tak bohaté proto Francie. Dacie Duster je fenomén její prodeje rostou všude ve světě. Sám jezdíš v pekaci s nápisem skodofka v edici popelnice. O Duster nevíš vůbec nic neseděl si v tom ale protože remcaj blbě jiný tak ty taky.

Tom
10. července • 9:17

Kdo vyrabi auto s napisem skodofka? To jsem jeste nepotkal na silnicii. Asi nejaka kopie z Ciny, ty se k nam nedovazi, takze pisete z Ciny, tak je to se k nam nedovazi.

Mundy
12. července • 8:06

Škodovka, posmešne Škodofka, je jedna odporná česká "Zrúda". Auto tejto značky si kúpi len český šovinista a slovenský hlupák.

Karlos
12. července • 12:08

Není to pravda. Škodovky se především fasují jako služební vozy.

Martin
9. července • 19:26

V Dacii nemusí nikdo sedět aby věděl, že je to podradne auto ve srovnání s konkurencí pokud má jít o osobní auto, pokud jde o auto pro zaměstnance ve stavebnictví nebo lesy atd tak může být super, tam se neřeší komfort ale cena a užitek.

mopilot
12. července • 7:08

No mal som dve Dacie, Sandero a MPV 1. generacia a musim nesuhlasit. Obe sluzili super a dlho. A najazdil som celkom 200000 km a nie po meste ale dialkove trasy. Aj 1300 Km a ze by boli nejako podradne tak to teda nie. Ano nebol to posledny hit ale sluzili dobre a o to tu ide. Auto je len sluha a nemal by sluzit na prezentaciu a posilnovac ega majitela. Ale niekto sa musi asi prezentovat status. Raz mi povedal jeden mlady muz v servise , ze auto je pychou muza. Prislo mi to vtipne......

Ládík
9. července • 9:21

Presne taky si říkám kdo by chtěl zbírat Dacie😂😂😂😂
Navíc 6500 ks série. 😄😄
To je v překladu" stejně by jsme těch předražených sráčů víc, jak 6500 ks neprodali a musela by se ukončit výroba, tak to budeme prezentovat, jako zběratelskou limitovanou edici. 🤕😂😂😂😂😂😂To je jako když uvedete něco limitovaného, když víte, že bude problém to vůbec prodat. Takže marketingově tohle teď strašně frčí. 😎👍Ta samolepka na zadním sloupku to je vrchol exklusivity😭😭😭😭😭

Petr
9. července • 19:36

mám zkušenost, že čím více smajlíků je v nějakém příspěvku, tak tím větší blábol to je. Platí to obecně pro jakékoliv fórum.

Honza
9. července • 13:09

500 ks, ne? Mimochodem, pokud vím, Duster je jedním z nejprodávanějších aut u soukromé klientely, hned po Škodovkách.

SeaRanger
9. července • 15:36

Ne, co se tyce prodeju soukrome klientele tak je PRED Skodovkou

Kosanovič
9. července • 16:13

Nelži. Letos za 6 měsíců prodeje soukromníkům
1. Šáde 7306ks
2. Dacia 5184ks
http://portal.sda-cia.cz/stat.php...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
9. července • 19:33

ale je to smutný, co? To není moc velký náskok pro domácí automobilku, co se sama podřízla hustohustými vytuněnými žebráckými skoro litry :)

Kosanovič
9. července • 20:42

Děsně smutný, skoro z 35% podílu na trhu v ČR musí být šáde úplně na plech.

Petr
9. července • 21:30

jasně, pro některé pořád na šampáňo. Jen hold podíl stále klesá a klesá. Budeme se radovat i z 15-ti procent? Tržní podíl klesá a to je vždy na zamyšlení...bývá to obvykle důvod k hledání změny směru, k výměně manažerů...atd.

Kosanovič
10. července • 8:48

Neumíš si dohledat ani základní fakta a jenom si vymýšlíš a lžeš.
Podíl na trhu šáde naopak roste.
1-6 2019 podíl na trhu 34,31%
1-6 2018 podíl na trhu 32,67%
1-6 2017 podíl na trhu 31,31%
http://portal.sda-cia.cz/stat.php...
http://portal.sda-cia.cz/stat.php...

Carl
12. července • 12:05

Jenomže tvoje čísla hovoří o celkových prodejích. Ne o prodejích soukromým osobám.

Mirek
9. července • 22:20

Proč vzdáváš úctu klesajícímu podílu?:-D

Petr
9. července • 22:34

to jsi jen nepochopil. Zkus to znovu přečíst v kontextu vlákna.

Tom
10. července • 9:15

Myslim, ze jsi to nepochopil ty, hold a holt:-)

Kalous ušatý
9. července • 20:00

Ještě, že ta Škodovka je, viď?

Petr
9. července • 22:11

no a abych se vrátil k dusteru....u nás ve firmě byly před léty nakoupeny škoda-yeti. Teď to vypadá, že je nahradí právě dustery. V době, kdy se ekonomice daří...tedy primárně nejde o úsporu, ale jde o to, že se pro firmy stává dácie akceptovatelná.

Petr Vaněk
11. července • 1:19

Jooo Duster, ten už je lepší než náš Tucson ;-) Ale já se rozhodl pro Kamiqa B-]B-]B-]

Petr
9. července • 21:48

já nejsem antiškodovkář. Já to kritizuji právě proto, že mi na ní záleží. Sám jsem měl dvě škodovky. Ale vemte si třeba oblíbenou fábii. Dle mne slušný design a příšerná motorizace. Je to strašná škoda, že se toto auto podřízli příšernou motorizací. Scala - deset tisíc asistentů, které nikdo nechce a vyhoněná cena. I do dříve vlajkové lodi - oktávie cpou litrový motor - to je asi tak na úrovni, jako vzít si na ples svetr a tenisky. Jde to, ale vypadá to trapně. Jde mi o to, jak škodovka (jasně - není sama) násilím cpe zákazníky do něčeho o co nikdo moc nestojí - nebo kdo má sen jezdit s tříválcem kvůli snížení spotřeby o 0,1litru /100km v laboratorních podmínkách?
Motory na prd a vyhoněná cena, která má mateřskému koncernu zaplatit přechod na preferovaný (a možná nesmyslný) elektromobilismus. To je dnešní Škoda....

Letadlo
9. července • 10:10

Kdyby jsi si ve škole o hodinách češtiny nehrál s mobilem, mohl tvůj příspěvek dopadnout jinak.

Doporučujeme

Články odjinud