Sazí 160 tun, 10 tun síry... Denní dávka surovin na pneu z Barumu

18 komentářů

Adolf
7. září • 14:03

doufám,že tam dávají i kaučuk :-)

Kojak
8. září • 11:24

Jak je vidět na foto a popisu, dávají tam kupodivu i kaučuk..Které značky pneu se vyrábí v továrně v Otrokách? Zajímalo by mě, kde vyzniká nízkoprofil Conti SportContact5,6 ??

Martin
8. října • 19:31

Continental,uniroyal,semperit,gislaved,barum,matador,general tire a to jsem vyjmenoval tak půlku, pak nejake poloznackove mrdky ktere si u Continentalu nechavaji vyrabet na zakázku .vyrábí se do velikosti 22 palců
Sice se na jednom modulu (konfekcni stroj a obsluha)vyrábí í continental a pak třeba nějaká matador ale složení pneu,kvalita vstupniho materialu ,hlavne behounu je uplne rozdílná

Antiautomat
8. září • 17:42

kaucuk, hoci aj male mnozstvo, sa musi pridat vzdy. Je to dane technologiou vyroby.

Johny
7. září • 11:25

Můžete prosím zveřejnit, kolik tun sazí denně vyprodukují turbodízlové produkty koncernu VW?

Stan
7. září • 11:12

Jednou jsem barumky měl a byly super, měl jsem je na BMXce

7. září • 9:32

Barumka, nejhorší kaše co jsem kdy měl.

Antiautomat
7. září • 19:48

mam Barum Brillantis 195/65. Proti povodnym Bridgestone su komfortnejsie, na druhej strane menej podrzia v zakrute ak to tlacim na krv. Vyhoda: zatial mi nepopraskali po obvode ako tie povodne. Nie, hustenim to naozaj nie je.

Adolf
7. září • 20:03

NA VODĚ COOL

Antiautomat
7. září • 20:38

co?

Adolf
10. září • 19:28

že jsou na vodě na piču:-D

Niemand
7. září • 10:22

Tak skus Matador.

Martin
7. září • 8:45

Dobrý den, v popiscích máte několik nesmyslů. Tak zaprvé značka Barum není číslo 2 za Continentalem, ale "hlouběji", je to totiž společně s Matadorem klasický budget. A zadruhé samozřejmě i v osobních pneumatikách jsou ocelové kordy, od nákladních se liší v počtu a konstrukci...

Niemand
7. září • 11:02

V tom nemáš pravdu. Matador je kvalitou žiaľ niekde inde, nižšie. To dokazuje aj moje skúsenosti aj rôzne testy. Už som mal Matadory čo bol problém aj vyvážiť a takže teraz ako budget doporučujem práve Barum, ktorý má u nás aj podobné ceny ako Matador.
No a pokojne môže byt číslo 2 keďže Conti ma len Semperit, Barum, Matador a ich hierarchia je Conti, potom dlho nič a potom tie ďalšie značky.

Peter
7. září • 12:42

Máme v práci Matador i Barum, obojí Made in Germany z jedné linky 😱. Obojí o dost levnější než Conti.

Martin
7. září • 11:18

v čem konkrétně nemám pravdu prosím Tě? Nikde jsem nepsal, že Barum a Matador jsou na stejné úrovni (kvalitativní či jiné), ale že je to budget stejně jako Barum. Conti se snaží v této době nějakým způsobem diferencovat tyto dvě značky tak, aby si defacto nebyly navzájem konkurencí... Po koupi Matadoru se mi zdá, že přesně neví, jak s tím naložit, ale značky Matador se z jasných důvodů nechce vzdát. A k druhé části... trošku si rozšiř obzory.. Continental má v současné době myslím 9 značek v oblasti osobních plášťů, číslo dvě je zcela jednoznačně Uniroyal (teda aspoň se o to Conti vehementně snaží, čili postavením jako značky jistě, co se vlastností týče, tak o tom by se už dalo trochu polemizovat).

Phoenix
7. září • 8:16

Tak u toho vážení asi nejde o přesnost na gramy evidentně, jinak by to vážili bez obalů... Protože ten obal může být různě velký, jak to zrovna mašiny při balení ustřihnou, takže na nějaký ten gram sem tam se moc nehraje...

Martin
8. října • 19:37

Tak ona jedna davka ma něco kolem tuny ,takže se to tam ztratí a navíc je každá dávka poslána na rozbor jestli má vyhovující parametry

Doporučujeme

Články odjinud