Sazí 160 tun, 10 tun síry... Denní dávka surovin na pneu z Barumu

Phoenix  |  07. 09. 2017 08:16

Tak u toho vážení asi nejde o přesnost na gramy evidentně, jinak by to vážili bez obalů... Protože ten obal může být různě velký, jak to zrovna mašiny při balení ustřihnou, takže na nějaký ten gram sem tam se moc nehraje...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  08. 10. 2017 19:37

Tak ona jedna davka ma něco kolem tuny ,takže se to tam ztratí a navíc je každá dávka poslána na rozbor jestli má vyhovující parametry

Odpovědět  |   | 
Martin  |  07. 09. 2017 08:45

Dobrý den, v popiscích máte několik nesmyslů. Tak zaprvé značka Barum není číslo 2 za Continentalem, ale "hlouběji", je to totiž společně s Matadorem klasický budget. A zadruhé samozřejmě i v osobních pneumatikách jsou ocelové kordy, od nákladních se liší v počtu a konstrukci...

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  07. 09. 2017 11:02

V tom nemáš pravdu. Matador je kvalitou žiaľ niekde inde, nižšie. To dokazuje aj moje skúsenosti aj rôzne testy. Už som mal Matadory čo bol problém aj vyvážiť a takže teraz ako budget doporučujem práve Barum, ktorý má u nás aj podobné ceny ako Matador.
No a pokojne môže byt číslo 2 keďže Conti ma len Semperit, Barum, Matador a ich hierarchia je Conti, potom dlho nič a potom tie ďalšie značky.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  07. 09. 2017 11:18

v čem konkrétně nemám pravdu prosím Tě? Nikde jsem nepsal, že Barum a Matador jsou na stejné úrovni (kvalitativní či jiné), ale že je to budget stejně jako Barum. Conti se snaží v této době nějakým způsobem diferencovat tyto dvě značky tak, aby si defacto nebyly navzájem konkurencí... Po koupi Matadoru se mi zdá, že přesně neví, jak s tím naložit, ale značky Matador se z jasných důvodů nechce vzdát. A k druhé části... trošku si rozšiř obzory.. Continental má v současné době myslím 9 značek v oblasti osobních plášťů, číslo dvě je zcela jednoznačně Uniroyal (teda aspoň se o to Conti vehementně snaží, čili postavením jako značky jistě, co se vlastností týče, tak o tom by se už dalo trochu polemizovat).

Odpovědět  |   | 
Peter  |  07. 09. 2017 12:42

Máme v práci Matador i Barum, obojí Made in Germany z jedné linky 😱. Obojí o dost levnější než Conti.

Odpovědět  |   | 
 |  07. 09. 2017 09:32

Barumka, nejhorší kaše co jsem kdy měl.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  07. 09. 2017 10:22

Tak skus Matador.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  07. 09. 2017 19:48

mam Barum Brillantis 195/65. Proti povodnym Bridgestone su komfortnejsie, na druhej strane menej podrzia v zakrute ak to tlacim na krv.

Vyhoda: zatial mi nepopraskali po obvode ako tie povodne. Nie, hustenim to naozaj nie je.

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  07. 09. 2017 20:03

NA VODĚ COOL

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  07. 09. 2017 20:38

co?

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  10. 09. 2017 19:28

že jsou na vodě na piču

Odpovědět  |   | 
Stan  |  07. 09. 2017 11:12

Jednou jsem barumky měl a byly super, měl jsem je na BMXce

Odpovědět  |   | 
Johny  |  07. 09. 2017 11:25

Můžete prosím zveřejnit, kolik tun sazí denně vyprodukují turbodízlové produkty koncernu VW?

Odpovědět  |   | 
Adolf  |  07. 09. 2017 14:03

doufám,že tam dávají i kaučuk

Odpovědět  |   | 
Kojak  |  08. 09. 2017 11:24

Jak je vidět na foto a popisu, dávají tam kupodivu i kaučuk..

Které značky pneu se vyrábí v továrně v Otrokách? Zajímalo by mě, kde vyzniká nízkoprofil Conti SportContact5,6 ??

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  08. 09. 2017 17:42

kaucuk, hoci aj male mnozstvo, sa musi pridat vzdy. Je to dane technologiou vyroby.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  08. 10. 2017 19:31

Continental,uniroyal,semperit,gislaved,barum,matador,general tire a to jsem vyjmenoval tak půlku, pak nejake poloznackove mrdky ktere si u Continentalu nechavaji vyrabet na zakázku .vyrábí se do velikosti 22 palců
Sice se na jednom modulu (konfekcni stroj a obsluha)vyrábí í continental a pak třeba nějaká matador ale složení pneu,kvalita vstupniho materialu ,hlavne behounu je uplne rozdílná

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

dnes | Svět motorů | 25 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A