Saturn, americký Opel s řadou novinek

5 komentářů

-LK-
14. dubna • 7:32

O takových motorech si mohou nechat zákazníci Opelu jen zdát.

Možná je to na západ od nás trochu jinak, ale myslíte, že v době, kdy si lidi místo poctivého salámu kupují ochucený a obarvený molitan u Lidla (hlavně že je za 19Kč/kg), jak o život kupují do tunového auta 40kW tříválec, do vozu "střední třídy" 55kW "drakouše" nebo do vyšší střední 66kW chrochtáka, snaží se uškudlit každou korunu na palivu i za cenu dynamiky i kultivovanosti konvergující k nule, že by takové motory našly víc zákazníků než jen pár fajnšmekrů?

Radek Ondrášík
14. dubna • 8:13

Určitě by se tyto motory neprodávaly po stovkách, přesto platí, že si o nich můžeme nechat zdát

KOSS
14. dubna • 10:17

Urcite je dobre ze v USA maji na vyber takoveto motory, nicmene kdejaky american touzi po mensim autu s objemem okolo 2 litru a jedinym duvodem je spotreba. V dobe kdy jim galon stoji pres 3 dolary se jim neni co divit. Ostatni ctenari, nekamenujte mne, ye je to stejne ci levnejsi nez tady. Preci jen jeste pred rokem jim stal 2 dolary a pred dvema 1.70-2.00 takze narust ohromny. Ti co meli moznost Zemi paradoxu navstivit vi, ze bez auta je clovek v prdeli.

Kazdopadne jak plati v USA nemaji mensi motory my v evrope nemame ty vetsi. At zde ci tam je to velika skoda.

KOSS
14. dubna • 10:16

Urcite je dobre ze v USA maji na vyber takoveto motory, nicmene kdejaky american touzi po mensim autu s objemem okolo 2 litru a jedinym duvodem je spotreba. V dobe kdy jim galon stoji pres 3 dolary se jim neni co divit. Ostatni ctenari, nekamenujte mne, ye je to stejne ci levnejsi nez tady. Preci jen jeste pred rokem jim stal 2 dolary a pred dvema 1.70-2.00 takze narust ohromny. Ti co meli moznost Zemi paradoxu navstivit vi, ze bez auta je clovek v prdeli.

Kazdopadne jak plati v USA nemaji mensi motory my v evrope nemame ty vetsi. At zde ci tam je to velika skoda.

-LK-
14. dubna • 10:59

Pravda, za $2 jsem tankoval ještě v listopadu. Nicméně dvoulitrových motorů tam mají dost, s tím rozdílem, že oni montují motory adekvátní autu (velikosti, hmotnosti, účelu). Je by nenapadlo nacpat dvoulitr se 95kW do auta vyšší střední (kde se u nás běžně cpe 66kW chrochták). Stačí se podívat pouze po vhodném segmentu. Těžko chtít v high-end autě low-end motor, to je specialita Evropy.

Doporučujeme

Články odjinud