O takových motorech si mohou nechat zákazníci Opelu jen zdát.Možná je to na západ od nás trochu jinak, ale myslíte, že v době, kdy si lidi místo poctivého salámu kupují ochucený a obarvený molitan u Lidla (hlavně že je za 19Kč/kg), jak o život kupují do tunového auta 40kW tříválec, do vozu "střední třídy" 55kW "drakouše" nebo do vyšší střední 66kW chrochtáka, snaží se uškudlit každou korunu na palivu i za cenu dynamiky i kultivovanosti konvergující k nule, že by takové motory našly víc zákazníků než jen pár fajnšmekrů?
Určitě by se tyto motory neprodávaly po stovkách, přesto platí, že si o nich můžeme nechat zdát
Urcite je dobre ze v USA maji na vyber takoveto motory, nicmene kdejaky american touzi po mensim autu s objemem okolo 2 litru a jedinym duvodem je spotreba. V dobe kdy jim galon stoji pres 3 dolary se jim neni co divit. Ostatni ctenari, nekamenujte mne, ye je to stejne ci levnejsi nez tady. Preci jen jeste pred rokem jim stal 2 dolary a pred dvema 1.70-2.00 takze narust ohromny. Ti co meli moznost Zemi paradoxu navstivit vi, ze bez auta je clovek v prdeli.Kazdopadne jak plati v USA nemaji mensi motory my v evrope nemame ty vetsi. At zde ci tam je to velika skoda.
Pravda, za $2 jsem tankoval ještě v listopadu. Nicméně dvoulitrových motorů tam mají dost, s tím rozdílem, že oni montují motory adekvátní autu (velikosti, hmotnosti, účelu). Je by nenapadlo nacpat dvoulitr se 95kW do auta vyšší střední (kde se u nás běžně cpe 66kW chrochták). Stačí se podívat pouze po vhodném segmentu. Těžko chtít v high-end autě low-end motor, to je specialita Evropy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.