Tusim se v USA proda vice Chargeru nez Mustangu. O cem to svedci? Jen o tom ze se proda vice Chargeru ;-)
charger není sporták ale sedan. Pleteš si to s Challengerem a toho se určitě víc jak Mustangu neprodá...
To by ma zaujímalo, odkedy je Mustang športové auto. Respektíve, podľa akého kľúča sa to rozlišuje.Kedy je auto len autom a kedy už začne byť športovým autom.
Tak sportovní předně nebude diesel, což vyřadí 95 % evropské prémiové produkce. kritérií pak můžeš mít více - objem, počet válců, druh nápravy, samosvor, typ karoserie...
No veď o to ide. Ktoré je športové a prečo. Mne sa napríklad Mustang nevidí ako extra športové auto. To skôr Cayman. Aj s polovičným počtom valcov.
To nesmíš tak brát, musíš brát jak si za volantem spokojený, třeba na kole-kámoš má oblečení jak závodník a já jsem jel v montérkách a groskách a taky jsme závodili(u piva)
Ti kdo mají peníze, tak si koupí mustanga, ,my chudí evropský auto s dvoulitrovým motorem, kde není problém zaplatit pojištění s plnou asistencí, ale ruku na srdce na silnicích jsme si rovni.
Za mustanga platím i s havarijkem u Allianz 12 litrů. ;-) R.v. 2016
Ahoj a co mas za motor?
Přesně tak, mám 2018 a první rok 12000, a ted mi to zvedli na 12900. Poj. Čsob.
Já na Z4 platím jen zákonný, s asistencí a jenom je tam havarijko se zvěří 4tkč, na rodinnýho citrona mám kompletní pojistku taky u generalka. Tu kompletní asistenci mám, že tam nemám rezervu, sice runflaty jsou, ale jistota je.:-(
Za 328i e46 u Allianz povinné + skla a nájezd do 5000km ročně za 3600,-.
Nejlepší sportovní auta pro nadšené řidiče dělají v USA, kde je automobilový svět ještě v pořádku. Atmo 8 válec, pohon zadních kol, samosvor a manuál, co více si přát! ...otevřené výfuky :-P.
Svet je v poradku kdekoliv z tohoto pohledu chces. Co ti vadi na Porsche? Nic...krome vyssich nakladu.Kazde z aut ma sve, nabubrely kovarsky pristup amiku me neimponuje ani za mak. Mustang svou gloriolu ma, to bez diskuze.
Hnusny dizajn s xichtom rozsliapnutej zaby.
třeba třem se to nelíbí a třiceti ano......
Atmo Porsche + manuál = GT3 a to se prakticky nedá sehnat, jen pro pár vyvolených. Nemám proti němu vůbec nic. Naopak.
Právě ty naklady a k tomu turbo, ano 911 je perfektní auto, ale základ od 3.2mil. Mustang s jednoduchou V8 1,3mil. O servisu a údržbě 911 nemluvě.
vietor vo vlasoch v aute zo strechou? ano so stiahnutymi oknami a prievanom v usiach... Zaujimalo by ma kolko z predanych kusov v eu su V8 a kolko je ecoboostov s tym 2,5 litrom ci aky smiesny objem to ma. Auto je to pekne, dufam ze tam coskoro neuvidim cdti
kámoš má mustanga a má platno, kdežto druhý má pevnou střechu a mají oba dva 5L osmiválec, tak jedna ulice a dva 5L. Ale jestli máš nějakou milenku, tak já mám dvoulitra s plnou pojistkou, lepší mět nenáročku, než být neštastný.:-D
Větší polovina jsou 8 válce, u nás 90 %, ale my netrestáme řidiče za objem jako v Holandsku, kde vyjde mustang 3x dráž.
Větší polovina? Co je to za nesmysl, poloviny jsou stejné.
Nemáš pravdu, když rozdělíš hromádku smíchanou z drahých kamenů a bižuterie, tak bezesporu jedna polovička bude větši :-)
Zajimave, kolik nasincu si v USA Mustanga a podobne vyzkousi, ale jen zlomek z nich si ho doma poridi - ikdyz na to ma a ve finale si poridi i drazsi auto.
Zrovna po Česku jezdí docela dost aut V. i VI. generace.
2.3-L EcoBoost
Američan nevie robiť kvalitné auto. Bol som v USA chodili sme po predajniach áut. Interiér dielenské spracovanie katastrofa.
nesmysl, 90. léta už dávno nejsou. Moderní interiéry sou kvalitní a maj špičkové materiály.
To není žádné kupé - vždyť to má jen dvoje dveře! :-D:-D
...á, pán je Znalec, kupé má přeci jen JEDNY! dveře. Ty voe......
Ironie nic neříká?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.