Samozřejmě, že je Ford Mustang opět nejprodávanějším sportovním kupé světa

Karel Wuxerle st.  |  18. 04. 2019 13:03

To není žádné kupé - vždyť to má jen dvoje dveře!

Odpovědět  |   | 
Cenda Krchov  |  18. 04. 2019 14:08

...á, pán je Znalec, kupé má přeci jen JEDNY! dveře. Ty voe......

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  18. 04. 2019 21:14

Ironie nic neříká?

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  18. 04. 2019 15:30

vietor vo vlasoch v aute zo strechou? ano so stiahnutymi oknami a prievanom v usiach... Zaujimalo by ma kolko z predanych kusov v eu su V8 a kolko je ecoboostov s tym 2,5 litrom ci aky smiesny objem to ma. Auto je to pekne, dufam ze tam coskoro neuvidim cdti

Odpovědět  |   | 
jano  |  18. 04. 2019 16:05

Američan nevie robiť kvalitné auto. Bol som v USA chodili sme po predajniach áut. Interiér dielenské spracovanie katastrofa.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  25. 04. 2019 13:02

nesmysl, 90. léta už dávno nejsou. Moderní interiéry sou kvalitní a maj špičkové materiály.

Odpovědět  |   | 
Petoo55  |  18. 04. 2019 17:20

2.3-L EcoBoost

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 04. 2019 19:41

Zajimave, kolik nasincu si v USA Mustanga a podobne vyzkousi, ale jen zlomek z nich si ho doma poridi - ikdyz na to ma a ve finale si poridi i drazsi auto.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  18. 04. 2019 21:17

Zrovna po Česku jezdí docela dost aut V. i VI. generace.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  18. 04. 2019 21:16

Větší polovina jsou 8 válce, u nás 90 %, ale my netrestáme řidiče za objem jako v Holandsku, kde vyjde mustang 3x dráž.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  19. 04. 2019 14:19

Větší polovina? Co je to za nesmysl, poloviny jsou stejné.

Odpovědět  |   | 
Johny  |  25. 04. 2019 09:30

Nemáš pravdu, když rozdělíš hromádku smíchanou z drahých kamenů a bižuterie, tak bezesporu jedna polovička bude větši

Odpovědět  |   | 

kámoš má mustanga a má platno, kdežto druhý má pevnou střechu a mají oba dva 5L osmiválec, tak jedna ulice a dva 5L. Ale jestli máš nějakou milenku, tak já mám dvoulitra s plnou pojistkou, lepší mět nenáročku, než být neštastný.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  18. 04. 2019 21:16

Nejlepší sportovní auta pro nadšené řidiče dělají v USA, kde je automobilový svět ještě v pořádku. Atmo 8 válec, pohon zadních kol, samosvor a manuál, co více si přát! ...otevřené výfuky .

Odpovědět  |   | 
WP  |  19. 04. 2019 07:34

Svet je v poradku kdekoliv z tohoto pohledu chces. Co ti vadi na Porsche? Nic...krome vyssich nakladu.
Kazde z aut ma sve, nabubrely kovarsky pristup amiku me neimponuje ani za mak. Mustang svou gloriolu ma, to bez diskuze.

Odpovědět  |   | 
BB  |  19. 04. 2019 08:16

Právě ty naklady a k tomu turbo, ano 911 je perfektní auto, ale základ od 3.2mil. Mustang s jednoduchou V8 1,3mil. O servisu a údržbě 911 nemluvě.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  19. 04. 2019 23:05

Atmo Porsche + manuál = GT3 a to se prakticky nedá sehnat, jen pro pár vyvolených. Nemám proti němu vůbec nic. Naopak.

Odpovědět  |   | 
martin  |  20. 04. 2019 11:29

Hnusny dizajn s xichtom rozsliapnutej zaby.

Odpovědět  |   | 

třeba třem se to nelíbí a třiceti ano......

Odpovědět  |   | 

Ti kdo mají peníze, tak si koupí mustanga, ,my chudí evropský auto s dvoulitrovým motorem, kde není problém zaplatit pojištění s plnou asistencí, ale ruku na srdce na silnicích jsme si rovni.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  19. 04. 2019 23:08

Za mustanga platím i s havarijkem u Allianz 12 litrů. R.v. 2016

Odpovědět  |   | 
ZdenalGT  |  20. 04. 2019 08:29

Přesně tak, mám 2018 a první rok 12000, a ted mi to zvedli na 12900. Poj. Čsob.

Odpovědět  |   | 

Já na Z4 platím jen zákonný, s asistencí a jenom je tam havarijko se zvěří 4tkč, na rodinnýho citrona mám kompletní pojistku taky u generalka. Tu kompletní asistenci mám, že tam nemám rezervu, sice runflaty jsou, ale jistota je.

Odpovědět  |   | 
BB  |  22. 04. 2019 09:15

Za 328i e46 u Allianz povinné + skla a nájezd do 5000km ročně za 3600,-.

Odpovědět  |   | 
Igorko  |  20. 04. 2019 08:41

To by ma zaujímalo, odkedy je Mustang športové auto. Respektíve, podľa akého kľúča sa to rozlišuje.
Kedy je auto len autom a kedy už začne byť športovým autom.

Odpovědět  |   | 

To nesmíš tak brát, musíš brát jak si za volantem spokojený, třeba na kole-kámoš má oblečení jak závodník a já jsem jel v montérkách a groskách a taky jsme závodili(u piva)

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  20. 04. 2019 23:13

Tak sportovní předně nebude diesel, což vyřadí 95 % evropské prémiové produkce. kritérií pak můžeš mít více - objem, počet válců, druh nápravy, samosvor, typ karoserie...

Odpovědět  |   | 
Igorko  |  20. 04. 2019 23:35

No veď o to ide. Ktoré je športové a prečo.
Mne sa napríklad Mustang nevidí ako extra športové auto. To skôr Cayman. Aj s polovičným počtom valcov.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 04. 2019 19:54

Tusim se v USA proda vice Chargeru nez Mustangu. O cem to svedci? Jen o tom ze se proda vice Chargeru

Odpovědět  |   | 
Marty  |  25. 04. 2019 13:05

charger není sporták ale sedan. Pleteš si to s Challengerem a toho se určitě víc jak Mustangu neprodá...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A