Samozřejmě, že je Ford Mustang opět nejprodávanějším sportovním kupé světa

Dominance trhu sportovních kupé je pro Ford Mustang už dobře známá pozice. Loni svůj náskok navíc dost navýšil.

Jeden ze symbolů americké kultury si titul nejprodávanějšího sportovního kupé drží již čtvrtým rokem za sebou. Přesné číslo za loňský rok je 113.066 vozů, z toho 75.842 patří Americe, kde si také přičetl prvenství. I u nás v Česku jde o jedničku. S 283 prodanými kusy mu patří téměř sedmnáct procent ve svém segmentu.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang nemá v Evropě zas tak dlouhou tradici. Třeba na náš trh oficiálně vstoupil až se současnou generací. I tak si jej ale v Evropě od roku 2015 více než 45.000 zákazníků. Ford navíc očekává pro letošní rok mnohem lepší výsledky, protože prodeje stále stoupají.

Nic nesymbolizuje svobodu, vítr ve vlasech a radost z jízdy tolik jako Mustang. Získal už dávno postavení legendyNeznám lepší zvuk než burácení jeho vidlicového osmiválce za jarního dne. Není divu, že se drží na pozici nejoblíbenějšího sportovního kupé na světě.“  řekl Jim Farley, prezident Fordu pro globální trhy. 

Dostane Mustang další motor? Ford zřejmě chystá výkonnější čtyřválec

Dostane Mustang další motor? Ford zřejmě chystá výkonnější čtyřválec

Ford Mustang GT s vidlicovým osmiválcem o výkonu 450 koní a šestistupňovou manuální převodovkou koupíte za 1.284.990 Kč. To je prostě za hubičku. Není tak divu, že Mustang už počtvrté za sebou celosvětově kraluje. Jen tak dál.

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků