Samozřejmě, že je Ford Mustang opět nejprodávanějším sportovním kupé světa

Dominance trhu sportovních kupé je pro Ford Mustang už dobře známá pozice. Loni svůj náskok navíc dost navýšil.

Jeden ze symbolů americké kultury si titul nejprodávanějšího sportovního kupé drží již čtvrtým rokem za sebou. Přesné číslo za loňský rok je 113.066 vozů, z toho 75.842 patří Americe, kde si také přičetl prvenství. I u nás v Česku jde o jedničku. S 283 prodanými kusy mu patří téměř sedmnáct procent ve svém segmentu.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang nemá v Evropě zas tak dlouhou tradici. Třeba na náš trh oficiálně vstoupil až se současnou generací. I tak si jej ale v Evropě od roku 2015 více než 45.000 zákazníků. Ford navíc očekává pro letošní rok mnohem lepší výsledky, protože prodeje stále stoupají.

Nic nesymbolizuje svobodu, vítr ve vlasech a radost z jízdy tolik jako Mustang. Získal už dávno postavení legendyNeznám lepší zvuk než burácení jeho vidlicového osmiválce za jarního dne. Není divu, že se drží na pozici nejoblíbenějšího sportovního kupé na světě.“  řekl Jim Farley, prezident Fordu pro globální trhy. 

Dostane Mustang další motor? Ford zřejmě chystá výkonnější čtyřválec

Dostane Mustang další motor? Ford zřejmě chystá výkonnější čtyřválec

Ford Mustang GT s vidlicovým osmiválcem o výkonu 450 koní a šestistupňovou manuální převodovkou koupíte za 1.284.990 Kč. To je prostě za hubičku. Není tak divu, že Mustang už počtvrté za sebou celosvětově kraluje. Jen tak dál.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků