Samostatné modely divize M od BMW už se chystají. Bude elektřina i spalovací hukot

Věc je sice ještě v rané fázi, ale zato již celkem jasná. Osmiválcový rykot i elektrické hvízdání od rychlých BMW budou mít svou vlastní značku.

Že je v poslední době v automobilce BMW, konkrétně v divizi M, pěkný vítr, jste si asi už všimli. Modely s tímto označením přicházejí jeden za druhým a i když jim generaci za generací ubývá válců a přibývá turbodmychadel, nic to nemění na jejich schopnosti potěšit řidiče.

TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

Modely vycházejí ve všech případech z obyčejných produkčních BMW. Automobilka ale již nějakou dobu zvažuje, že postaví něco vlastního s označením M. Technici v Bavorsku ale podle všeho nemají na mysli samostatný model, ale celou modelovou řadu.

Vše je ovšem ve velmi rané fázi. Markus Flasch, vedoucí divize M, prozradil australskému magazínu Car Sales, že se momentálně rozhoduje o tom, které vozy budou mít spalovací motor a které případně elektrický. Nechtějí nikoho kopírovat, ale dělat si věci po svém.

Unikly fotky BMW řady 8 Gran Coupé. Takto bude vypadat praktičtější osmička

Unikly fotky BMW řady 8 Gran Coupé. Takto bude vypadat praktičtější osmička

Všem je ale asi jasné s čím začnou. Samostatné vozy divize AMG, čili AMG GT a AMG GT 4door Coupé, by konkurenci potřebovaly jako sůl. Takové eMko po vzoru nového M8 s kompaktnějšími rozměry a větší porcí surovosti by přece udělalo radost každému.

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

včera | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků