Saleen se uskromnil. Představil kupé S1 se čtyřválcem, má 450 koní!

Původně měl být zachránce značky odhalen až příští léto...

Saleen si motoristická veřejnost zafixovala jako výrobce jednoho z mála ryzích amerických supersportů - modelu S7. Upravili také pár mustangů a potom už asi začnete tápat. Znovu na sebe upozornit se američané rozhodli na autosalonu v Los Angeles.

Po supersportu s nadopovaným osmiválcem tady ale máme čtyřválcové kupé S1. Před tím, než novinku úplně zavrhnete, je potřeba dodat, že má hliníkovo-karbonovou karoserii a motor dává díky masivnímu přeplňování 450 koňských sil.

Saleen oficiálně představil svou úpravu pro Teslu Model S

Saleen oficiálně představil svou úpravu pro Teslu Model S

Točivý moment 475 Nm na kola přenáší manuální šestistupňová převodovka. Díky pohotovostní hmotnosti 1225 kilogramů však S1 zvládne zrychlit z nuly na sto kilometrů v hodině za 3,6 sekund a dosahuje maximální rychlosti 290 km/h. Na americkém trhu bude k mání za sto tisíc dolarů (asi 2,1 milionu korun) a již nyní je možné složit tisícidolarovou zálohu.

Prohlédněte si galerii nového sporťáku Saleen S1:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků