Saleen S7 Twin-turbo: 1 000 koní vyzývá Veyron

37 komentářů

ldf
17. prosince • 17:59

Já myslel že Veyron stojí 1mil eur + daň a ne 1,8

Roman Daněk
20. prosince • 8:04

např. v Nizozemí 800 tis eur, kdežto Veyron se na tamním trhu nabízí za 1,8 mil. eur // psal jsem o cenách Nizozemí, kde jsou všeobecně auta dražší.

ldf
17. prosince • 15:59

KDYŽ JEDE PŘES 400, TAK PROČ MÁ NA TACHOMETRU JEN 390?

BigBrother
14. prosince • 7:42

Střední panel je jasná Mazda 6, to mi docela vadí. Je vidět propojení Ford-Mazda, ale do takhle prestiční záležitosti by se interiér Mazdy dostat neměl, přeci jenom to není autíčko za půl melounu.

Mirek-607
14. prosince • 18:40

Neni to Mazda 6, viz tady a porovnej ;)

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.canadianautoreview.com/mazda6-interior-800.JPG&imgrefurl=http://www.canadianautoreview.com/mazda6.htm&h=600&w=800&sz=103&tbnid=2bb14gGK6v8J:&tbnh=106&tb nw=142&hl=en&start=7&prev=/images%3Fq%3Dmazda%2B6%2Binterior%26svnum%3D10%26hl%3Den%26lr %3D%26sa%3DG

freak
13. prosince • 14:20

Každý z těchhle aut směřuje na trhu do jiného segmentu a bude mít úplně jinou kategorii zájemců o koupi. Takže řeči o nějakým vyzývání jsou mimo. Teda aspoň pro ty, co na tyhle auta mají a budou je kupovat - ve státě s průměrným stářím vozů cca 13 let to bude vždy vděčné téma k "odborným" diskuzím.

RR
13. prosince • 7:13

to by bolo na DRAGy

Martin
12. prosince • 14:55

No jo, ale Bugatti Veyron je technicky asi úplně někde jinde. Jedna věc je výkon a zrychlení, jiná věc je bezpečnost, převodovka, komfort, apod. Faktem je, že když do Veyronu jen tak nepustí sednout, tak nikdo nemůže mluvit o jeho slabých stránkách. A člověk, který si ho koupí těžko bude mluvit o negativech. Tento přístup Volkswagenu je tedy hodně zvláštní a asi to bude znamenat, že tam není něco v pořádku, něco, kvůli čemu by si to člověk nekoupil. Protože kdyby to bylo tak super auto, tak by tam pustili alespoň sednout v show roomu každého, aby slintal závistí a šířil slávu Veyronu do světa jen tím, jak bude mluvit o tom, jak se v něm skvěle sedí a třeba i jezdí. No a majitel, když zaplatí těch milion euro, tak asi nebude plně ochoten mluvit o negativech, protože Veyron je spíše sběratelský kousek než skutečné auto.

Mirek-607
12. prosince • 18:43

Ja bych se o techniku S7 nebal, preci jen ma Saleen narozdil od VW za sebou nekolikalete ucinkovani v zavodech FIA GT po boku celkem luxusni spolecnosti.

Me se hlavne libi to, ze Saleen je o pul tuny lehci nez Veyron, tak ma vypadat supersport, Veyron je spis monstrum, i kdyz zabalene do pekneho kabatku...

ItchY
12. prosince • 19:42

Jo, to je ono, ted si na to kapnul --- "tak ma vypadat supersport"
On totiz Veyron neni supersport. No, rekneme ze kdyby rolls royce stavel i sportovni auta, asi by vypadaly nejak takhle:)

hi
12. prosince • 21:31

no

Roger
12. prosince • 16:57

Pokud se nepletu, mel by byt Veyron v aktualnim dile Top Gearu (aspon myslim, ze to byl on, na ktery delali na konci minuleho dilu takovou akcni upoutavku). Zatim jsem ho nevidel, snad vecer.

marepa
12. prosince • 14:05

no ja bych jenom dodal, ze Saleen S7 vznikl snad v roce 1999 ... takze to neni zadna horka novinka :)
nicmene mne prijde opravdu hodne dravy .. a kdybych si mel vybrat enzo nebo tohle.. tak asi tohle :)

Saman
12. prosince • 14:43

S7 se stal legalnim pro provoz v roce 2002 a jeho kmotrem je herec Tim Allen ktery ho pokrtil, a v roce 2005 dostal navic TwinTurbo.

delph
12. prosince • 21:20

ještě klidně mohu dodat, že toto auto bylo vytvořeno díky 3D modeláři rhinoceros, puvodně vyvynutým pro stavby lodí.
auto bylo poprvé představeno 19.8.2000 na závodním okruhu Lagna Seca. Za jeho designem stojí Phil Frank.

echo zulu
16. prosince • 19:30

rhinoceros nebol povodne vyvivuty asi iba pre stavbu lodi, ale vseobecne ako lacny 3d nurbs modelar, taku specializovanu vec by asi nikto nerobil, ked moze vytvorit vseobecne pouzitelny system a stavba lodi po stranke dizajnu nema ziadne specifika v porovnani so stavbou aut, lietadiel alebo holiacich strojcekov, odhliadnuc od toho, ze na lietadlach a lodiach mas vela dlhych dielov, tak musis najst sposob, aby si to vmestil na monitor a nemusel to nekonecne posuvat a zoomovat sem a tam.. povodne bol rhino mysleny ako nadstavba autocadu, ale vzhladom na vtedajsi 2.5d charakter autocadu sa rozhodli vyvinut vlastny kompletny produkt.. jadrom bola kupena nurbs kniznica tusim aglib od tusim rovnomernej firmy, na nej bol/(je?) postaveny aj alias, ale ked bola tato firma kupena aliasom, museli autori rhina pre verziu 3 a vyssie vyvinut svoju vlastnu nurbs kniznicu.. ale to len na okraj..

haha
12. prosince • 13:30

to si hned musim vyzkouset  to je fakt psina

haha
12. prosince • 13:29

to si hned musim vyzkouset  to je fakt psina

haha
12. prosince • 13:29

to si hned musim vyzkouset  to je fakt

haha
12. prosince • 13:29

to si hned musim vyzkouset  to je

haha
12. prosince • 13:29

to si hned musim vyzkouset  to je

haha
12. prosince • 13:29

to si hned musim vyzkouset

haha
12. prosince • 13:29

to si hned musim vyzkouset

haha
12. prosince • 13:29

to si hned musim

haha
12. prosince • 13:29

to si

haha
12. prosince • 13:29

to

GTI DSG
12. prosince • 1:15

no dizajn mi pride docela zajimavy a Veyron i kdyz je pod znackou Buggati prestiznejsi, tak dostane asi docela ranu po tech dlouhych letech vyvoje... Se moc neohreje jako nejrychlejsi auto, pokud ma byt S7 takova raketa :) Souhlasim ze saleen neni takovy uhlazeny elegan jako DB9, ale nemyslim ze prave jemu by chtel konkurovat. Toto je raketa a DB9 je pro rychle Gentlemany

-Ferda-
12. prosince • 7:37

Nelze srovnávat DB9 a Saleen S7. Aston Martin nema zadny model, kteery by vypadal jako supersportovní placka...
 
DB9 popr V12 Vanquish je konkurenci pro F612 Scaglietti, Bentley Cont GT, nebo Mercedes SL 600. S7 konkuruje vozum, ktere napsal autot v clanku: Ferrari Enzo nebo Pagani Zonda.

heh
12. prosince • 2:02

Ano na to sa neda nic namietat berem spat

heh
12. prosince • 2:03

hm zaujimavo sa mi rozlozil prispevok komu mozem podakovat? :)

pjanda
12. prosince • 2:50

Sam sobe  Skocil jste pri psani prispevku tabelatorem na Odeslat a pri kazdem zmacknuti mezerniku jste nam poslal jedno slovo, zkuste si to (ale ne tady ). Pokud byste ale prece jen chtel nekomu podekovat, pak muzete me - za to, ze jsem to vsechno smazal

ItchY
12. prosince • 19:33

Hm, to byl napad, napsat sem takovejhle navod

heh
12. prosince • 2:02

Ano na to sa neda nic namietat berem

heh
12. prosince • 2:02

Ano na to sa neda nic namietat

heh
12. prosince • 2:02

Ano na to sa neda nic

heh
12. prosince • 2:02

aNO,

heh
12. prosince • 0:33

urcite je to fajn kara ale nejake je to prilis oziabrovane na moj vkus...Ked sa pozrem na taky aston martin hmmmm ) Radsej ako ladit vykon by mohli poladit design, rozhodne by to znieslo ;)

Doporučujeme

Články odjinud